|
Post by kraftwerk on Mar 12, 2006 8:21:59 GMT 1
Blir det en ny tränare i Khk. Tobbe sportchef? Nu när han har fört upp laget,varför inte låta honom köra ett år till? Thisell tidigare mörrun kan isåfall vara ett alternativ. Han är alltid omtyckt av spelarna! Det lilla jag hört tyder INTE på att det blir en ny tränare. Men ultraz säger ju att en ny tränare ska presenteras inom kort. Borde vara under mars månad i så fall Ultraz. Jag väntar med spänning
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 12, 2006 8:23:27 GMT 1
Min källa angående Krifspelarena är en Krifspelare som själv inte bestämt sig för vilken klubb han ska spela i. Han är en av lagets viktigaste spelare. Sen vet jag att flera spelare med allsvenska (och elitserie) meriter är högaktuella för klubben. Vilka som är fortsatt aktuella avgörs när den nya tränaren pressenteras inom kort. Ska bli kul att ser elitseriespelaren ultraz. Men OK Norberg har ju elitseriemeriter också ultraz. det enda du kan skapa med dina uppeimolnenfantasier är besvikelse bland de som ej följt dina inlägg här ....
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 12, 2006 8:40:12 GMT 1
Min källa angående Krifspelarena är en Krifspelare som själv inte bestämt sig för vilken klubb han ska spela i. Han är en av lagets viktigaste spelare. Sen vet jag att flera spelare med allsvenska (och elitserie) meriter är högaktuella för klubben. Vilka som är fortsatt aktuella avgörs när den nya tränaren pressenteras inom kort. Ska bli kul att ser elitseriespelaren ultraz. Men OK Norberg har ju elitseriemeriter också ultraz. det enda du kan skapa med dina uppeimolnenfantasier är besvikelse bland de som ej följt dina inlägg här .... Ähh, kom igen Kraftwerk, alltid kul med Silly Season, rykten, flumm, drömmar och fantasier.
|
|
|
Post by pirre on Mar 12, 2006 8:44:20 GMT 1
Min källa angående Krifspelarena är en Krifspelare som själv inte bestämt sig för vilken klubb han ska spela i. Han är en av lagets viktigaste spelare. Sen vet jag att flera spelare med allsvenska (och elitserie) meriter är högaktuella för klubben. Vilka som är fortsatt aktuella avgörs när den nya tränaren pressenteras inom kort. Ska bli kul att ser elitseriespelaren ultraz. Men OK Norberg har ju elitseriemeriter också ultraz. det enda du kan skapa med dina uppeimolnenfantasier är besvikelse bland de som ej följt dina inlägg här .... Har via "mina" kontakter hört att 6 spelar typer står på önske listan 1målis av hög klass 2backar av hög klass 3forwards av lika hög klass. Vet att det finns kontakter med ett gäng spelare och att det finns intresse från flera håll.
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 12, 2006 8:52:00 GMT 1
Ska bli kul att ser elitseriespelaren ultraz. Men OK Norberg har ju elitseriemeriter också ultraz. det enda du kan skapa med dina uppeimolnenfantasier är besvikelse bland de som ej följt dina inlägg här .... Har via "mina" kontakter hört att 6 spelar typer står på önske listan 1målis av hög klass 2backar av hög klass 3forwards av lika hög klass. Vet att det finns kontakter med ett gäng spelare och att det finns intresse från flera håll. Ungefär så har jag också hört. Bra div1-klass på alla
|
|
|
Post by Jonas74 on Mar 12, 2006 9:31:13 GMT 1
Vilka ska bytas ut? ?? Blir Nordberg, Strelert, Jimmy och Oskar med flera kvar? Blir Kellman kvar eller lägger han av??? Tycker det bara blir fler och fler frågor i huvudet.
|
|
|
Post by CastorTroy on Mar 12, 2006 9:54:37 GMT 1
Vilka ska bytas ut? ?? Blir Nordberg, Strelert, Jimmy och Oskar med flera kvar? Blir Kellman kvar eller lägger han av??? Tycker det bara blir fler och fler frågor i huvudet. Det här låter ju lysande...kanske kan ni "ge" några spelare till oss i Kalmar om ni får några över?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 12, 2006 14:00:08 GMT 1
Från BLT: "Om det blir ytterlgare säsonger i den röda KHK-tröjan vill Mats Kellman inte säga i det här läget. - I första hand tänker jag bara njuta av de här två hemmamatcherna. Längre än så har jag inte funderat, säger han.
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 12, 2006 14:48:37 GMT 1
Vilka ska bytas ut? ?? Blir Nordberg, Strelert, Jimmy och Oskar med flera kvar? Blir Kellman kvar eller lägger han av??? Tycker det bara blir fler och fler frågor i huvudet. OM det blir tvåan lär ju chanserna öka betydligt
|
|
|
Post by Jonas74 on Mar 12, 2006 15:46:40 GMT 1
Vilka ska bytas ut? ?? Blir Nordberg, Strelert, Jimmy och Oskar med flera kvar? Blir Kellman kvar eller lägger han av??? Tycker det bara blir fler och fler frågor i huvudet. OM det blir tvåan lär ju chanserna öka betydligt Ja man tycker ju att kunde de spela för oss i div3 så borde de ju stanna i div2, eller??
|
|
|
Post by HF on Mar 12, 2006 20:34:52 GMT 1
Kan tänka mig att Mats, Macke, Bobben, Åsen lägger av. Sen tror jag att Henke och Pavol försvinner, de var ju bara med för att hjälpa upp KHK. Jag tror att de flesta av de andra nyförvärven stannar. Så då blir det ju plats för några nya.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 12, 2006 20:39:58 GMT 1
Jag tror att Henke stannar.
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 13, 2006 0:21:21 GMT 1
Jag tror att Henke stannar. Hoppas
|
|
|
Post by newman on Mar 13, 2006 9:18:46 GMT 1
Hoppas kan man alltid. Men han flyttar nog inte ifrån tingsryd. Men han är välkommen! Glöm ej bort Hall o Håkan!
|
|
|
Post by OFFENSIVE on Mar 13, 2006 10:11:31 GMT 1
Det hoppas vi verkligen att han gör. Han borde sedan ha en 3-4 stycken till med sig i bilen från Tingsryd. Tinsgryd står inför en tuff uppgift nu när de har åkt ut i kvalet så här tidigt. Inga mer pengar in och många duktiga spelare som säkert kan tänka sig att röra lite på sig. Förhoppningsvis så fick de lite positiva vibbar när de spelade här i julas. Jag tror att Henke stannar.
|
|