|
Post by doroaloclair1 on Feb 24, 2006 11:30:08 GMT 1
Jag tror lite tvärtom. Visst skridskoåkningen är A och O. Däremot tror jag att KHK ska passa sig för att falla in i den raggarhockeyn som många av skånelagen spelar.
|
|
|
Post by A "goe" Lundgren on Feb 24, 2006 11:35:56 GMT 1
Jag tycker att man skall spela fysiskt!
Det skall smälla ordentligt i sargen när de möter lag som Glimma och Lund.
Det skall vara riktigt jobbigt och trist att möta KHK, det är enda chansen för KHK att gå till tvåan, och det var detta som saknades förra året, och anledningen till att de misslyckades.
Nu är man bättre än alla andra på allt. Nu skall motståndet få känna på hur det är att möta ett vältränat lag som vet hur man sätter fart på skidskorna.
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 24, 2006 11:43:37 GMT 1
Jag tycker att man skall spela fysiskt! Det skall smälla ordentligt i sargen när de möter lag som Glimma och Lund. Det skall vara riktigt jobbigt och trist att möta KHK, det är enda chansen för KHK att gå till tvåan, och det var detta som saknades förra året, och anledningen till att de misslyckades. Nu är man bättre än alla andra på allt. Nu skall motståndet få känna på hur det är att möta ett vältränat lag som vet hur man sätter fart på skidskorna. Håller med, samtidigt så gäller det att inte dra på sig för mycket utvisningar, då går det aldrig vägen. Men den här tråden ligger väl lite fel va?
|
|
|
Post by pirre on Feb 24, 2006 13:18:25 GMT 1
Jag tycker att man skall spela fysiskt! Det skall smälla ordentligt i sargen när de möter lag som Glimma och Lund. Det skall vara riktigt jobbigt och trist att möta KHK, det är enda chansen för KHK att gå till tvåan, och det var detta som saknades förra året, och anledningen till att de misslyckades. Nu är man bättre än alla andra på allt. Nu skall motståndet få känna på hur det är att möta ett vältränat lag som vet hur man sätter fart på skidskorna. Håller med, samtidigt så gäller det att inte dra på sig för mycket utvisningar, då går det aldrig vägen. Men den här tråden ligger väl lite fel va? Det är många trådar som ligger fel i detta forum
|
|
|
Post by Iceman on Feb 24, 2006 14:09:05 GMT 1
Jo det kan jag hålla med om.
|
|
|
Post by HF on Feb 24, 2006 15:54:38 GMT 1
Tror KHK måste satsa på en stark defensiv och utgå därifrån. Låta de andra lagen föra matcherna.
|
|
|
Post by pirre on Feb 24, 2006 15:57:06 GMT 1
Tror KHK måste satsa på en stark defensiv och utgå därifrån. Låta de andra lagen föra matcherna. Det har vi ju sett tidigare att det fungerar bara KHK kan behålla tålamodet.
|
|
|
Post by Iceman on Feb 24, 2006 17:09:07 GMT 1
Jepp, hålla tätt bakåt och tar vara på chanserna framåt !!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 24, 2006 17:17:56 GMT 1
Jag tycker KHK ska göra fler mål än de släpper in, i varje match!
|
|
|
Post by pirre on Feb 24, 2006 17:21:05 GMT 1
Jag tycker KHK ska göra fler mål än de släpper in, i varje match! Va!! JJB har läckt ut den heliga ishockeykoden för alla lag tänk om alla visste att man skulle göra så då hade vi aldrig haft några förlorare utan bara vinnare ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 24, 2006 21:02:10 GMT 1
Jag tycker KHK ska göra fler mål än de släpper in, i varje match! Du har möjligen inte tänkt på att det är folk från andra klubbar som läser här?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 24, 2006 21:08:29 GMT 1
Jag tycker KHK ska göra fler mål än de släpper in, i varje match! Du har möjligen inte tänkt på att det är folk från andra klubbar som läser här? Tanken slog mig, men jag tror inte de kan efterfölja taktiken lika bra som KHK.
|
|
|
Post by pirre on Feb 24, 2006 21:09:05 GMT 1
Du har möjligen inte tänkt på att det är folk från andra klubbar som läser här? Tanken slog mig, men jag tror inte de kan efterfölja taktiken lika bra som KHK. Hoppas inte
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 24, 2006 23:46:34 GMT 1
Tror KHK måste satsa på en stark defensiv och utgå därifrån. Låta de andra lagen föra matcherna. Nja, tycker nog att KHK ska föra matcherna iaf på hemmaplan! Tror inte man ska försöka ändra sitt spelsystem nu i elfte timmen......
|
|
|
Post by Iceman on Feb 24, 2006 23:49:46 GMT 1
Tror KHK måste satsa på en stark defensiv och utgå därifrån. Låta de andra lagen föra matcherna. Nja, tycker nog att KHK ska föra matcherna iaf på hemmaplan! Tror inte man ska försöka ändra sitt spelsystem nu i elfte timmen...... Nej bara man spelar "äckligt disciplinerat"
|
|