|
Post by korpen on Aug 20, 2011 21:35:23 GMT 1
Lägg ner era patetiska bortförklaringar nu. Det är klart att ni skulle velat ha honom kvar. Hade ni varit smarta så hade ni kickat Kempe och behållit Fahla. Man kan ju undra varför han helt enkelt slutade spela i Huddinge matchen. Enligt en källa var det för att han faktiskt inte ville gå upp i allsvenskan med khk. Det är också ganska uppenbart att han ville till OIK hela tiden och att snacket om allsvenskan och hemlängtan bara var en rökridå. Som jag har förstått det ville han till en klubb där det sportsliga fick en chans och där han hade större chans och lust att nå allsvenskan. Så lägg ner era patetiska försök att prata bort er förlust, hela hockeysverige skrattar åt er... HAHAHA du skojar med oss va? Snälla säg att du gör det! Hade det varit på Facebook så hade jag sagt "Facerape" för ett sådant häringa inlägg är ju extremt löjligt...........
|
|
|
Post by matse on Aug 20, 2011 22:17:43 GMT 1
Vilket jävla liv det blivit om Fahla nu då. Han var bra, men motsvarade inte mina förväntningar punkt slut!
|
|
|
Post by Les Paul on Aug 20, 2011 22:47:30 GMT 1
Lägg ner era patetiska bortförklaringar nu. Det är klart att ni skulle velat ha honom kvar. Hade ni varit smarta så hade ni kickat Kempe och behållit Fahla. Man kan ju undra varför han helt enkelt slutade spela i Huddinge matchen. Enligt en källa var det för att han faktiskt inte ville gå upp i allsvenskan med khk. Det är också ganska uppenbart att han ville till OIK hela tiden och att snacket om allsvenskan och hemlängtan bara var en rökridå. Som jag har förstått det ville han till en klubb där det sportsliga fick en chans och där han hade större chans och lust att nå allsvenskan. Så lägg ner era patetiska försök att prata bort er förlust, hela hockeysverige skrattar åt er... Detta inlägg passar i tråden fredagsvitsen. Patetisk sa bull. Man måste ändå säga att du har humor eller var det bara tur, men du kan väl ändå inte mena allvar.
|
|
|
Post by kex on Aug 21, 2011 0:19:02 GMT 1
Man kan ju fundera på varför fahla aldrig lirat i allsvenskan, eftersom två av hans tidigare lag har gått upp. Men då har han försvunnit illa kvickt... Kan de vara så att han är alldeles för lat för att träna så passa mycket som behövs där?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Aug 21, 2011 1:20:51 GMT 1
Men kex har du inte fattat. Fahla sparade sig ju till Oink, det har ju varit hans pojkdröm. Tyvärr kom KHK i vägen och sedan smidde Skumme och Fahla sina planer i omklädningsrummet efter matcherna.
Anledningen till varför det blev KHK istället för OIK var endast för att Roger ansåg Fahla vara för bra för deras lag, men har nu visat Skoog att han minsann kan vara lika dålig som Hampus Klozz.
|
|
|
Post by Back to Front on Aug 21, 2011 7:59:19 GMT 1
Känner igen det där med tv-spel...... Vad har jag hört det förrut....
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 21, 2011 8:39:13 GMT 1
Ja nu har fahla hamnat rätt ju.en spelare utan ambitioner ska spela i ett lag utan ambitioner!OIK tar sej till allettan men där blir det tvärstopp!
|
|
|
Post by subliminalverses on Aug 21, 2011 12:28:30 GMT 1
Alltså allvarligt talat, är det här en sandlåda eller vad är det frågan om? Klart alla få tycka vad de vill om Fahla, OIK, KHK eller Jeopardy, men här är ju debatten på så låg nivå att det är löjligt (även från OIK-håll). Det som har hänt har hänt, släpp det och gå vidare. Om nu inte Fahla var något att ha i KHK kan ni väl släppa det och spara 5 sidor i en forumtråd med ren dynga om honom som spelare och person. Och OIKare behöver inte gå in här bara för att göra påhopp mot KHK och Kempe som försvar. Det finns ju tusentals spelare som gått till rivaler hit och dit i hockeysverige. Bara mellan OIK-KHK har vi ju Belin, Valli, Skoog osv. Ska man bli upprörd varje gång en spelare lämnar för en konkurrerande klubb ska man nog börja käka medicin för högt blodtryck eller sluta kolla på hockey Väl mött i vinter, blir nog härliga fighter.
