|
Post by HF on Sept 14, 2008 13:00:44 GMT 1
Vad kommer buffén att innehålla och vad blir priset? Kan mycket väl tänka mig att förära restaurangen med min närvaro om matchen spelas en söndag, varvid måltiden skulle kunna betraktas som en söndagsmiddag Men det är klart att om det baseras på korv och/eller hamburgare och om det serveras strips då ber jag att få betacka mig enär jag är av den bestämda uppfattningen att dylikt ej kan betraktas som människoföda ;D Avslutningsvis undrar jag lite försiktigt vad denna tråden har med A-laget att göra? Finner för övrigt tråden varandes något osmaklig. ;DVill hemskt gärna att någon angriper min åsikt eftersom jag redan har ett svar på gång Fan när ska du komma med nåt som tillför. Du är en jävla messersmith som inte har en aning om vad du pratar om. Jag tycker du kan betacka dig ifrån arenan för det vore det bästa för oss alla.
|
|
|
Post by hoxha on Sept 14, 2008 13:26:08 GMT 1
Ouups, arg??
|
|
|
Post by Basbatten on Sept 14, 2008 14:43:25 GMT 1
Lite raljerande över diskussionsämnet tycks ha väckt anstöt Hur som helst, åsikten är fri i en demokrati. Som Harry Callahan sade: Opinions are like asholes. Everybody's got one. Och eftersom jag är ägare till ett säsongskort så kommer jag som den jävla Messerschmidt jag är, att landa på min stol vid varje hemmamatch. Fred på jorden
|
|
|
Post by Ekis on Sept 14, 2008 17:09:58 GMT 1
Vad kommer buffén att innehålla och vad blir priset? Kan mycket väl tänka mig att förära restaurangen med min närvaro om matchen spelas en söndag, varvid måltiden skulle kunna betraktas som en söndagsmiddag Men det är klart att om det baseras på korv och/eller hamburgare och om det serveras strips då ber jag att få betacka mig enär jag är av den bestämda uppfattningen att dylikt ej kan betraktas som människoföda ;D Avslutningsvis undrar jag lite försiktigt vad denna tråden har med A-laget att göra? Finner för övrigt tråden varandes något osmaklig. ;DVill hemskt gärna att någon angriper min åsikt eftersom jag redan har ett svar på gång Fan när ska du komma med nåt som tillför. Du är en jävla messersmith som inte har en aning om vad du pratar om. Jag tycker du kan betacka dig ifrån arenan för det vore det bästa för oss alla. Är "svaret" ironiskt eller vad? Är det inte det, betecknar jag det som ytterst oförskämt! Men som sagt, det kommer nog en förklaring...
|
|
|
Post by HF on Sept 14, 2008 17:19:29 GMT 1
Fan när ska du komma med nåt som tillför. Du är en jävla messersmith som inte har en aning om vad du pratar om. Jag tycker du kan betacka dig ifrån arenan för det vore det bästa för oss alla. Är "svaret" ironiskt eller vad? Är det inte det, betecknar jag det som ytterst oförskämt! Men som sagt, det kommer nog en förklaring... Ville bara ha igång basbatten, han ville ju ha ett svar och det fick han ju... han ville ju att nån skulle angripa honom och jag ställde upp snäll som jag är Självklart hade jag även skickat ett pm till basbatten där det var rätt tydligt att jag skojade. Väntar fortfarande på BB´s svar, basbatten då inte Black bugs.
|
|
|
Post by Supertramp on Sept 14, 2008 17:33:49 GMT 1
Var är det vissa inte verkar förstå. Det finns tusentals olika sätt att behandla sponsorerna på, utan att det ska drabba övriga publiken, som den nu kommer att göra. En gemensam kafeteria är en självklarhet i varje idrottsanläggning. En samlingsplats för alla, både nuvarande vänner och blivande hockeyvänner, där de kan träffas och samtala ett par minuter varje match, vare sig de sitter på Sektion B eller Sektion F.
Det handlar inte om att folk inte förstår vikten av att ha sponsorer. Det handlar om hur oerhört dålig väg KHK har gått för att tillfredsställa dem. Kafeterian kommer nu istället förvandlats till ett stort fönster med människorna som är mer värda än oss vanliga supportrar.
