|
Post by pirre on Feb 27, 2006 9:04:27 GMT 1
Torbjörn "Gäddan" Karlsson (De som käftar på isen blir mörtar på bänken) singnerat Templet
|
|
|
Post by doroaloclair1 on Feb 27, 2006 9:05:32 GMT 1
Den var bra!
|
|
|
Post by CastorTroy on Feb 27, 2006 13:05:52 GMT 1
Bra Teddybear att du tar upp det där med underskattning! Jag är så nervös inför kvalet så jag inte vet vad jag skall ta vägen.... INTE ETT ÅR TILL I TREAN! INTE ETT ÅR TILL AV SKITMATCHER! INTE ETT ÅR TILL AV ATT HOPPAS PÅ TVÅAN! Stundens allvar är inne. I ett kval kan även det sämsta lag på pappret vinna. Det gäller att ha nerver, ja det gäller att ta fram allt hockeykunnande våra spelare i KIK:et besitter! DET GÄLLER ATT GÅ UPP!!! Du glömde nämna de allra viktigaste i ett kval. "Vinnarskalle". Det tyckte jag ni hade total avsaknad av förra året. I alla fall de matcherna jag såg. Och "vinnarskalle" är ju inget man bara får match till match det ska sitta djupt inrotat i laget och spelarna. Utan "vinnarskalle" och rätta tändningen så spelar det ingen roll hur mycket "hockeykunnande" man har i laget. För övrigt tänkte jag faktiskt passa på att ta mig ner och kolla på en match eller två nu när Kalmars sässe är över.
|
|
|
Post by pirre on Feb 27, 2006 13:11:29 GMT 1
Bra Teddybear att du tar upp det där med underskattning! Jag är så nervös inför kvalet så jag inte vet vad jag skall ta vägen.... INTE ETT ÅR TILL I TREAN! INTE ETT ÅR TILL AV SKITMATCHER! INTE ETT ÅR TILL AV ATT HOPPAS PÅ TVÅAN! Stundens allvar är inne. I ett kval kan även det sämsta lag på pappret vinna. Det gäller att ha nerver, ja det gäller att ta fram allt hockeykunnande våra spelare i KIK:et besitter! DET GÄLLER ATT GÅ UPP!!! Du glömde nämna de allra viktigaste i ett kval. "Vinnarskalle". Det tyckte jag ni hade total avsaknad av förra året. I alla fall de matcherna jag såg. Och "vinnarskalle" är ju inget man bara får match till match det ska sitta djupt inrotat i laget och spelarna. Utan "vinnarskalle" och rätta tändningen så spelar det ingen roll hur mycket "hockeykunnande" man har i laget. För övrigt tänkte jag faktiskt passa på att ta mig ner och kolla på en match eller två nu när Kalmars sässe är över. Du är välkommen att förena dig med oss andra dårar som inte gett upp hoppet ta gärna med dig fler av din sort så får ni chansen att se arenan innan nästa säsong då vi möts på isen också
|
|
|
Post by Iceman on Feb 27, 2006 16:13:43 GMT 1
Defensiven är A och O i kvalet !!
|
|
|
Post by newman on Feb 27, 2006 18:26:59 GMT 1
Plus en målis som tar allt o lite till!
|
|
|
Post by Iceman on Feb 27, 2006 18:52:31 GMT 1
Plus en målis som tar allt o lite till! Ja det skadar inte......
|
|
|
Post by pirre on Feb 27, 2006 19:25:24 GMT 1
PAVOL
|
|
|
Post by Iceman on Feb 27, 2006 19:52:01 GMT 1
PAVOL Nej bättre med Åsen eller Martin i mål !!
|
|
|
Post by pirre on Feb 28, 2006 8:27:02 GMT 1
PAVOL Nej bättre med Åsen eller Martin i mål !! AAHHAA!! det är ju en jävla tur att du inte är så intelligent (jävla ord) som du ser ut ;D ;D
|
|
|
Post by Iceman on Feb 28, 2006 14:34:23 GMT 1
Nej bättre med Åsen eller Martin i mål !! AAHHAA!! det är ju en jävla tur att du inte är så intelligent (jävla ord) som du ser ut ;D ;D Ja då hade du fått passa dig...... ;D
|
|
|
Post by pirre on Feb 28, 2006 14:35:09 GMT 1
AAHHAA!! det är ju en jävla tur att du inte är så intelligent (jävla ord) som du ser ut ;D ;D Ja då hade du fått passa dig...... ;D
|
|
|
Post by Iceman on Feb 28, 2006 14:36:21 GMT 1
Ja då hade du fått passa dig...... ;D Behöver inte bli lessen för det.... ;D
|
|
|
Post by pirre on Feb 28, 2006 14:38:02 GMT 1
Behöver inte bli lessen för det.... ;D Ingen fara ;D
|
|
|
Post by Iceman on Feb 28, 2006 14:52:23 GMT 1
Behöver inte bli lessen för det.... ;D Ingen fara ;D Ja ska lära dig lite på tisdag !!
|
|