|
Post by Iceman on Feb 25, 2006 21:54:41 GMT 1
Saknar det spelet som tjeckien gjorde sitt 2-0 på i KHK. I powerplay: Lägga en passning upp till blå där en back tar ett direkt-skott och sen ska man ha en framför mål som skymmer eller styr pucken. Det skulle jag vilja se mer av i kvalet !!
|
|
|
Post by hockeyfrilla on Feb 25, 2006 22:09:47 GMT 1
Ahh att ha en gubbe framför målet kan göra en massa nytta. Tycker att KHK ska ställa en där. Har sett för lite av denna varan än så länge.
|
|
|
Post by pirre on Feb 25, 2006 22:15:05 GMT 1
Kellman å Bobben skulle va perfekta för denna uppgift
|
|
|
Post by newman on Feb 25, 2006 22:15:27 GMT 1
Vi är inte favoritet just nu i detta kval.Det ligger på lund o åstorp. Khk ska spela tajt bakåt och blixtslå framåt. Låta de andra lagen göra misstagen och styra deras anfall ut i hörnorna. Ta vara på de kontringar som ge och vara effektiva i PP.
|
|
|
Post by pirre on Feb 25, 2006 22:28:39 GMT 1
Vi är inte favoritet just nu i detta kval.Det ligger på lund o åstorp. Khk ska spela tajt bakåt och blixtslå framåt. Låta de andra lagen göra misstagen och styra deras anfall ut i hörnorna. Ta vara på de kontringar som ge och vara effektiva i PP. GIVE ME SIX!! UUUHH TÅLAMODD!! ;D
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 25, 2006 22:55:45 GMT 1
Vi är inte favoritet just nu i detta kval.Det ligger på lund o åstorp. Khk ska spela tajt bakåt och blixtslå framåt. Låta de andra lagen göra misstagen och styra deras anfall ut i hörnorna. Ta vara på de kontringar som ge och vara effektiva i PP. Åstorp lär ju knappast vara favoriter! Dom kommer sist, helt säker! Du har väl inte glömt Glimma? Dom är garanterat betydligt bättre än alla tror...
|
|
|
Post by pirre on Feb 25, 2006 23:04:47 GMT 1
Vi är inte favoritet just nu i detta kval.Det ligger på lund o åstorp. Khk ska spela tajt bakåt och blixtslå framåt. Låta de andra lagen göra misstagen och styra deras anfall ut i hörnorna. Ta vara på de kontringar som ge och vara effektiva i PP. Åstorp lär ju knappast vara favoriter! Dom kommer sist, helt säker! Du har väl inte glömt Glimma? Dom är garanterat betydligt bättre än alla tror... Håller med INTE!! har snackat med en spelare i glimma å han trodde det av kört för gott :-/spelarna har ingen moral kvar vill inte träna vill inte spela kval ingenting vill de Han hade satt sina pengar på KHK sa han.
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Feb 25, 2006 23:07:08 GMT 1
Torbjörn "Gäddan" Karlsson har alla spelare till godo till kvalet förutom Linus Claesson som varit borta i stort sett hela säsongen.
Detta måste ju vara en drömsits, nu kan han välja och vraka ibland 14 forwards och 10 backar varav 9 st forwards och 6 backar skall spela. Detta innebär alltså att 5 forwards och 3 backar får lov att kliva åt sidan.
Vilka nyförvärv vi har, vilket lag!
Näää e du Gäddan, spelar inte KHK i tvåan nästa säsong hoppas jag att du får kicken, och det rejält! Ett fiasko till och jag undrar om du har kapacitet att ens stå i båset för Malmö Kryptonics!
|
|
|
Post by pirre on Feb 25, 2006 23:09:22 GMT 1
Torbjörn "Gäddan" Karlsson har alla spelare till godo till kvalet förutom Linus Claesson som varit borta i stort sett hela säsongen. Detta måste ju vara en drömsits, nu kan han välja och vraka ibland 14 forwards och 10 backar varav 9 st forwards och 6 backar skall spela. Detta innebär alltså att 5 forwards och 3 backar får lov att kliva åt sidan. Vilka nyförvärv vi har, vilket lag! Näää e du Gäddan, spelar inte KHK i tvåan nästa säsong hoppas jag att du får kicken, och det rejält! Ett fiasko till och jag undrar om du har kapacitet att ens stå i båset för Malmö Kryptonics! Eller i kallinge!!
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 25, 2006 23:13:40 GMT 1
Åstorp lär ju knappast vara favoriter! Dom kommer sist, helt säker! Du har väl inte glömt Glimma? Dom är garanterat betydligt bättre än alla tror... Håller med INTE!! har snackat med en spelare i glimma å han trodde det av kört för gott :-/spelarna har ingen moral kvar vill inte träna vill inte spela kval ingenting vill de Han hade satt sina pengar på KHK sa han. Vi får väl se pirre, känns som vi har underskattat lag förut. Tror inte att dom bara lägger sig ner och dör... Dom har ju den gamle ryssen!
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Feb 25, 2006 23:22:45 GMT 1
Bra Teddybear att du tar upp det där med underskattning! Jag är så nervös inför kvalet så jag inte vet vad jag skall ta vägen.... INTE ETT ÅR TILL I TREAN! INTE ETT ÅR TILL AV SKITMATCHER! INTE ETT ÅR TILL AV ATT HOPPAS PÅ TVÅAN! Stundens allvar är inne. I ett kval kan även det sämsta lag på pappret vinna. Det gäller att ha nerver, ja det gäller att ta fram allt hockeykunnande våra spelare i KIK:et besitter! DET GÄLLER ATT GÅ UPP!!!
|
|
|
Post by Iceman on Feb 26, 2006 4:45:06 GMT 1
Ja med det laget vi har så finns det mycket att ta av.
|
|
|
Post by doroaloclair1 on Feb 27, 2006 8:53:16 GMT 1
Torbjörn "Gäddan" Karlsson har alla spelare till godo till kvalet förutom Linus Claesson som varit borta i stort sett hela säsongen. Detta måste ju vara en drömsits, nu kan han välja och vraka ibland 14 forwards och 10 backar varav 9 st forwards och 6 backar skall spela. Detta innebär alltså att 5 forwards och 3 backar får lov att kliva åt sidan. Vilka nyförvärv vi har, vilket lag! Näää e du Gäddan, spelar inte KHK i tvåan nästa säsong hoppas jag att du får kicken, och det rejält! Ett fiasko till och jag undrar om du har kapacitet att ens stå i båset för Malmö Kryptonics! Gäddan??
|
|
|
Post by pirre on Feb 27, 2006 8:56:48 GMT 1
Torbjörn "Gäddan" Karlsson har alla spelare till godo till kvalet förutom Linus Claesson som varit borta i stort sett hela säsongen. Detta måste ju vara en drömsits, nu kan han välja och vraka ibland 14 forwards och 10 backar varav 9 st forwards och 6 backar skall spela. Detta innebär alltså att 5 forwards och 3 backar får lov att kliva åt sidan. Vilka nyförvärv vi har, vilket lag! Näää e du Gäddan, spelar inte KHK i tvåan nästa säsong hoppas jag att du får kicken, och det rejält! Ett fiasko till och jag undrar om du har kapacitet att ens stå i båset för Malmö Kryptonics! Gäddan?? Alla spelare inkl ledare har givits nicknames av olika anledningar
|
|
|
Post by doroaloclair1 on Feb 27, 2006 8:59:17 GMT 1
Alla spelare inkl ledare har givits nicknames av olika anledningar Jag var såklart nyfiken på anledningen till Gäddan
|
|