Det är att blunda för verkligheten om ni inte tror att "Vi mot dom-känslan" kommer eskalera.
|
|
|
Post by Basbatten on Sept 14, 2008 17:41:50 GMT 1
Vill på detta sätt meddela att jag fick vad jag bad om. ::)Det djävliga är att det där med messerschmidt kan nog stämma. :-/Får jobba på det. Tack HF ;D ;D
|
|
|
Post by Ekis on Sept 14, 2008 17:44:08 GMT 1
Är "svaret" ironiskt eller vad? Är det inte det, betecknar jag det som ytterst oförskämt! Men som sagt, det kommer nog en förklaring... Ville bara ha igång basbatten, han ville ju ha ett svar och det fick han ju... han ville ju att nån skulle angripa honom och jag ställde upp snäll som jag är Självklart hade jag även skickat ett pm till basbatten där det var rätt tydligt att jag skojade. Väntar fortfarande på BB´s svar, basbatten då inte Black bugs. Ok, hoppades på något sådant... Brynäsare brukar vara ganska snälla...
|
|
|
Post by HF on Sept 14, 2008 18:18:57 GMT 1
Ville bara ha igång basbatten, han ville ju ha ett svar och det fick han ju... han ville ju att nån skulle angripa honom och jag ställde upp snäll som jag är Självklart hade jag även skickat ett pm till basbatten där det var rätt tydligt att jag skojade. Väntar fortfarande på BB´s svar, basbatten då inte Black bugs. Ok, hoppades på något sådant... Brynäsare brukar vara ganska snälla... Precis, jag är så snäll och kramgo(läs småfet, eller ja kanske lite mer...)
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 15, 2008 10:43:09 GMT 1
Var är det vissa inte verkar förstå. Det finns tusentals olika sätt att behandla sponsorerna på, utan att det ska drabba övriga publiken, som den nu kommer att göra. En gemensam kafeteria är en självklarhet i varje idrottsanläggning. En samlingsplats för alla, både nuvarande vänner och blivande hockeyvänner, där de kan träffas och samtala ett par minuter varje match, vare sig de sitter på Sektion B eller Sektion F. Det handlar inte om att folk inte förstår vikten av att ha sponsorer. Det handlar om hur oerhört dålig väg KHK har gått för att tillfredsställa dem. Kafeterian kommer nu istället förvandlats till ett stort fönster med människorna som är mer värda än oss vanliga supportrar. Det är att blunda för verkligheten om ni inte tror att "Vi mot dom-känslan" kommer eskalera. Tack...
|
|
|
Post by charlie on Sept 15, 2008 16:14:26 GMT 1
Kafeterian kommer nu istället förvandlats till ett stort fönster med människorna som är mer värda än oss vanliga supportrar. Njae... asså... stopp och belägg ett ögonblick. Min egen familj tillhör inget företag/sponsor och det du faktiskt påstår är att Karlskrona Hockeyklubb ser våra sponsorer som mer värda än min egen familj? Vi kanske ska ta och stanna upp en smula inna vi släpar så tungt artilleri över fälten. Du kanske sliter i onödan. De flesta inblandade i KHK har både hockeytokiga barn, föräldrar och respektive. Få av dom är sponsorer. Hur korkade och världsfrånvända tror du att vi är? KHK jobbar för alla.
|
|
|
Post by Mikael on Sept 15, 2008 16:34:23 GMT 1
Hej vänner - från och med i dag så har du möjligheten att köpa pastasallader och baguetter i kiosken. Baguetterna och pastasalladen är riktigt goa.
Ha det
|
|
|
Post by Basbatten on Sept 15, 2008 17:18:56 GMT 1
Fullkornsbröd och dito pasta? Enligt min dietist är det det som gäller om jag skall hamna under 35 i BMI ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 15, 2008 18:15:09 GMT 1
Hej vänner - från och med i dag så har du möjligheten att köpa pastasallader och baguetter i kiosken. Baguetterna och pastasalladen är riktigt goa. Ha det Oooh pastasallad <3
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 15, 2008 18:22:44 GMT 1
ta ett KHK-Mål på donken istället så ger ni KHK 3 kr .. jag går på hockey för att SE på hockey o inte är jag där för att äta
|
|