|
Post by HF on Feb 4, 2009 16:08:16 GMT 1
Det är IPs beslut när den öppnas men jag kan väl tycka att den bör öppnas när våran säsong är över. Sen om spelare blir klara för khk så finns ju truppen tråden och det är ju inte silly när spelare är klara.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 4, 2009 16:47:02 GMT 1
Öppna den när vår säsong är över. D.v.s. tidigast/troligast den 18/2 klockan 21:30... Givetvis så öppnas tråden då. Ganska komiskt att se hur många som redan har silly season abstinens bara efter två dagar. ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 4, 2009 17:25:25 GMT 1
Öppna den när vår säsong är över. D.v.s. tidigast/troligast den 18/2 klockan 21:30... Givetvis så öppnas tråden då. Ganska komiskt att se hur många som redan har silly season abstinens bara efter två dagar. ;D Tja det är väl det enda som är spännande innan träningsmatcherna drar igång
|
|
|
Post by mindriot on Feb 4, 2009 18:21:37 GMT 1
Finns det ingen report abuse/anmäl inläggs funktion på forumet. Så kan man där anmäla till en admin / moderator om det är ett inlägg som man tycker skall plockas bort. Givetvis så måste ändå detta tas bort av densamme. Vet även att det finns så att inlägget automatiskt plockas bort om det har anmälts tillräckligt många gånger. Om denna funktionen finns i proboards vet jag inte men värt att kolla upp. För detta kommer inte att hålla. Med bortplockade inlägg, stängda trådar och censur. Är inte detta ett öppet forum? Ge makten tillbaka till folket... Det stora problemet är ju att folk går i taket över vad någon skriver. Kom igen. Ta kritiken och antingen svara en gång. Iförsig så är det ju en ganska stor chans att den som sitter på andra änden bajsar ner sig på grund av vad någon skriver på ett forum. Men försök att hålla det man har sagt till en gång och inte upprepa det i flertalet gånger. Vi har fattat. Ett hack i skivan är inte nödvändigt här. Vi är ju inte från Olofström... Vi har ett av de snällaste forum som finns så det förstår jag inte heller. Finns mycket värre men ändå välbesökta och fungerande forum där ute... För annars tror jag att detta är ett döende diskutionsforum. Vi hör ju till de få som har så stort antal besökare och skribenter. Skulle vara synd om det skulle ebba ut... Men detta är ju bara min åsikt...
|
|
|
Post by chriande on Feb 4, 2009 18:25:48 GMT 1
Finns det ingen report abuse/anmäl inläggs funktion på forumet. Så kan man där anmäla till en admin / moderator om det är ett inlägg som man tycker skall plockas bort. Givetvis så måste ändå detta tas bort av densamme. Vet även att det finns så att inlägget automatiskt plockas bort om det har anmälts tillräckligt många gånger. Om denna funktionen finns i proboards vet jag inte men värt att kolla upp. För detta kommer inte att hålla. Men bortplockade inlägg, stängda trådar och censur. Är inte detta ett öppet forum? Ge makten tillbaka till folket... För annars tror jag att detta är ett döende diskutionsforum. Vi hör ju till de få som har så stort antal besökare och skribenter. Skulle vara synd om det skulle ebba ut... Men detta är ju bara min åsikt... Jag skriver under på allt.
|
|
|
Post by chilipulver on Feb 4, 2009 20:30:23 GMT 1
Jag med, kolla bara hur få det är här nu. Nej sluta censurera och öppna silly tråden igen annars öppnar vi bara en till....
