|
Post by Lucas Lokatt on Feb 9, 2009 21:38:00 GMT 1
"Olofströms lilla pojkar skulle ut och åka men ingen hade han som körde, en slank han dit och en slank han dit och en slank han ner i diket"
|
|
KYD2
Ungdomslirare
|
Post by KYD2 on Feb 9, 2009 21:39:40 GMT 1
Klart det är en syjunta! Här ska ju fixas banderoller med diverse texter på
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 9, 2009 22:18:21 GMT 1
Jaha, hur går det med broderierna grabbar? Ryan kan brodera...på isen...
|
|
|
Post by happygilmore on Feb 9, 2009 22:27:11 GMT 1
Vådå? Ska du hänga killen bara för ETT (jävligt klantigt, idiotiskt och dumt) misstag. Tom. Mcleod förtjänar ett hockey-liv efter detta!! Det är inte ett fel. saxen från oik. "Det var inte helt oväntat att det var Ryan. Det vara bara lite lustigt att det inte har hänt tidigare på säsongen, han är trotts allt inte guds bästa barn. Tycker OIK har gjort tillräckligt för den killen så dom kan kasta ut han med huvudet för utan att skämas, det är han som ska skämas. Ett under bara att OIK haft sånt tålamod med honom." Sedan kan jag hålla med, helt otroligt att OIK som förening inte tagit tag i detta tidigare. Man borde gjort något åt Ryan, gett han den hjälp han behöver i tid.
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 9, 2009 22:29:36 GMT 1
Överdriv inte nu!! Jag säger bara att man inte ska skrika rakt ut, innan man vet allt! Jag dricker i stort sett ingenting själv, men jag är medmänniska... Kanske ska han inte spela, men han ska inte kastas till vargarna eller gamarna heller... Skrika rakt ut? Hur brukar det se ut på forumet under de bortamatcher du inte är på, fast du inte ser matchen så sågar du nåt i hästväg vid utv och baklängesmål. Skrik inte innan du vet allt, du ser ju inte situationerna. Känner att jag varit på dig lite idag men jag kan ju vara likadan så jag är väl på mig också....men du resonerar utan logik. Ibland är C logisk. Men här håller jag med HF. Totalt ologiskt
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 9, 2009 22:50:18 GMT 1
Haha...om man släpper in en massa skitmål mot skitlag och läser rapporterna från två tidningar...behöver jag se det då ??
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 9, 2009 22:55:25 GMT 1
Haha...om man släpper in en massa skitmål mot skitlag och läser rapporterna från två tidningar...behöver jag se det då ?? Inse att du inte är gud. Även du har rätt att vara ologisk någon enstaka gång. Eller är du ofelbar
|
|
|
Post by Vader on Feb 9, 2009 22:56:01 GMT 1
Men att sätta sig i en bil där går gränsen. Hur full jag än skulle vara skulle jag aldrig sätta mig i en bil. Det säger du nu ja, men när du står där dyngrak med nycklarna i handen. Finns inte i en normal funtad människas huvud. Det finns inget försvar överhuvudtaget till ett sådant tilltag. Jag har en släkting som dog pga av en fyllo som stod där med bilnycklarna i handen dyngrak och satte sig sedan i bilen och körde. En människa som gör något sådant är överhuvudtaget totalt omdömeslös och totalt oförsvarbart !!! Jag har oxå gjort korkade saker i mitt liv på fyllan men riskera andras människors liv, ...finns bara inte !!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 9, 2009 23:00:10 GMT 1
En liten undran....även om detta nu är det minsta av hans problem egentligen... Men han är väl i OIK på artistkontrakt och får väl inte vara här mer än 6 månader... som det ser ut blir han häktad och det kan ju bli så att han är i sverige mer än 6 månader.... Får OIK betala skatt för honom då?? Kanske är ett av dagens i-landsproblem efter denna tragiska händelse, men lite intressant att veta.... Tänkte på samma sak. Men det måste ju finnas en klausul när föreningen inte kan påverka när han lämnar landet.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 9, 2009 23:09:27 GMT 1
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 9, 2009 23:11:16 GMT 1
Skrika rakt ut? Hur brukar det se ut på forumet under de bortamatcher du inte är på, fast du inte ser matchen så sågar du nåt i hästväg vid utv och baklängesmål. Skrik inte innan du vet allt, du ser ju inte situationerna. Känner att jag varit på dig lite idag men jag kan ju vara likadan så jag är väl på mig också....men du resonerar utan logik. Ibland är C logisk. Men här håller jag med HF. Totalt ologiskt Är du logisk då? Jämföra vad Micke Nilsson gör och inte gör i båset, med en spelare som kör rattfull.. WOW VAD LOGISKT! LOGIKEN FLÖDAR! Förlåt, jag glömde
