|
Post by newman on Mar 27, 2006 7:43:05 GMT 1
Tror nog att tobbe kommer finnas med i bakgrunden som ett "bollplank".
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 27, 2006 8:33:01 GMT 1
Jag tror inte "Tobbe sportchef" kan hålla fingrarna borta från laget. Tobbe är ju trots allt sportchef och bestämmer vilka spelare som behöver anskaffas o.s.v. Tobbe blir nog i praktiken headcoach medans Per får ta tränarrollen, dvs. se till att grabbarna gör sina sit-ups och sina armhävningar... ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 27, 2006 12:35:12 GMT 1
Jag tror inte "Tobbe sportchef" kan hålla fingrarna borta från laget. Tobbe är ju trots allt sportchef och bestämmer vilka spelare som behöver anskaffas o.s.v. Tobbe blir nog i praktiken headcoach medans Per får ta tränarrollen, dvs. se till att grabbarna gör sina sit-ups och sina armhävningar... ;D Håller med delvis. Sedan beror det på vad du menar med headcoach. Om du med det menar att han ska vara med och styra under matcherna så håller jag inte med. Personligen tycker jag att man ska skilja strikt på rollen som coach och sportchef. Tror nog att Per har sådana ambitioner att han vill bestämma själv. Är istället inne på newmans ideer om bollplank
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 27, 2006 16:39:20 GMT 1
Jag tror inte "Tobbe sportchef" kan hålla fingrarna borta från laget. Tobbe är ju trots allt sportchef och bestämmer vilka spelare som behöver anskaffas o.s.v. Tobbe blir nog i praktiken headcoach medans Per får ta tränarrollen, dvs. se till att grabbarna gör sina sit-ups och sina armhävningar... ;D Håller med delvis. Sedan beror det på vad du menar med headcoach. Om du med det menar att han ska vara med och styra under matcherna så håller jag inte med. Personligen tycker jag att man ska skilja strikt på rollen som coach och sportchef. Tror nog att Per har sådana ambitioner att han vill bestämma själv. Är istället inne på newmans ideer om bollplank Tobbe kanske gör en Hallin ;D
|
|