|
Post by qALLAHAN on Aug 24, 2007 12:40:38 GMT 1
Just att forumet är ÖPPET..innebär väl yttrandefrihet...? Och menar du att DET var det enda som togs bort, så har du väl selektivt minne....
|
|
|
Post by crosschecking on Aug 24, 2007 12:43:05 GMT 1
Ja...stor skillnad...t o m sånt man nyss skrivit var ju borta!!! det enda nya som (med rätta sopades bort) var en KRYPTERAD tråd kallad Hall-ordern där bara vissa utvalda var välkomna. Vad f-n har det i ett öppet forum att göra ? Och det var de som gillar Hall som var med där... Du är ju inget fan av honom så varför lägga ner energi på det? dd!
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 24, 2007 12:43:28 GMT 1
Just att forumet är ÖPPET..innebär väl yttrandefrihet...? Och menar du att DET var det enda som togs bort, så har du väl selektivt minne.... och du har en SELEKTIV SYN Det finns läsgalsögon på ÖB för 10:- eller lär dig läsa INNANTILL Så här skrev jag "det enda [glow=red,2,300]nya[/glow] som (med rätta sopades bort) var en KRYPTERAD tråd kallad Hall-ordern där bara vissa utvalda var välkomna."
|
|
|
Post by crosschecking on Aug 24, 2007 12:46:34 GMT 1
Och? Stor skandal var det.... Som med allt annat här. ( det mesta) gäller o sitta på makten o delete knappen.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 24, 2007 12:48:12 GMT 1
jag vet precis att där stod "nya"...men jag VET mer nytt....och frågan gick inte ut på huruvida det var nytt eller inte, som sopades bort.... Måste en tråd vara NY för att vara aktuell???
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 24, 2007 12:49:26 GMT 1
jag vet precis att där stod "nya"...men jag VET mer nytt....och frågan gick inte ut på huruvida det var nytt eller inte, som sopades bort.... Måste en tråd vara NY för att vara aktuell??? Poängen som HF framförde var ju att du gjorde dig lustig för att jag hänvisade till gamla inlägg samtidigt som du var upprörd över att forumet rensades på just sådant Du får snart bestämma dig ? Men gamla inlägg är väl inte relevanta så fort du varit ute o cyklat ?
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 24, 2007 12:51:59 GMT 1
Och? Stor skandal var det.... Som med allt annat här. ( det mesta) gäller o sitta på makten o delete knappen. Vadå skandal webmastern har väl rätt att deleta sånt som han anser inte hör hemma i sitt forum ?
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Aug 24, 2007 12:54:41 GMT 1
Ha ha ha ha detta blir bara roligare och roligare. Jag visste inte att de har internetuppkoppling på dagis!! OT snacka om att denna tråden är OT!!
|
|
|
Post by crosschecking on Aug 24, 2007 12:55:30 GMT 1
humm.. vissa inlägg får vara kvar medans andra åkte väck innan de hunnit att torka. Känns som det gäller att känna "rätt" gäng. tyvärr...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 24, 2007 12:56:55 GMT 1
jag vet precis att där stod "nya"...men jag VET mer nytt....och frågan gick inte ut på huruvida det var nytt eller inte, som sopades bort.... Måste en tråd vara NY för att vara aktuell??? Poängen som HF framförde var ju att du gjorde dig lustig för att jag hänvisade till gamla inlägg samtidigt som du var upprörd över att forumet rensades på just sådant Du får snart bestämma dig ? Men gamla inlägg är väl inte relevanta så fort du varit ute o cyklat ? Herre....given mig styrka.... (naturligtvis kommer nu hts att säga att jag inte kan svara, men jag ORKAR helt enkelt inte....)
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 24, 2007 12:58:19 GMT 1
Ha ha ha ha detta blir bara roligare och roligare. Jag visste inte att de har internetuppkoppling på dagis!! OT snacka om att denna tråden är OT!! Jag håller med....och la just ner.... Roligare att stå o banka skallen i en bergvägg....
|
|
|
Post by crosschecking on Aug 24, 2007 12:58:20 GMT 1
Poängen som HF framförde var ju att du gjorde dig lustig för att jag hänvisade till gamla inlägg samtidigt som du var upprörd över att forumet rensades på just sådant Du får snart bestämma dig ? Men gamla inlägg är väl inte relevanta så fort du varit ute o cyklat ? Herre....given mig styrka.... (naturligtvis kommer nu hts att säga att jag inte kan svara, men jag ORKAR helt enkelt inte....) Extrem skandal!! dd!
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 24, 2007 12:59:54 GMT 1
Poängen som HF framförde var ju att du gjorde dig lustig för att jag hänvisade till gamla inlägg samtidigt som du var upprörd över att forumet rensades på just sådant Du får snart bestämma dig ? Men gamla inlägg är väl inte relevanta så fort du varit ute o cyklat ? Herre....given mig styrka.... (naturligtvis kommer nu hts att säga att jag inte kan svara, men jag ORKAR helt enkelt inte....) Förstår inte varför du är upprörd över att gamla inlägg (som du inte vill kännas vid) är bortraderade. Du borde sända en blomma till HF istället
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 30, 2007 12:21:22 GMT 1
"Miro nöjd Senaste veckan har A-lagstruppen testats efter det tre veckor långa uppehållet i träningen. Hur såg det ut Miro? - Jag är grymt imponerad av grabbarna! De har vanliga jobb och tränar på kvällstid ändå har de testvärden i nivå med elitserielagens spelare." Detta låter bra i mina öron, ehh, detta ser bra ut i mina ögon menar jag. Ett vältränat lag tror jag är nyckeln till framgång!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 30, 2007 12:31:10 GMT 1
Nu låter du nästan logisk..
|
|