|
|
|
Post by korpen on Aug 21, 2011 12:49:06 GMT 1
Alltså allvarligt talat, är det här en sandlåda eller vad är det frågan om? Klart alla få tycka vad de vill om Fahla, OIK, KHK eller Jeopardy, men här är ju debatten på så låg nivå att det är löjligt (även från OIK-håll). Det som har hänt har hänt, släpp det och gå vidare. Om nu inte Fahla var något att ha i KHK kan ni väl släppa det och spara 5 sidor i en forumtråd med ren dynga om honom som spelare och person. Och OIKare behöver inte gå in här bara för att göra påhopp mot KHK och Kempe som försvar. Det finns ju tusentals spelare som gått till rivaler hit och dit i hockeysverige. Bara mellan OIK-KHK har vi ju Belin, Valli, Skoog osv. Ska man bli upprörd varje gång en spelare lämnar för en konkurrerande klubb ska man nog börja käka medicin för högt blodtryck eller sluta kolla på hockey Väl mött i vinter, blir nog härliga fighter. Jag är inte ett dugg upprörd över att Bella, Valli, Skoog, Fahla lämnade KHK. Tycker däremot det är komiskt att OIKare tycker det var värsta katastrofen för KHK och att vi kommer förlora på det i slutändan
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 21, 2011 16:01:35 GMT 1
Exakt korpen.iom att han och Skoog stack så lösgjordes det pengar till andra spelare som faktiskt ser bättre ut.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 21, 2011 16:22:19 GMT 1
Håller med fullständigt, ex. så verkar ju nye #49 vara en betydligt bättre och mer komplett hockeyspelare. I alla falll så är han mycket snabbare bättre på skridskorna än vad Fahla någonsin var, är eller kommer att bli.
Och Skoog var väl långt ifrån bra förra säsongen pga. hans ryggbekymmer. Wallgren ersätter honom alla dagar i veckan, påstår jag.
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 21, 2011 17:21:45 GMT 1
Tycker både aaro,wallgren och JP ser bättre ut än Skoog.kommer sakna hans kilon möjligtvis framför egen kasse men rent spelmässigt är de tre bättre
|
|
|
Post by scarpino on Aug 21, 2011 18:56:02 GMT 1
Tycker både aaro,wallgren och JP ser bättre ut än Skoog.kommer sakna hans kilon möjligtvis framför egen kasse men rent spelmässigt är de tre bättre Något jag absolut inte kommer att sakna är skoogs spel BAKOM kassen....
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Aug 21, 2011 19:36:38 GMT 1
Alltså allvarligt talat, är det här en sandlåda eller vad är det frågan om? Klart alla få tycka vad de vill om Fahla, OIK, KHK eller Jeopardy, men här är ju debatten på så låg nivå att det är löjligt (även från OIK-håll). Det som har hänt har hänt, släpp det och gå vidare. Om nu inte Fahla var något att ha i KHK kan ni väl släppa det och spara 5 sidor i en forumtråd med ren dynga om honom som spelare och person. Och OIKare behöver inte gå in här bara för att göra påhopp mot KHK och Kempe som försvar. Det finns ju tusentals spelare som gått till rivaler hit och dit i hockeysverige. Bara mellan OIK-KHK har vi ju Belin, Valli, Skoog osv. Ska man bli upprörd varje gång en spelare lämnar för en konkurrerande klubb ska man nog börja käka medicin för högt blodtryck eller sluta kolla på hockey Väl mött i vinter, blir nog härliga fighter. Haha, det är ju för fan era killar som kommer in och skriver i denna tråden och väcker den till liv om och om igen. Jag är inte upprörd över att Fahla drog, snarare glad.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Aug 21, 2011 19:37:43 GMT 1
Tycker både aaro,wallgren och JP ser bättre ut än Skoog.kommer sakna hans kilon möjligtvis framför egen kasse men rent spelmässigt är de tre bättre Något jag absolut inte kommer att sakna är skoogs spel BAKOM kassen.... Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurskydd
|
|