|
Post by Sardaukar on Mar 22, 2006 12:03:24 GMT 1
DET VAR JU SJÄLVER FAN!!! HAN SKA VARA SPORTCHEF PÅ HELTID!!!!!!!!! Ja det låter helt otroligt....har man råd till spelare av klass nu då?
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 22, 2006 12:46:45 GMT 1
DET VAR JU SJÄLVER FAN!!! HAN SKA VARA SPORTCHEF PÅ HELTID!!!!!!!!! Ja det låter helt otroligt....har man råd till spelare av klass nu då? Det lär nog inte vara några problem, Tobbe säger till BLT att han har varit självgående och dragit in sin egen lön. Vad det nu betyder.
|
|
|
Post by doroaloclair1 on Mar 22, 2006 13:47:46 GMT 1
Ja det låter helt otroligt....har man råd till spelare av klass nu då? Det lär nog inte vara några problem, Tobbe säger till BLT att han har varit självgående och dragit in sin egen lön. Vad det nu betyder. Sålt reklam
|
|
|
Post by newman on Mar 22, 2006 13:51:03 GMT 1
Eftersom Tobbe blir sportchet på heltid så är det hans jobb o fixa en ny tränare. Vem blir det? Kom med tankar o förslag! Mitt tipps blir Bert -ola Nillson fd. M****m Med jag hade gärna sett Mickel Thisell som ny khk tränare. Är detta klart då ? Källa ? Har KHK råd med sportchef på heltid ? Vilka lag under elitserien har detta ? Lätträknade. Märkligt, att det blev så här.... jag har ju alltid fel . eller hur.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 22, 2006 14:14:06 GMT 1
ja...
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 22, 2006 14:33:16 GMT 1
DET VAR JU SJÄLVER FAN!!! HAN SKA VARA SPORTCHEF PÅ HELTID!!!!!!!!! Det blir inte mer sant för att du skriker Vilken källa har du för ditt gapande ?
|
|
|
Post by newman on Mar 22, 2006 17:42:24 GMT 1
Samma som du förmodligen. Ramlösa... ;D
|
|
ultraz
Ungdomslirare
|
Post by ultraz on Mar 22, 2006 18:47:27 GMT 1
Eventuellt så kan KHK´s nya tränare bli en koststnadsfri (?!) lösning (därför lägger klubben pengar på sportchefstjänsten)? Det jag menar är att någon (hemlig?) finansiär står för kostnaden för den nya tränaren. Detta är min tolkning av satningen på sportchefstjänsten, som jag tycker är mycket vettig!
|
|
|
Post by HF on Mar 22, 2006 21:49:05 GMT 1
DET VAR JU SJÄLVER FAN!!! HAN SKA VARA SPORTCHEF PÅ HELTID!!!!!!!!! Det blir inte mer sant för att du skriker Vilken källa har du för ditt gapande ? han själv!
|
|
|
Post by doroaloclair1 on Mar 23, 2006 14:33:59 GMT 1
Eventuellt så kan KHK´s nya tränare bli en koststnadsfri (?!) lösning (därför lägger klubben pengar på sportchefstjänsten)? Det jag menar är att någon (hemlig?) finansiär står för kostnaden för den nya tränaren. Detta är min tolkning av satningen på sportchefstjänsten, som jag tycker är mycket vettig! Hemlig finansiär Är inte vitsen med att sponsra ett lag att få reklam. Det minsta en finansiär vill är väl att vara hemlig?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 23, 2006 14:38:12 GMT 1
Eventuellt så kan KHK´s nya tränare bli en koststnadsfri (?!) lösning (därför lägger klubben pengar på sportchefstjänsten)? Det jag menar är att någon (hemlig?) finansiär står för kostnaden för den nya tränaren. Detta är min tolkning av satningen på sportchefstjänsten, som jag tycker är mycket vettig! Hemlig finansiär Är inte vitsen med att sponsra ett lag att få reklam. Det minsta en finansiär vill är väl att vara hemlig? Jo, det är ju vanligt... MEN, vem vet, det kanske sitter nån okänd mångmiljonär i nån stuga i kommunen som har ishockey som intresse och kanske vill förbli en okänd mångmiljonär.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 23, 2006 14:52:23 GMT 1
Det är vanligt med anonyma givare....
|
|
|
Post by medicienmannen on Mar 23, 2006 16:27:13 GMT 1
Eventuellt så kan KHK´s nya tränare bli en koststnadsfri (?!) lösning (därför lägger klubben pengar på sp :)ortchefstjänste? Det jag menar är att någon (hemlig?) finansiär står för kostnaden för den nya tränaren. Detta är min tolkning av satningen på sportchefstjänsten, som jag tycker är mycket vettig! Märker ni inte att Ultraz har koll på KHK och vad som händer bakom dörrarna med hans inlägg han svara på sina egna frågor? Men han är inte ensam....he.he...den som väntar på nåt gott..
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 23, 2006 16:43:47 GMT 1
Eventuellt så kan KHK´s nya tränare bli en koststnadsfri (?!) lösning (därför lägger klubben pengar på sp :)ortchefstjänste? Det jag menar är att någon (hemlig?) finansiär står för kostnaden för den nya tränaren. Detta är min tolkning av satningen på sportchefstjänsten, som jag tycker är mycket vettig! Märker ni inte att Ultraz har koll på KHK och vad som händer bakom dörrarna med hans inlägg han svara på sina egna frågor? Men han är inte ensam....he.he...den som väntar på nåt gott.. Han har bara koll på vad som händer 4500 m ovanför marken
|
|
|
Post by Les Paul on Mar 23, 2006 17:11:53 GMT 1
Eventuellt så kan KHK´s nya tränare bli en koststnadsfri (?!) lösning (därför lägger klubben pengar på sportchefstjänsten)? Det jag menar är att någon (hemlig?) finansiär står för kostnaden för den nya tränaren. Detta är min tolkning av satningen på sportchefstjänsten, som jag tycker är mycket vettig! Hemlig finansiär Är inte vitsen med att sponsra ett lag att få reklam. Det minsta en finansiär vill är väl att vara hemlig? Om jag som privatperson hade en massa pengar och ville lägga dom i KHK så hade jag velat vara anonym annars hade man haft fler föreningar efter sig.
|
|