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 4, 2009 20:33:57 GMT 1
Ser ingen mening med att låsa silly tråden...
|
|
|
Post by TOMTEN on Feb 4, 2009 21:55:48 GMT 1
Finns det ingen report abuse/anmäl inläggs funktion på forumet. Så kan man där anmäla till en admin / moderator om det är ett inlägg som man tycker skall plockas bort. Givetvis så måste ändå detta tas bort av densamme. Vet även att det finns så att inlägget automatiskt plockas bort om det har anmälts tillräckligt många gånger. Om denna funktionen finns i proboards vet jag inte men värt att kolla upp. För detta kommer inte att hålla. Med bortplockade inlägg, stängda trådar och censur. Är inte detta ett öppet forum? Ge makten tillbaka till folket... Det stora problemet är ju att folk går i taket över vad någon skriver. Kom igen. Ta kritiken och antingen svara en gång. Iförsig så är det ju en ganska stor chans att den som sitter på andra änden bajsar ner sig på grund av vad någon skriver på ett forum. Men försök att hålla det man har sagt till en gång och inte upprepa det i flertalet gånger. Vi har fattat. Ett hack i skivan är inte nödvändigt här. Vi är ju inte från Olofström... Vi har ett av de snällaste forum som finns så det förstår jag inte heller. Finns mycket värre men ändå välbesökta och fungerande forum där ute... För annars tror jag att detta är ett döende diskutionsforum. Vi hör ju till de få som har så stort antal besökare och skribenter. Skulle vara synd om det skulle ebba ut... Men detta är ju bara min åsikt... Håller fullständigt med!
|
|
|
Post by TOMTEN on Feb 4, 2009 21:56:50 GMT 1
Speciellt på de upprepande klagomålen!
|
|
|
Post by TOMTEN on Feb 4, 2009 21:57:28 GMT 1
;D ;D Kände mig lite glad!
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 5, 2009 8:22:51 GMT 1
Speciellt på de upprepande klagomålen! Word ! Men nu är det korvpriset som håller forumet vid liv Allt från senapen till sportchefen är det fel på i denna hockeyklubb ...
|
|
|
Post by Jason on Feb 5, 2009 12:18:07 GMT 1
Får inte glömma att mjölkpulvret har minskat med 3 korn/ påse...
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 5, 2009 14:46:24 GMT 1
Får inte glömma att mjölkpulvret har minskat med 3 korn/ påse... SKANDAL !!!!!
|
|
|
Post by HF on Feb 5, 2009 15:44:36 GMT 1
Stoppningen i stolarna har blivit sämre också för inte kan det vara så att jag har suttit ner dynan. Här gäller det ju för KHK att göra mer mål för då blir ju slitaget mindre Så i rent materialmässigt syfte borde ju khk värva en målskytt.
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Feb 5, 2009 16:00:26 GMT 1
Finns det ingen report abuse/anmäl inläggs funktion på forumet. Så kan man där anmäla till en admin / moderator om det är ett inlägg som man tycker skall plockas bort. Givetvis så måste ändå detta tas bort av densamme. Vet även att det finns så att inlägget automatiskt plockas bort om det har anmälts tillräckligt många gånger. Om denna funktionen finns i proboards vet jag inte men värt att kolla upp. För detta kommer inte att hålla. Med bortplockade inlägg, stängda trådar och censur. Är inte detta ett öppet forum? Ge makten tillbaka till folket... Det stora problemet är ju att folk går i taket över vad någon skriver. Kom igen. Ta kritiken och antingen svara en gång. Iförsig så är det ju en ganska stor chans att den som sitter på andra änden bajsar ner sig på grund av vad någon skriver på ett forum. Men försök att hålla det man har sagt till en gång och inte upprepa det i flertalet gånger. Vi har fattat. Ett hack i skivan är inte nödvändigt här. Vi är ju inte från Olofström... Vi har ett av de snällaste forum som finns så det förstår jag inte heller. Finns mycket värre men ändå välbesökta och fungerande forum där ute... För annars tror jag att detta är ett döende diskutionsforum. Vi hör ju till de få som har så stort antal besökare och skribenter. Skulle vara synd om det skulle ebba ut... Men detta är ju bara min åsikt... Visst kan jag hålla med dig till viss del men jag vill att admins blir lite mer fasistoida och rensar upp i trådar som helt spårat ur ifrån ämnet, det finns också många trådar som ballar ur och bara blir tjafs mellan ett par st om allt möjligt. kan inte folk hålla sig till ämnet så borde dom kanske få en egen tråd där dom i så fall kan tjafsa om vad som. bra jobbat IP bara stå på dig och låt inte kaoset växa mer
|
|