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 9, 2009 23:13:51 GMT 1
Det säger du nu ja, men när du står där dyngrak med nycklarna i handen. Finns inte i en normal funtad människas huvud. Det finns inget försvar överhuvudtaget till ett sådant tilltag. Jag har en släkting som dog pga av en fyllo som stod där med bilnycklarna i handen dyngrak och satte sig sedan i bilen och körde. En människa som gör något sådant är överhuvudtaget totalt omdömeslös och totalt oförsvarbart !!! Jag har oxå gjort korkade saker i mitt liv på fyllan men riskera andras människors liv, ...finns bara inte !!!!!!!!!!!!! Alla säger det, jag skulle aldrig, jag rör inte bilen efter jag had druckit, jag rör inte bilnycklarna. Bla bla bla.. När du väl står där.. Men jag är ju dum i huvudet och fattar ingenting enligt vissa på detta forumet, så din teori kanske stämmer.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 9, 2009 23:26:14 GMT 1
Är du logisk då? Jämföra vad Micke Nilsson gör och inte gör i båset, med en spelare som kör rattfull.. WOW VAD LOGISKT! LOGIKEN FLÖDAR! Förlåt, jag glömde Jag jämförde reaktionerna. När man spyr sin galla på någon man anser att han coachar fel men slätar över när någon kör rattfull och sätter andra i livsfara. men detta ärju lätt hänt tydligen .... HF och säkert andra påpekade detta. Men jag begär inte at du ska söta dig med callahan Jag kan spy min galla över Ryan om det är de du vill? Varför jag inte gör det är för att jag känner med Ryan, jag vet precis hur det är själv. Alla snackar hit och dit att man då aldrig skulle sätta sig i bilen, men som jag sa.. när man väl står där.
|
|
|
Post by Vader on Feb 9, 2009 23:40:57 GMT 1
Finns inte i en normal funtad människas huvud. Det finns inget försvar överhuvudtaget till ett sådant tilltag. Jag har en släkting som dog pga av en fyllo som stod där med bilnycklarna i handen dyngrak och satte sig sedan i bilen och körde. En människa som gör något sådant är överhuvudtaget totalt omdömeslös och totalt oförsvarbart !!! Jag har oxå gjort korkade saker i mitt liv på fyllan men riskera andras människors liv, ...finns bara inte !!!!!!!!!!!!! Alla säger det, jag skulle aldrig, jag rör inte bilen efter jag had druckit, jag rör inte bilnycklarna. Bla bla bla.. När du väl står där.. Men jag är ju dum i huvudet och fattar ingenting enligt vissa på detta forumet, så din teori kanske stämmer. Du... det finns inte på världskartan sånt omdöme det har jag i alla fall. 25 procent av alla dödsolyckor i trafiken orsakas av onyktra förare. Årligen dör 125 personer och 1 800 skadas svårt i alkoholrelaterade olyckor. Över 30 procent av alla rattfylleribrott är återfall. Nej Beslagta bilen och skärp straffen ordentligt för de otroooligt korkade, omdömeslösa människorna som riskerar andra människors liv som står där aspackad med nycklarna i handen och tar beslutet att sätta sig i bilen och köra. Straffa dem ordentligt.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 9, 2009 23:43:49 GMT 1
Alla säger det, jag skulle aldrig, jag rör inte bilen efter jag had druckit, jag rör inte bilnycklarna. Bla bla bla.. När du väl står där.. Men jag är ju dum i huvudet och fattar ingenting enligt vissa på detta forumet, så din teori kanske stämmer. Du... det finns inte på världskartan sånt omdöme det har jag i alla fall. 25 procent av alla dödsolyckor i trafiken orsakas av onyktra förare. Årligen dör 125 personer och 1 800 skadas svårt i alkoholrelaterade olyckor. Över 30 procent av alla rattfylleribrott är återfall. Nej Beslagta bilen och skärp straffen ordentligt för de otroooligt korkade, omdömeslösa människorna som riskerar andra människors liv som står där aspackad med nycklarna i handen och tar beslutet att sätta sig i bilen och köra. Straffa dem ordentligt. Jag vet siffrorna, du behöver inte berätta de för mig. Jag säger bara att folk bara snackar, sen kan hela deras familj ha blivit ihjälkörda, det ändrar ingenting. Vem som helst i hela världen är kapabel till att köra när dom är berusade. Om det finns passagerare i bilen, ska dessa straffas också, eller är det bara han som kör som ska bli hängd?
|
|