|
Post by HF on Apr 12, 2010 16:59:30 GMT 1
Det var bara Brasson som passade på att klämma ballen, när han kom nära... ;D inte är det lätt när man inte vet vad som är fram och bak..
|
|
|
Post by brodeurandme on Apr 12, 2010 21:41:57 GMT 1
Som kontrast till den gemytliga och lyckligt trivsamma stämningen här i tråden kommer jag härmed att förstöra tomtebolyckan genom att publicera en depressionssång som alla tvingas lyssna på varenda gång stämningen blir för bra i tråden. Jag kommer härmed vara forumets fluortant, och den som inte infinner sig i ledet kommer få träffa Morgan i enrum där han berättar om sin revbensskada Nå är det någon som vill dö nu efter att ha hört på sången? Ja det är bra då går det år rätt håll, folk kan inte sitta här och vara glada, positiva och tro att livet är bra och ha det sådär trevligt sinsemellan som bara tedrickande, hemmets journalläsande gamlingar kan ha.
|
|
|
Post by minst2meter on Apr 13, 2010 8:09:54 GMT 1
Hej alla. Verkar som om Mattias målvakten fått problem och kan inte stå i kväll. Kan vi fiska fram en reserv?? Någon som brukar kolla kan ju göra det och kontakta Brasson-Slaktarn!!
|
|
|
Post by HF on Apr 13, 2010 11:19:30 GMT 1
Har krokar ute genom Wanky.
|
|
|
Post by le rondeur on Apr 13, 2010 14:51:56 GMT 1
10. 9 .8. 7. 6 . 5 snart är det dags Är det HF som är allas måltavla idag?
|
|
|
Post by brasson on Apr 14, 2010 8:14:40 GMT 1
Hmm det finns kanske ett par förtydliganden som bör göras med tanke på de incidenter som skett.. Bredsidor mina herrar..Des, El Prez och HF.. det gör man i fotboll lr fjollboll som det heter.. INTE i ishockey.. Envisas man ändå med att göra det, ja då är det självmarkerande i dess olämplighet genom en liten smärta i den lilla tassen.. Man bör använda klubban, något jag försöker lära mej, så nej jag har den inte enbart för att stötta mej på..
Hur e de med Tassen idag HF??
|
|
|
Post by le rondeur on Apr 14, 2010 8:15:49 GMT 1
Tja dagen började med att man var tvungen att be den bättre hälften att hjälpa en upp ur sängen..... Ryggen kass, Huvudvärk, yrsel och illamående är statusen idag. Fan va jag längtar till ikväll och få köra en sista gång Undrar om det är Tommys överfall som har satt sina spår
|
|
|
Post by brasson on Apr 14, 2010 8:46:01 GMT 1
Tja dagen började med att man var tvungen att be den bättre hälften att hjälpa en upp ur sängen..... Ryggen kass, Huvudvärk, yrsel och illamående är statusen idag. Fan va jag längtar till ikväll och få köra en sista gång Undrar om det är Tommys överfall som har satt sina spår Överfall !!?? Jag var ju bara lite kelsjuk ju.. du och jag myste lite vid sargkanten.. brukar man inte säga.. i goda vänners lag.. ;D även om vi var på olika lag.. ;D
|
|
|
Post by le rondeur on Apr 14, 2010 8:53:07 GMT 1
Jag skojar bara inga andra krämpor än dom vanliga idag Det var riktigt mysigt att gosa lite med dig och sargen på samma gång....
|
|
|
Post by brasson on Apr 14, 2010 9:41:33 GMT 1
Åkte ju på en grisnit i mittzon efter jag tappat både fart och balans.. den satt som en smäck när man som liten kortväxt kille böjer sig framåt för att få balans och sedan blir överkörd av minst2meter 100 kg gubbe.. Men jag såg ju när han kom och förtjänade den.. när man som någon sa..inte släpper poucka sautan i tid.. =o)
|
|
|
Post by minst2meter on Apr 14, 2010 9:48:34 GMT 1
Åkte ju på en grisnit i mittzon efter jag tappat både fart och balans.. den satt som en smäck när man som liten kortväxt kille böjer sig framåt för att få balans och sedan blir överkörd av minst2meter 100 kg gubbe.. Men jag såg ju när han kom och förtjänade den.. när man som någon sa..inte släpper poucka sautan i tid.. =o) Tur du hade ditt nya kevlarskydd och att en annan inte hade något alls!! Hur ser det ut med målvakter?? Nic kan nog tänka sig att ställa upp i dag med!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 14, 2010 10:32:38 GMT 1
Hmm det finns kanske ett par förtydliganden som bör göras med tanke på de incidenter som skett.. Bredsidor mina herrar..Des, El Prez och HF.. det gör man i fotboll lr fjollboll som det heter.. INTE i ishockey.. Envisas man ändå med att göra det, ja då är det självmarkerande i dess olämplighet genom en liten smärta i den lilla tassen.. Man bör använda klubban, något jag försöker lära mej, så nej jag har den inte enbart för att stötta mej på.. Hur e de med Tassen idag HF?? Liiite svårt att ha en puck som kommer vid benen med klubban! Och så är inte vi andra lika säkra med den som du! En bredsida är lättare för oss otekniska! har själv bredsidat ett par ggr, men det har inte tagit illa, eller så har jag pansarskridskor!
|
|
|
Post by HF on Apr 14, 2010 11:21:53 GMT 1
Det är tufft att stå i mål. En som träffade insidan av låret, en på underarmen och så avslutades kalaset med ett slagskott på insidan av foten. Allt detta lyckades en person med som i fortsättningen kommer ta över ordet slaktaren. Tompa är bara en lightversion ;-)
Kände mig som en schweizerost :-)
Foten värker inte när den är still så inget är av i alla fall men när jag trycker ytterst lite så känns det ordentligt. Fina färger har den också fått. Ni kan i fortsättningen kalla mig evensteven. För kommer det något positivt i ena ändan får man nåt skit i andra..
|
|
|
Post by HF on Apr 14, 2010 11:24:39 GMT 1
Hur går det med målvakter ikväll? Kan 16åringen brasson? Kanske kan du trolla fram målvaktsutrustning till Nicke också?
|
|
|
Post by Les Paul on Apr 14, 2010 11:44:25 GMT 1
Jag skojar bara inga andra krämpor än dom vanliga idag Det var riktigt mysigt att gosa lite med dig och sargen på samma gång.... Nu tyckte jag att du gosade mest med isen eller var det bara för att kyla ner dina heta känslor.
|
|