|
Post by qALLAHAN on Aug 3, 2006 11:56:48 GMT 1
;D
|
|
|
Post by fun on Aug 3, 2006 12:20:09 GMT 1
"Kanske "ryktena" om att André, André, Alm, Macke, Johan och Häggström är bra spelare också är sant ?"
Ingen rök utan eld... eller hur callahan ?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 3, 2006 12:41:11 GMT 1
Kan inte bedöma det..eller om de "passar" in här...
Och visst...allt är relativt...många är säkert gjutna div 2-spelare....t ex Andre/Andre...men det är väl inte där vi ska stanna...?
|
|
|
Post by fun on Aug 3, 2006 12:43:13 GMT 1
Kan inte bedöma det..eller om de "passar" in här... Och visst...allt är relativt...många är säkert gjutna div 2-spelare....t ex Andre/Andre...men det är väl inte där vi ska stanna...? Nej 2007/2008 ska vi upp i ettan
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 3, 2006 12:48:31 GMT 1
Låter bra...och JUST DÄRFÖR hade vi behövt mycket mer klasspelare NU....för att göra ett ärligt försök redan nu.... Vi går inte upp senare genom att bara trycka på en knapp...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 3, 2006 12:56:15 GMT 1
Men tydligen är det bara att trycka på en knapp när man skall ta hit "klasspelare".........................
|
|
|
Post by fun on Aug 3, 2006 13:00:39 GMT 1
Låter bra...och JUST DÄRFÖR hade vi behövt mycket mer klasspelare NU....för att göra ett ärligt försök redan nu.... Vi går inte upp senare genom att bara trycka på en knapp... Om sponsorer och publiken ställer upp denna säsong (stora intäkter) så lär det bli en ny förstafemma tills nästa säsong. dvs Oskar, Olof o Norberg i 3:e linen Lär i så fall bli ett lag moget att ta steget upp
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 3, 2006 13:02:25 GMT 1
Tja..som Pirre också säger...medgång förder medgång...och har man sålt 600-700 säsongskort så.... Man kan väl säga att man har förutsättningar...som jag sagt..man ska inte chansa vilt, men som det är nu är det snudd på feghet i stället...trots att man känner till det hysteriska intresset... Jaja..tänker inte starta en ny tjatdebatt...detta ämne är uttjatat....och vi tycker inte lika...detta är bara t ex min o Pirres åsikt...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 3, 2006 13:03:11 GMT 1
Låter bra...och JUST DÄRFÖR hade vi behövt mycket mer klasspelare NU....för att göra ett ärligt försök redan nu.... Vi går inte upp senare genom att bara trycka på en knapp... Om sponsorer och publiken ställer upp denna säsong (stora intäkter) så lär det bli en ny förstafemma tills nästa säsong. dvs Oskar, Olof o Norberg i 3:e linen Lär i så fall bli ett lag moget att ta steget upp Now we are talking... ;D
|
|
|
Post by fun on Aug 3, 2006 13:05:28 GMT 1
Om sponsorer och publiken ställer upp denna säsong (stora intäkter) så lär det bli en ny förstafemma tills nästa säsong. dvs Oskar, Olof o Norberg i 3:e linen Lär i så fall bli ett lag moget att ta steget upp Now we are talking... ;D Japp då har vi etgt div1-lag nästa säsong OM pengarna flyter in. Men som sagts tidigare ´kommer Pirre o co med en kista guldmynt så tror jag truppen förstärks under säsongen
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 3, 2006 13:10:14 GMT 1
KAN kontakten med Pavol tyda på ett visst intresse...
|
|
|
Post by fun on Aug 3, 2006 13:17:51 GMT 1
KAN kontakten med Pavol tyda på ett visst intresse... Tyder ju i alla fall på att kontakten hålls. Sen sas det ju att Pavol var mycket populär i laget. Märktes väl på alla pavol t-shirts man hade när kvalet var klart. Så det kan ju även vara så att pavol är angelägen om hälsningen. I vilket fall som helst bra
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 3, 2006 13:20:38 GMT 1
Enligt inlägg Vimmerbys gästbok så skall någon Alexander (målvakt) tydligen göra lumpen i Karlskrona.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 3, 2006 13:22:11 GMT 1
Ja....HAN verkar ju ha gillat det här...och skulle förvåna mig om han inte VILL tillbaka...vilket innebär att man kan komma undan med så lite kostnader som möjligt...(ingen lyckosökare)
|
|
|
Post by fun on Aug 3, 2006 13:25:28 GMT 1
Ja....HAN verkar ju ha gillat det här...och skulle förvåna mig om han inte VILL tillbaka...vilket innebär att man kan komma undan med så lite kostnader som möjligt...(ingen lyckosökare) Jag har hört att han ville tillbaka. Är väl enbart en ekonomisk fråga för KHK. För att han skule klara sig bra i tvåan tror jag de flesta inser
|
|