|
Post by medicienmannen on Mar 24, 2006 0:53:11 GMT 1
öööhhh, vem ringde sarre?
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 24, 2006 0:53:48 GMT 1
Jag lirade bara lite NHL 06
|
|
|
Post by pirre on Mar 24, 2006 13:09:31 GMT 1
Ang Patrik K. Det är väl ändå så att pojken drillats av the greate one! Tänk senariet med ett sammarbete mellen Phoenix (stavas nog så)och KHK!!
|
|
|
Post by newman on Mar 24, 2006 13:10:29 GMT 1
Han är ett skämt..............kan inte ta honom på allvar!
|
|
|
Post by pirre on Mar 24, 2006 13:11:01 GMT 1
Han är ett skämt..............kan inte ta honom på allvar! Inom stavhopp ja men annars........
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 24, 2006 13:24:58 GMT 1
Han är ett skämt..............kan inte ta honom på allvar! Inom stavhopp ja men annars........ Han har säkerligen bra kontakter, han kanske kan hjälpa KHK att jaga sponsorer.
|
|
|
Post by medicienmannen on Mar 24, 2006 18:58:28 GMT 1
nyttja honom på sånt möjligtvis, men inget sportsligt på isen!!!
|
|
|
Post by HF on Mar 24, 2006 22:55:31 GMT 1
Han är ett skämt..............kan inte ta honom på allvar! Inom stavhopp ja men annars........ annars ännu mer...
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 25, 2006 0:08:36 GMT 1
Det får absolut inte bli någon från de egna leden bara! Huva! Det måste m.a.o. bli nån utefrån, nån som inte känner killarna alls. Någon som kan skaffa sig en helt egen syn på vad spelarmatrialet duger till och vad var och en har för positiva respektive negativa sidor. Ja, nu blir det förmodligen en från de egna leden, tror du att det kommer att gå sämre pga det? Jag kan inte förstå varför det skulle vara en nackdel att ha sett spelarna innan...
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 25, 2006 1:05:54 GMT 1
Det får absolut inte bli någon från de egna leden bara! Huva! Det måste m.a.o. bli nån utefrån, nån som inte känner killarna alls. Någon som kan skaffa sig en helt egen syn på vad spelarmatrialet duger till och vad var och en har för positiva respektive negativa sidor. Ja, nu blir det förmodligen en från de egna leden, tror du att det kommer att gå sämre pga det? Jag kan inte förstå varför det skulle vara en nackdel att ha sett spelarna innan... Det behöver naturligtvis inte gå sämre och Per är ju knappast från de egna leden, han har ju bara bott här ett år. Men generelt tror jag annars att det är sämre med en tränare från de egna leden, den egna familjen så att säga, detta av många anledningar.
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 25, 2006 7:36:51 GMT 1
Ja, nu blir det förmodligen en från de egna leden, tror du att det kommer att gå sämre pga det? Jag kan inte förstå varför det skulle vara en nackdel att ha sett spelarna innan... Det behöver naturligtvis inte gå sämre och Per är ju knappast från de egna leden, han har ju bara bott här ett år. Men generelt tror jag annars att det är sämre med en tränare från de egna leden, den egna familjen så att säga, detta av många anledningar. Håller med. Vilket jag skrev på annat ställe hade jag helst sett en HELT utomstående. Per känns som något mitt emellan. Fördelar: KHK har lärt känna honom och vet vad ha går för. Nackdelar: Han kan ju blivit "lite kompis" med någon spelare För övrigt tror jag Per är ett tyngre namn än man vid första anblicken anar. Mycket rutinerad sin ringa ålder till trots. Vem vet Per kanske får sitt genombrott som tränare i KHK
|
|
|
Post by newman on Mar 25, 2006 7:55:40 GMT 1
Man kan ju alltid hoppas!
|
|
|
Post by HF on Mar 25, 2006 18:07:27 GMT 1
Som jag förstod det idag har spelarna i a-laget inte haft nån kontakt med Per under säsongen, så det lär väl bli som att det kommer en utifrån.
Det värsta som finns annars är väl när ass tränare tar över....
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 25, 2006 20:04:53 GMT 1
Som jag förstod det idag har spelarna i a-laget inte haft nån kontakt med Per under säsongen, så det lär väl bli som att det kommer en utifrån. Det värsta som finns annars är väl när ass tränare tar över.... Tja 12 av spelarna i A-truppen har ju även spelat i J20-laget under Per. Men jag tror inte det ska behöva innebära några större problem
|
|
|
Post by newman on Mar 27, 2006 7:42:01 GMT 1
nyttja honom på sånt möjligtvis, men inget sportsligt på isen!!! om han kan ordna fram kulor utan krav.ja annars inte.
|
|