|
Post by pirre on Feb 28, 2006 14:52:56 GMT 1
Ja ska lära dig lite på tisdag !! no way! ja e fullärd
|
|
|
Post by Iceman on Feb 28, 2006 14:55:00 GMT 1
Ja ska lära dig lite på tisdag !! no way! ja e fullärd På ankare och tampar ja....
|
|
|
Post by pirre on Feb 28, 2006 14:56:39 GMT 1
no way! ja e fullärd På ankare och tampar ja.... Å vad e det en vaktis ska lära mig! the one and only "youngbl...ops ja menar pirre"
|
|
|
Post by Iceman on Feb 28, 2006 14:58:40 GMT 1
På ankare och tampar ja.... Å vad e det en vaktis ska lära mig! the one and only "youngbl...ops ja menar pirre" Ja YB kunde en del men inte Pirre ;D
|
|
|
Post by pirre on Feb 28, 2006 15:00:20 GMT 1
Å vad e det en vaktis ska lära mig! the one and only "youngbl...ops ja menar pirre" Ja YB kunde en del men inte Pirre ;D YB=RIP
|
|
|
Post by Iceman on Feb 28, 2006 15:03:46 GMT 1
Ja YB kunde en del men inte Pirre ;D YB=RIP Jo det var synd om en så kunnig person....
|
|
|
Post by pirre on Feb 28, 2006 15:05:13 GMT 1
Jo det var synd om en så kunnig person.... Har hört att han dragit sig tillbaka till bondgården för att lära sig slås av sin bror för att någongång återuppstå ;D
|
|
|
Post by Iceman on Feb 28, 2006 15:06:47 GMT 1
Jo det var synd om en så kunnig person.... Har hört att han dragit sig tillbaka till bondgården för att lära sig slås av sin bror för att någongång återuppstå ;D Ok, hoppas på en snar återkomst !!
|
|
|
Post by pirre on Feb 28, 2006 16:22:08 GMT 1
Åter till ämnet! Jag vill att khk ska spela smart låt första femman stå för produktiviteten låt andra femman stå fast och inte låta motståndarns första femma få leverara. tredje femman ska stå för fart och köra slut på motståndarnas huvud spelare jaga jaga o åter jaga. Martin som 1:a mållis men kasta in Åsen i matcher där han inte förväntas som sagt Bägge två har kapaciteten att spika igen. Jag vet att jag inte är någon Johan Nordberg men detta va min syn på saken!
|
|
|
Post by HF on Feb 28, 2006 19:45:25 GMT 1
Åter till ämnet! Jag vill att khk ska spela smart låt första femman stå för produktiviteten låt andra femman stå fast och inte låta motståndarns första femma få leverara. tredje femman ska stå för fart och köra slut på motståndarnas huvud spelare jaga jaga o åter jaga. Martin som 1:a mållis men kasta in Åsen i matcher där han inte förväntas som sagt Bägge två har kapaciteten att spika igen. Jag vet att jag inte är någon Johan Nordberg men detta va min syn på saken! thornberg?
|
|
|
Post by pirre on Feb 28, 2006 20:08:30 GMT 1
Åter till ämnet! Jag vill att khk ska spela smart låt första femman stå för produktiviteten låt andra femman stå fast och inte låta motståndarns första femma få leverara. tredje femman ska stå för fart och köra slut på motståndarnas huvud spelare jaga jaga o åter jaga. Martin som 1:a mållis men kasta in Åsen i matcher där han inte förväntas som sagt Bägge två har kapaciteten att spika igen. Jag vet att jag inte är någon Johan Nordberg men detta va min syn på saken! thornberg? Ja e inte han heller
|
|
|
Post by Iceman on Feb 28, 2006 20:16:47 GMT 1
Måste vara tajta emellan lagdelarna så inte motståndarna får yta emellan backar och forwards.
|
|
|
Post by alfreden on Mar 1, 2006 8:30:47 GMT 1
Det är nog bara att inrikta sig på att VINNA. Så det inte blir ett "nästa säsong - då jävlar", denna säsongen också. Kom igen nu era skalbaggar. Upp i tvåan med er KHK - laget med bästa div 3 hallen i Sverige.....
|
|
|
Post by pirre on Mar 1, 2006 9:05:50 GMT 1
Det är nog bara att inrikta sig på att VINNA. Så det inte blir ett "nästa säsong - då jävlar", denna säsongen också. Kom igen nu era skalbaggar. Upp i tvåan med er KHK - laget med bästa div 3 hallen i Sverige..... Ett litet tillägg :KHK med det bästa spelarmaterialet i trean
|
|
|
Post by Iceman on Mar 1, 2006 13:17:30 GMT 1
Det är nog bara att inrikta sig på att VINNA. Så det inte blir ett "nästa säsong - då jävlar", denna säsongen också. Kom igen nu era skalbaggar. Upp i tvåan med er KHK - laget med bästa div 3 hallen i Sverige..... Ett litet tillägg :KHK med det bästa spelarmaterialet i trean Ja det har dom....
|
|