|
Post by Teddybear on Feb 24, 2006 23:57:26 GMT 1
Nja, tycker nog att KHK ska föra matcherna iaf på hemmaplan! Tror inte man ska försöka ändra sitt spelsystem nu i elfte timmen...... Nej bara man spelar "äckligt disciplinerat" På tal om äckligt disciplinerat så går det ett rykte om att Timo Lahtinen ska träna KHK nästa år, har hört det från flera olika källor....Förmodligen bara bullshit men vem vet?
|
|
|
Post by Iceman on Feb 25, 2006 0:01:13 GMT 1
Nej bara man spelar "äckligt disciplinerat" På tal om äckligt disciplinerat så går det ett rykte om att Timo Lahtinen ska träna KHK nästa år, har hört det från flera olika källor....Förmodligen bara bullshit men vem vet? Ja jag har med hört det, men tror som dig där att det inte är sant.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 25, 2006 0:06:57 GMT 1
Hur var det med röken och elden...
|
|
|
Post by Iceman on Feb 25, 2006 0:11:35 GMT 1
Hur var det med röken och elden... Den kan slockna me....
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 25, 2006 0:12:26 GMT 1
Hur var det med röken och elden... Väldigt mycket rök men det finns ingen eld!
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 25, 2006 1:05:39 GMT 1
Hur var det med röken och elden... Det räcker med glöd
|
|
|
Post by Number 4 on Feb 25, 2006 13:23:42 GMT 1
Hur var det med röken och elden... Det räcker med glöd Iallafall kämpaglöd om KHK ska till tvåan nästa säsong!
|
|
|
Post by Iceman on Feb 25, 2006 15:10:20 GMT 1
Det räcker med glöd Iallafall kämpaglöd om KHK ska till tvåan nästa säsong! Ja nu måste dom ge allt.....
|
|
ultraz
Ungdomslirare
|
Post by ultraz on Feb 25, 2006 17:59:17 GMT 1
Jag kan inte säga mer än att riktigt stora saker är på gång i klubben. Men först efter kvalet vet jag och vi i vilken omfatning det blir. Jag har hört att en etablerad tränare är på väg in, ifall det är Lathinen vet jag inte. Jag har även hört att truppen kommer att förstärkas rejält (på KHK´s unga spelares bekostnad?). Vilka spelare som är "klara" i förtid vill jag inte ens spekulera i... (men jag har mina funderingar)
Hur kommer KHK att spela i kvalet var det jag? Kommer spela diciplinerat och "stjärnorna" lär och ska ha mycket istid. Just nu lugger snittiderna långt under deras nivå. Nyckeln i kvalet är powerplayet och att undvika utvisningar. Sen hoppas jag att vi slipper vara oroliga....
|
|
|
Post by pirre on Feb 25, 2006 19:14:50 GMT 1
Jag kan inte säga mer än att riktigt stora saker är på gång i klubben. Men först efter kvalet vet jag och vi i vilken omfatning det blir. Jag har hört att en etablerad tränare är på väg in, ifall det är Lathinen vet jag inte. Jag har även hört att truppen kommer att förstärkas rejält (på KHK´s unga spelares bekostnad?). Vilka spelare som är "klara" i förtid vill jag inte ens spekulera i... (men jag har mina funderingar) Hur kommer KHK att spela i kvalet var det jag? Kommer spela diciplinerat och "stjärnorna" lär och ska ha mycket istid. Just nu lugger snittiderna långt under deras nivå. Nyckeln i kvalet är powerplayet och att undvika utvisningar. Sen hoppas jag att vi slipper vara oroliga.... Kellman kliver av till nästa år enl han själv på frågan om det blir båsplacering så svarade han:inte bestämt men javisst varför inte
|
|
|
Post by Iceman on Feb 25, 2006 20:02:12 GMT 1
Ja han har en del rutin så han kan nog göra sig bra där.
|
|
|
Post by pirre on Feb 25, 2006 20:37:37 GMT 1
Ja han har en del rutin så han kan nog göra sig bra där. Senariet vore Per å Mats Kellman i båset ;D
|
|
|
Post by hockeyfrilla on Feb 25, 2006 20:39:26 GMT 1
Nyckel till framgång i hockey är målvaktspel så om vi ska kunna gå till 2:an så måste Martin o Åsen vara i form.
|
|
|
Post by pirre on Feb 25, 2006 20:41:47 GMT 1
Nyckel till framgång i hockey är målvaktspel så om vi ska kunna gå till 2:an så måste Martin o Åsen vara i form. Tycker att våra mållisar har spela rätt stabilt efter jul.
|
|
|
Post by hockeyfrilla on Feb 25, 2006 21:03:34 GMT 1
Det gäller även att dom spelar stabilt nu i kvalet o att våra backar håller rent.
|
|