|
Post by Stig af Bussen on Mar 20, 2006 18:23:18 GMT 1
Per mårts har inte spelat aktivt själv! Per Mårts har spelat i Elitserien för AIK från 75-79 174matcher 63 mål 58 ass = 121 poäng OFAN =DDDD
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 20, 2006 19:05:15 GMT 1
Per Mårts har spelat i Elitserien för AIK från 75-79 174matcher 63 mål 58 ass = 121 poäng OFAN =DDDD Japp, 1975-80 t.o.m.
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Mar 20, 2006 19:24:01 GMT 1
tror på timo L
|
|
|
Post by pirre on Mar 20, 2006 19:24:35 GMT 1
Hade varit mäktigt
|
|
|
Post by newman on Mar 20, 2006 20:47:22 GMT 1
Tror inte på timo. För dyr.
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Mar 20, 2006 21:02:10 GMT 1
Tror inte på timo. För dyr. jo , men bra tränare är riktigt viktigt ! dom har ju lite pengar att spendera
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 20, 2006 23:00:17 GMT 1
Det får absolut inte bli någon från de egna leden bara! Huva! Det måste m.a.o. bli nån utefrån, nån som inte känner killarna alls. Någon som kan skaffa sig en helt egen syn på vad spelarmatrialet duger till och vad var och en har för positiva respektive negativa sidor. instämmer helt.
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 20, 2006 23:04:51 GMT 1
Är detta klart då ? Källa ? Har KHK råd med sportchef på heltid ? Vilka lag under elitserien har detta ? Lätträknade. Ja de är klart att han ska bli sportchef de stog i sydöstran ! Bert-ola är precis rubbad vad jag hört , dålig tränare ! Jo men betvivlar att en divsion2-klubb kan ha en sportchef på HELTID. Bättre lägga de pengarna på annat. Sportchef på halvtid samt en tränare på halvtid är mer realistiskt. Dyrt nog för att vara div 2. Ex KRIF har ju råd med en tränare på halvtid. Inget mer dags att starta en poll på detta
|
|
|
Post by pirre on Mar 22, 2006 7:04:09 GMT 1
Då var det klart. Tobbe är ny sportchef i KHK Enl BLT
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 22, 2006 8:45:08 GMT 1
Då var det klart. Tobbe är ny sportchef i KHK Enl BLT Pirre. Denna tråd handlade om vem som blir trämare Men jag är också glad att Tobbe blir kvar som sportchef med mera
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 22, 2006 9:17:21 GMT 1
Jo men betvivlar att en divsion2-klubb kan ha en sportchef på HELTID. Bättre lägga de pengarna på annat. Men jag är också glad att Tobbe blir kvar som sportchef med mera Hur skall du ha det? Först betvivlar du att de kan ha en sportchef på HELTID och tycker det är för dyrt. Sen är du glad att han BLIR KVAR som sportchef... Kappvändare där...
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 22, 2006 9:22:12 GMT 1
Jo men betvivlar att en divsion2-klubb kan ha en sportchef på HELTID. Bättre lägga de pengarna på annat. Men jag är också glad att Tobbe blir kvar som sportchef med mera Hur skall du ha det? Först betvivlar du att de kan ha en sportchef på HELTID och tycker det är för dyrt. Sen är du glad att han BLIR KVAR som sportchef... Kappvändare där... Knappast ! Du citerar ju precis det jag sa Jag tycker det är bra att han blir kvar som SPORTCHEF ! har fortfarande väldigt svårt att tro att han ska jobba som sportchef på HELTID.
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 22, 2006 9:51:56 GMT 1
Ja de är klart att han ska bli sportchef de stog i sydöstran ! Bert-ola är precis rubbad vad jag hört , dålig tränare ! Jo men betvivlar att en divsion2-klubb kan ha en sportchef på HELTID. Bättre lägga de pengarna på annat. Sportchef på halvtid samt en tränare på halvtid är mer realistiskt. Dyrt nog för att vara div 2. Ex KRIF har ju råd med en tränare på halvtid. Inget mer dags att starta en poll på detta JJB du kunde låtit bli att utlämna min följdmening Sportchef på halvtid samt en tränare på halvtid är mer realistiskt. Dyrt nog för att vara div 2.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 22, 2006 10:10:47 GMT 1
DET VAR JU SJÄLVER FAN!!! HAN SKA VARA SPORTCHEF PÅ HELTID!!!!!!!!!
|
|
|
Post by pirre on Mar 22, 2006 10:22:59 GMT 1
Hur skall du ha det? Först betvivlar du att de kan ha en sportchef på HELTID och tycker det är för dyrt. Sen är du glad att han BLIR KVAR som sportchef... Kappvändare där... Knappast ! Du citerar ju precis det jag sa Jag tycker det är bra att han blir kvar som SPORTCHEF ! har fortfarande väldigt svårt att tro att han ska jobba som sportchef på HELTID. Tobbe ska även fortsätta med sponsorbiten som tidigare
|
|