|
Post by Teddybear on Jan 31, 2009 22:57:28 GMT 1
Bra initiatv Polle!
|
|
|
Post by mannen on Feb 1, 2009 0:50:45 GMT 1
så man kan inte säga att han beter sig som en pajas på planen
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Feb 1, 2009 0:56:50 GMT 1
så man kan inte säga att han beter sig som en pajas på planen jag hoppas att man får skriva att du är lika slug som din yngsta bror ser ut
|
|
|
Post by mindriot on Feb 1, 2009 1:08:54 GMT 1
Kanonbra Pålle...
|
|
|
Post by mannen on Feb 1, 2009 1:15:22 GMT 1
så man kan inte säga att han beter sig som en pajas på planen jag hoppas att man får skriva att du är lika slug som din yngsta bror ser ut självklart inte
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 1, 2009 10:30:29 GMT 1
Varför är så få intresserad av ett forum av Skövdes typ?
Mer jobb när anv ska reggas. Men färre påhopp att rensa utgår jag från.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Feb 1, 2009 10:41:06 GMT 1
Varför är så få intresserad av ett forum av Skövdes typ? Mer jobb när anv ska reggas. Men färre påhopp att rensa utgår jag från. Har inte kollat Skövdes forum men antar att det är med riktiga namn? Tror tyvärr att detta levande forum skulle dö ut. Bättre om vi moderatorer kan rensa det vi ser. Själv har jag inget problem med att ha mitt namn som nick. men alla vill kanske inte "avslöja" sig. Du ville vara hemlig rätt länge, eller hur?
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 1, 2009 10:49:53 GMT 1
Varför är så få intresserad av ett forum av Skövdes typ? Mer jobb när anv ska reggas. Men färre påhopp att rensa utgår jag från. Har inte kollat Skövdes forum men antar att det är med riktiga namn? Tror tyvärr att detta levande forum skulle dö ut. Bättre om vi moderatorer kan rensa det vi ser. Själv har jag inget problem med att ha mitt namn som nick. men alla vill kanske inte "avslöja" sig. Du ville vara hemlig rätt länge, eller hur? Jovisst. Men då hade jag ju fått välja om jag ville fortsätta vara i forumet eller ej. Bra att du har ditt riktiga namn. Skulle själv ha mitt namn under förutsättning att alla andra har det. Men gör ett studiebesö i Skövdes forum. Jag upplever det absolut inte som ett dött forum Sen skulle man slippa en massa meningslösa inlägg och trådar som spårar ur
|
|
|
Post by Pitbull on Feb 1, 2009 10:59:17 GMT 1
så man kan inte säga att han beter sig som en pajas på planen jag hoppas att man får skriva att du är lika slug som din yngsta bror ser ut Puss på dig
|
|
|
Post by TOMTEN on Feb 1, 2009 15:21:14 GMT 1
Bra Polle! Har inte, under en längre tid, varit speciellt roligt att läsa eller lägga in åsikter på forumet p.g.a. den låga nivån samt att man skall behöva välja sida. Det har verkligen splittrat upp supportergruppen samt sänt fel signaler till alla utomstående, för det är ju VI SOM ÄR KHK, eller hur!?
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 4, 2009 14:38:40 GMT 1
Förstår inte varför Silly season 2009/2010 är låst ? Ndanstående förklaring gavs. "Som sagt vänta med silly season till KHK har spelat färdig. Det lär ju inte börja röra sig på spelarmarkanden föränn om någon måande eller två (minst)." Altså tidigast i början på april ska denna tråd öppnas Anser at den ska öppnas senast dagen efter KHK's sista match denna säsong eller varför inte redan nu?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 4, 2009 15:02:01 GMT 1
Öppna den när vår säsong är över. D.v.s. tidigast/troligast den 18/2 klockan 21:30...
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 4, 2009 15:05:29 GMT 1
Öppna den när vår säsong är över. D.v.s. tidigast/troligast den 18/2 klockan 21:30... Å andra sidan pågår ju redan nu jobbet med att forma truppen till nästa säsong Så jag förtår inte varför den stängts överhuvudtaget (ser att den även rensats)
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 4, 2009 15:07:26 GMT 1
Å tredje sidan är det kanske lika bra att skita i tråden då du med flera bara ska in där och säga A... utan B...
|
|
|
Post by Ragulin on Feb 4, 2009 15:07:31 GMT 1
Förstår inte varför Silly season 2009/2010 är låst ? Ndanstående förklaring gavs. "Som sagt vänta med silly season till KHK har spelat färdig. Det lär ju inte börja röra sig på spelarmarkanden föränn om någon måande eller två (minst)." Altså tidigast i början på april ska denna tråd öppnas Anser at den ska öppnas senast dagen efter KHK's sista match denna säsong eller varför inte redan nu? Tycker den borde vara öppen. Även seriekonkurrenternas! Såg att Skövde redan förlängt med ett par spelare ur sin trupp. Antar att Tobbe är igång med spelarna här också.
|
|