|
Post by Latex on Mar 10, 2006 20:18:40 GMT 1
enligt källa så ska några från andra länsklubbar visat intresse att få spela i khk. Låter gott det - om dom kan tillföra kvalitet !
|
|
ultraz
Ungdomslirare
|
Post by ultraz on Mar 11, 2006 0:32:38 GMT 1
Jag har fått bekräftat att tre Krifare och två Olofströmare har visat intressen för KHK! Vill dock inte släppa några namn ännu. Även en "stjärnspelare" kan bli klar inom kort!
|
|
|
Post by A "goe" Lundgren on Mar 11, 2006 0:36:08 GMT 1
Jag har fått bekräftat att tre Krifare och två Olofströmare har visat intressen för KHK! Vill dock inte släppa några namn ännu. Även en "stjärnspelare" kan bli klar inom kort! Det vet väl alla att det är varje hockeyspelares mardröm att spela inför tomma läktare. Därför väljer de KHK.
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 11, 2006 0:39:00 GMT 1
Jag har fått bekräftat att tre Krifare och två Olofströmare har visat intressen för KHK! Vill dock inte släppa några namn ännu. Även en "stjärnspelare" kan bli klar inom kort! Låter nästan för bra för att vara sant
|
|
|
Post by A "goe" Lundgren on Mar 11, 2006 0:43:29 GMT 1
enligt källa så ska några från andra länsklubbar visat intresse att få spela i khk. Du klubben kommer att bli nerringd till våren. ;D Det finns bara ett problem. De jävlarna vill ha en massa pengar i betalt.
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 11, 2006 15:20:25 GMT 1
Jag har fått bekräftat att tre Krifare och två Olofströmare har visat intressen för KHK! Vill dock inte släppa några namn ännu. Även en "stjärnspelare" kan bli klar inom kort! Du har väl aldrig släppt några namn innan så varför skulle du kunna göra det nu Det enda vi hört från dig är fria fantasier uppe i det blå om allsvensk spelarbudget nästa säsong. Nästa dag tycker du KHK-spelarna ska ladda upp med öl.... etc etc Inbillar du dig att någon tar dig på allvar längre ?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 11, 2006 15:22:37 GMT 1
Du skall nog lyssna på Ultraz, han har haft rätt förut om jag inte minnes helt fel.
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 11, 2006 15:24:22 GMT 1
Du skall nog lyssna på Ultraz, han har haft rätt förut om jag inte minnes helt fel. Ge gärna ett exempel
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 11, 2006 15:38:44 GMT 1
Jag har för mig att han hade rätt om Henrik Andersson och kanske till och med Oskar R.
Dessutomhar jag också hört rykten om en KRIFspelare.
|
|
ultraz
Ungdomslirare
|
Post by ultraz on Mar 12, 2006 0:32:16 GMT 1
Min källa angående Krifspelarena är en Krifspelare som själv inte bestämt sig för vilken klubb han ska spela i. Han är en av lagets viktigaste spelare. Sen vet jag att flera spelare med allsvenska (och elitserie) meriter är högaktuella för klubben. Vilka som är fortsatt aktuella avgörs när den nya tränaren pressenteras inom kort.
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 12, 2006 0:40:27 GMT 1
Min källa angående Krifspelarena är en Krifspelare som själv inte bestämt sig för vilken klubb han ska spela i. Han är en av lagets viktigaste spelare. Sen vet jag att flera spelare med allsvenska (och elitserie) meriter är högaktuella för klubben. Vilka som är fortsatt aktuella avgörs när den nya tränaren pressenteras inom kort. Kan bara hoppas att det ligger något i det du säger.
|
|
|
Post by Jonas74 on Mar 12, 2006 8:09:59 GMT 1
Läste BLT igår "Johansson kan vara förlorad" där både Johansson och Paananen är beredda att lämna Mörrum om inget görs åt satsningen där. Kanske något för ett stor satsande KHK? Någon som vet?
|
|
|
Post by newman on Mar 12, 2006 8:14:49 GMT 1
enligt källa så ska några från andra länsklubbar visat intresse att få spela i khk. Du klubben kommer att bli nerringd till våren. ;D Det finns bara ett problem. De jävlarna vill ha en massa pengar i betalt. Myntsamlare är inget o ha! Låt de vara i mörrum o krif!
|
|
|
Post by newman on Mar 12, 2006 8:17:18 GMT 1
Blir det en ny tränare i Khk. Tobbe sportchef? Nu när han har fört upp laget,varför inte låta honom köra ett år till?
Thisell tidigare mörrun kan isåfall vara ett alternativ. Han är alltid omtyckt av spelarna!
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 12, 2006 8:20:09 GMT 1
Du klubben kommer att bli nerringd till våren. ;D Det finns bara ett problem. De jävlarna vill ha en massa pengar i betalt. Myntsamlare är inget o ha! Låt de vara i mörrum o krif! Word
|
|