|
Post by kraftwerk on Feb 9, 2009 20:33:25 GMT 1
Överdriv inte nu!! Jag säger bara att man inte ska skrika rakt ut, innan man vet allt! Jag dricker i stort sett ingenting själv, men jag är medmänniska... Kanske ska han inte spela, men han ska inte kastas till vargarna eller gamarna heller... Om det vore en KHKspelare skulle det inte låta så. Jag väntar fortfarande på att du ska ge mig 3 konstruktiva ideer för att öka KHK:s inkomster. Nej man kan ju bara gissa vad som skrivits här om det varit Micke Nilsson som kört rattfull, med tanke på vad som skrevs här när han inte matchar laget enl önskemål. Känns ganska patetiskt när samma personer nu gråter ikapp över Ryans situation. Men självklart bra att ni inte strör salt i såren på OIK o Ryan. Men självklart vore det SKANDAL om han fick fortsätta spela för den klubb som han svärtat ned. Detta. hade jag tyckt även om han representerat KHK
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 9, 2009 20:34:38 GMT 1
Om det vore en KHKspelare skulle det inte låta så. Jag väntar fortfarande på att du ska ge mig 3 konstruktiva ideer för att öka KHK:s inkomster. Nej man kan ju bara gissa vad som skrivits här om det varit Micke Nilsson som kört rattfull, med tanke på vad som skrevs här när han inte matchar laget enl önskemål. Känns ganska patetiskt när samma personer nu gråter ikapp över Ryans situation. DET ÄR VÄLL FÖR FAN INTE SAMMA SAK?! Att du inte drar till med detta också? Vad hade det skrivits om Micke Nilsson hade sprungit runt i Tingsryd och mördat ett 10-tal personer. Vad hade skrivits om Micke Nilsson hade snattat i City Hallen? Vad hade skrivits om Micke Nilsson hade sprungit runt och blottat sig för allt och alla i hoglandspark? Vad hade skrivits om Micke Nilsson hade kört rattfull och haft ihjäl några personer? TÄNK FÖR HELVETE! Det han gör och INTE gör i båset har väll FÖR FAN inte med vad han gör när han inte "jobbar" eller?! Jag hade FORTFARANDE tyckt att det är förjävligt, jag hade velat att Micke skulle ha fått hjälp, men han skulle INTE få vara kvar i föreningen. Och jag tycker PRECIS lika dant om Ryan. FATTA NÅGON JÄVLA GÅNG!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 9, 2009 20:52:47 GMT 1
Bra svar Medgångs....dessutom antar jag att Micke inte är full när han tar sina, i mina ögon idiotiska beslut...även om man ibland undrar... Har Ryan misskött sig på jobbet? Ingen aning... Konstig jämförelse i alla fall... HF..tror du det blir god kalops på Micke? ;D
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 9, 2009 20:54:29 GMT 1
Klart det ska göras härliga ramor på detta uppslag!Varför inte ta chansen.Vi polacker begriper ju inget annat. Här är läget vi längtat efter..
