|
Post by Sardaukar on Jul 21, 2006 11:35:57 GMT 1
Pratade med en spelare idag som inte fattade varför man inte värvade Göran Hall!!! Det finns ingen som finner med honom mellan blålinjerna.. allt enligt en som mött honom de senaster 2 åren.....Sug på den! Du förstår väl att han skojade med dig. ;D Var inte så säker på det. Hade alla tyckt samma i allt hade vi inte behövt något val i höst.
|
|
|
Post by Loppan on Jul 21, 2006 12:37:32 GMT 1
Göran Hall...tjatar ni ännu om honom?Har ni gått över till Demensnivån:)
|
|
|
Post by kraftwerk on Jul 21, 2006 12:55:30 GMT 1
Pinsamt att sitta och hitta på källor hit och dit! är inte påhittat...... men jag håller med namnet... kan va lite känsligt.... men han sa oxå att de som inte fattar det kan inget om hockey,än mindre spelat själv! slut citat. Alltså kan inte Tobbe o Olle nåt om Hockey. Eller alla i andra klubbar som sköter spelarrekryteringen.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 21, 2006 14:41:02 GMT 1
Göran Hall...tjatar ni ännu om honom?Har ni gått över till Demensnivån:) Ja....kom och vårda oss...
|
|
|
Post by newman on Jul 21, 2006 15:32:05 GMT 1
Behöves ej.......... Vill man så kan man! tro inget annat...
|
|
|
Post by newman on Jul 21, 2006 15:33:05 GMT 1
Pratade med en spelare idag som inte fattade varför man inte värvade Göran Hall!!! Det finns ingen som finner med honom mellan blålinjerna.. allt enligt en som mött honom de senaster 2 åren.....Sug på den! Du förstår väl att han skojade med dig. ;D Knappast........ det är blodigt allvar.
|
|
|
Post by newman on Jul 26, 2006 9:03:15 GMT 1
Otrolig omsättning i Trelleborg.20 ut ,20 in...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jul 26, 2006 10:59:57 GMT 1
Tufft med en sådan omsättning, tror att Trelleborg kan får det svårt denna säsong man har tappat många av sina viktigaste spelare.
|
|
|
Post by sektiong on Jul 26, 2006 14:19:26 GMT 1
Att ett lag som går upp en division eller ner en division kan ha mycket omsättning i spelartruppen är väl vanligt. Ett lag som stannar kvar i samma division brukar vanligtvis inte ha så stor spelaromsättning.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 3, 2006 10:07:26 GMT 1
|
|
|
Post by fun on Aug 3, 2006 10:09:14 GMT 1
Vad är det du ser så chockad ut över ? Någon säger sig ha hört ett rykte o säger det i ett forum .....
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 3, 2006 10:35:09 GMT 1
Hmmm..finns det ingen anledning att ?? Klart det låter helskumt! Alla tar inte för GIVET att rykten är helt felaktiga....
|
|
|
Post by fun on Aug 3, 2006 10:41:59 GMT 1
Hmmm..finns det ingen anledning att ?? Klart det låter helskumt! Alla tar inte för GIVET att rykten är helt felaktiga.... ALLA rykten är inte felaktiga. Jag utgår från att ALLA spelarna i KHK's trupp har kontrakt för säsongen ut. Då är det KHK som avgör var dom får spela. MEN jag var HELT säker på att DU skulle nappa på detta rykte eftersom det var NEGATIVT för KHK. Hade det varit ett POSITIVT rykte hade du inte tagit någon notis om det Kanske "ryktena" om att André, André, Alm, Macke, Johan och Häggström är bra spelare också är sant ? Något att ta fasta på callahan ?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 3, 2006 10:59:49 GMT 1
Jaja...jag menar bara att man undrar...ingen rök utan eld....
|
|
|
Post by pirre on Aug 3, 2006 11:55:21 GMT 1
Jaja...jag menar bara att man undrar...ingen rök utan eld.... Eller inget FUN utan HTS!! ;D ;D ;D
|
|