|
Post by chriande on Sept 25, 2009 15:49:22 GMT 1
I övrigt håller jag på att skissa upp det sista på min idè KHK 20:an. Har haft lite för mycket runt Mig för att hinna göra det klart innan. Bara pratat med Bävern om det hela. Jättebra med nya idéer och ny insamlingar, men starta inte upp några nya innan de gamla "folkets Lirare" är riktigt redovisade, tror att förtroendet måste återupprättas först.
|
|
|
Post by oneandonly on Sept 25, 2009 18:55:07 GMT 1
I övrigt håller jag på att skissa upp det sista på min idè KHK 20:an. Har haft lite för mycket runt Mig för att hinna göra det klart innan. Bara pratat med Bävern om det hela. Jättebra med nya idéer och ny insamlingar, men starta inte upp några nya innan de gamla "folkets Lirare" är riktigt redovisade, tror att förtroendet måste återupprättas först. För att förtydliga. Två (2) ggr har jag varit på banken när det gäller FL pengar. Båda gångerna har det varit när dessa har lämnats över till KHK. Läs Larry och Pontus. Vid båda tillfällerna har jag enbart varit med för att sätta min kråka på uttagningstalongen. Jag har stått som andra man på kontot. Inga pengar har fått tas ut om inte både jag och YB skrivit under. I övrigt har jag ENBART ansvarat för FL travet. Dessa pengar har jag EJ satt in på något konto, utan gett direkt i handen till YB. Förresten.... En gång gick Goe och jag runt med spänner på en träning i början av förra säsongen. Då lämnade VI spännerna till YB efter träningen. Den andra gången var under Camp KHK i Tingsryd. Då gick jag runt med en spann. Densamma fick Black Bugs när det var insamlat. Om Ni ber YB kan han ge Er alla kontoutdrag, då det är till honom desamma kommit. Mer än detta kan undertecknadinte med bästa vilja i världen redovisa, då jag inte har haft någon koll alls på siffror och inte varit involverad i detta. KHK travet har varit nog.
|
|
|
Post by kingintving on Sept 26, 2009 9:57:00 GMT 1
Räknar med att FL är uppe i 46097:- det borde vara kristallklart... Men det står ju 9491,50:- på BB:s hemsida!
|
|
|
Post by hoxha on Sept 27, 2009 9:57:39 GMT 1
Räknar med att FL är uppe i 46097:- det borde vara kristallklart... Men det står ju 9491,50:- på BB:s hemsida! Har du läst dom sista sidorna i denna tråd?? Fortfarande ingen som vet var kulorna är?? YB!?
|
|
|
Post by hoxha on Sept 29, 2009 8:18:06 GMT 1
Ingen info efter mötet?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 29, 2009 20:50:30 GMT 1
Så nu har jag lagt upp den aktuella summan som jag har fått av YB. Folkets Lirare summan är för nuvarande: 36606:- 2009-04-08 kl: 00:55 Fråga inte mig om någon redovisning. Men en ca summa av vad Pontus fick kan ni med enkel matematik räkna ut själva... Och vad hände sedan? I dag är siffran 9491,50 kr
|
|
|
Post by fight on Sept 29, 2009 21:31:54 GMT 1
Så nu är problemet löst och kassören har kollat upp hur mycket och vad den rätta summan är på FL. Det är uppdaterat på www.blackbugs.se om någon skulle vara intresserad eller nyfiken på vad summan är!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 29, 2009 21:34:50 GMT 1
Perfekt, synd att det att det tog sådan tid det skapar bara en massa spekulationer.
|
|
|
Post by fight on Sept 29, 2009 21:45:43 GMT 1
Perfekt, synd att det att det tog sådan tid det skapar bara en massa spekulationer. Ja jag tycker också att det är tråkigt att det ta tid. Men det var årsprotokollet från årsmötet som ha dröjt ut på tiden. Vår nya kassör kom inte åt kontot innan, men det har tydligen gått bra nu när han fick protokollet =) Så hoppas snacket kan lugna sig lite en stund =)
|
|
|
Post by hoxha on Sept 29, 2009 22:34:41 GMT 1
Perfekt, synd att det att det tog sådan tid det skapar bara en massa spekulationer. Word! Nu kan man kasta in en hundring eller två!!
|
|
|
Post by chriande on Sept 30, 2009 13:27:23 GMT 1
Kanon! Nu vill vi se en löpande redovisning, så slipper vi denna debatt i framtiden.
|
|
ofrisk
Ungdomslirare
|
Post by ofrisk on Sept 30, 2009 16:58:13 GMT 1
Hur ofta vill ni ha redovisning?? 1gg vecka, kvartal, halvår??? Ni som medlemmar har faktiskt ganska mycket att säga till om på medlemmsmöten,, men det är nästan ingen som kommer förutom styrelsen + några få till.
|
|
|
Post by Teddybear on Sept 30, 2009 22:28:55 GMT 1
Så nu är problemet löst och kassören har kollat upp hur mycket och vad den rätta summan är på FL. Det är uppdaterat på www.blackbugs.se om någon skulle vara intresserad eller nyfiken på vad summan är! Så ska det se ut!
|
|
|
Post by kingintving on Sept 30, 2009 22:55:59 GMT 1
Kan inte se nått Pg-nummer på BB:s hemsida så man kan sätta in lite pengar.
|
|
wolfe
Ungdomslirare
Uffe Sj?gren
|
Post by wolfe on Oct 1, 2009 8:04:07 GMT 1
Sätt in pengarns på BG (bankgiro) 322-9598, samt märk insättningen Folkets Lirare. Då kommer summan att öronmärkas för "Folkets Lirare"
Ulf Sjögren Kassör Black Bugs
|
|