|
|
|
Post by wolger on Feb 9, 2009 20:57:38 GMT 1
Nej man kan ju bara gissa vad som skrivits här om det varit Micke Nilsson som kört rattfull, med tanke på vad som skrevs här när han inte matchar laget enl önskemål. Känns ganska patetiskt när samma personer nu gråter ikapp över Ryans situation. DET ÄR VÄLL FÖR FAN INTE SAMMA SAK?! Lugna ner dej lite killen!..för faan! Att du inte drar till med detta också? Vad hade det skrivits om Micke Nilsson hade sprungit runt i Tingsryd och mördat ett 10-tal personer. Vad hade skrivits om Micke Nilsson hade snattat i City Hallen? Vad hade skrivits om Micke Nilsson hade sprungit runt och blottat sig för allt och alla i hoglandspark? Vad hade skrivits om Micke Nilsson hade kört rattfull och haft ihjäl några personer? TÄNK FÖR HELVETE! Det han gör och INTE gör i båset har väll FÖR FAN inte med vad han gör när han inte "jobbar" eller?! Jag hade FORTFARANDE tyckt att det är förjävligt, jag hade velat att Micke skulle ha fått hjälp, men han skulle INTE få vara kvar i föreningen. Och jag tycker PRECIS lika dant om Ryan. FATTA NÅGON JÄVLA GÅNG!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 9, 2009 20:58:56 GMT 1
DET ÄR VÄLL FÖR FAN INTE SAMMA SAK?! Att du inte drar till med detta också? Vad hade det skrivits om Micke Nilsson hade sprungit runt i Tingsryd och mördat ett 10-tal personer. Vad hade skrivits om Micke Nilsson hade snattat i City Hallen? Vad hade skrivits om Micke Nilsson hade sprungit runt och blottat sig för allt och alla i hoglandspark? Vad hade skrivits om Micke Nilsson hade kört rattfull och haft ihjäl några personer? TÄNK FÖR HELVETE! Det han gör och INTE gör i båset har väll FÖR FAN inte med vad han gör när han inte "jobbar" eller?! Jag hade FORTFARANDE tyckt att det är förjävligt, jag hade velat att Micke skulle ha fått hjälp, men han skulle INTE få vara kvar i föreningen. Och jag tycker PRECIS lika dant om Ryan. FATTA NÅGON JÄVLA GÅNG! Lugna ner dej lite killen!..för faan! Nej.
|
|
|
Post by wolger on Feb 9, 2009 20:59:05 GMT 1
DET ÄR VÄLL FÖR FAN INTE SAMMA SAK?! Lugna ner dej lite killen!..för faan! Att du inte drar till med detta också? Vad hade det skrivits om Micke Nilsson hade sprungit runt i Tingsryd och mördat ett 10-tal personer. Vad hade skrivits om Micke Nilsson hade snattat i City Hallen? Vad hade skrivits om Micke Nilsson hade sprungit runt och blottat sig för allt och alla i hoglandspark? Vad hade skrivits om Micke Nilsson hade kört rattfull och haft ihjäl några personer? TÄNK FÖR HELVETE! Det han gör och INTE gör i båset har väll FÖR FAN inte med vad han gör när han inte "jobbar" eller?! Jag hade FORTFARANDE tyckt att det är förjävligt, jag hade velat att Micke skulle ha fått hjälp, men han skulle INTE få vara kvar i föreningen. Och jag tycker PRECIS lika dant om Ryan. FATTA NÅGON JÄVLA GÅNG! Lugna ner dej lite, killen! För faan!!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 9, 2009 21:02:13 GMT 1
Klart det ska göras härliga ramor på detta uppslag!Varför inte ta chansen.Vi polacker begriper ju inget annat. Här är läget vi längtat efter.. [Ironi] Ja, att vi inte gör det! Haha vilken idé! KHK på turné, dricker så att jag blir sné! [/ironi] Nej.. blir det någon ramsa med Ryan i.. fy fan..
|
|
|
Post by wolger on Feb 9, 2009 21:06:14 GMT 1
Vådå? Ska du hänga killen bara för ETT (jävligt klantigt, idiotiskt och dumt) misstag. Tom. Mcleod förtjänar ett hockey-liv efter detta!!
|
|
KYD2
Ungdomslirare
|
Post by KYD2 on Feb 9, 2009 21:13:41 GMT 1
Klart det ska göras härliga ramor på detta uppslag!Varför inte ta chansen. Vi polacker begriper ju inget annat. Här är läget vi längtat efter.. Tala för dig själv är du snäll
|
|
|
Post by wolger on Feb 9, 2009 21:20:46 GMT 1
Jag tänker inte håna denna händelse!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 9, 2009 21:22:08 GMT 1
Vådå? Ska du hänga killen bara för ETT (jävligt klantigt, idiotiskt och dumt) misstag. Tom. Mcleod förtjänar ett hockey-liv efter detta!! Om du har läst mina tidigare inlägg i denna tråden så fattar du vad jag egentligen menar.
|
|
|
Post by wolger on Feb 9, 2009 21:25:51 GMT 1
Shit! Fan, lägg ner. Jävla syjunta detta!
|
|
|
Post by Joewson on Feb 9, 2009 21:30:06 GMT 1
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 9, 2009 21:33:52 GMT 1
Jaha, hur går det med broderierna grabbar?
|
|