|
Post by kraftwerk on Mar 12, 2006 8:17:21 GMT 1
Oskar andersson. Tveklöst! Om man ser till hela säsongen håller jag med till 100% Om man ser till ÅRETS spelare finns inte minst tvekan för mig PAVOL I en division/klass för sig
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Mar 12, 2006 21:33:29 GMT 1
Mats Kellman, den överlägset sämste spelaren i grundserien men när det vankades kval steg han fram som den bäste och förde KHK till tvåan. Vilken hjälte. (Det är fler än Pirre som ställer Kellman i ensamt majestät!) Nu hoppas jag att han slutar på topp så vi får minnas honom som den KUNG i kvalet han vad och förde oss till tvåan. Det har klagats och skrivits om gubben som inte ens hinner ifatt en åsna på isen (bland andra mig själv) med när det blev kval, ja då spelade det ingen roll vilka spelare KHK värvat för att ta steget upp........MATS KELLMAN behöver jag säga nått mer!
|
|
|
Post by HF on Mar 12, 2006 21:40:19 GMT 1
Oskar Andersson sett över hela banan.
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Mar 12, 2006 21:56:45 GMT 1
Oskar Andersson sett över hela banan. Sett över hela säsongen menar du? I så fall Svar:JA
|
|
|
Post by hockeyfrilla on Mar 12, 2006 23:14:38 GMT 1
Hade man fått rösta på flera spelare samtidigt hade jag valt Norberg, Strelet, Pavol,Henke Satte min röst på Norberg
|
|
|
Post by Les Paul on Mar 13, 2006 17:52:32 GMT 1
Valko! Men det finns många. Jag väljer tre stycken som jag tycker har hög lägstanivå(säger man så?), Valko, Oskar A och Clarre. Jag tycker man glömmer bort Clarre i detta sammanhang, en kille som sliter hårt varenda match både offensivt och defensivt.
|
|
peppar
Björnligan
Ettan!! :D
|
Post by peppar on Mar 13, 2006 18:04:54 GMT 1
Alltså nu e vi 11 som har röstat! VILKA E NI 10 SOM INTE RÖSTAR PÅ NO19 ja röstade på norpan å då tänkte jag över hela sesongen...
|
|
|
Post by HF on Mar 13, 2006 21:24:00 GMT 1
Oskar Andersson sett över hela banan. Sett över hela säsongen menar du? I så fall Svar:JA nej sett över hela banan, offensivt och defensivt. Valko grym bakåt, Norberg var grym framåt i början av serien. Strelert härlig framåt mot sämre lag. Jimmy härlig skridskoåkning, Hjelm bra skott men behöver Jimmy brevid sig o s v. Så Oskar A är den jag lägger min röst på. Han gör spelarna brevid sig bättre och han är bra vem han än spelar med, och han sliter över hela banan.
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Mar 13, 2006 22:17:42 GMT 1
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 13, 2006 22:36:46 GMT 1
|
|
|
Post by Brutus on Mar 14, 2006 3:16:34 GMT 1
Alltså nu e vi 11 som har röstat! VILKA E NI 10 SOM INTE RÖSTAR PÅ NO19 Det är väl dom som sett killen glida runt på en grilla & småfisa medans andra gjort det hårda grovjobbet. Killen va på topp för 10 år sedan & har sedan dess dalat kraftigt. Jobbar man inte för laget under serien har man inte på någon topplista att göra. Killen har tydligen varit mkt bra i kvalet, hade han gjort samma jobb i serien hade saken varit en annan.
|
|
|
Post by Brutus on Mar 14, 2006 3:20:59 GMT 1
Ska man sedan ranka spelare över årets bästa ska alla spelare stå med på listan inte bara dom som finns i skaparens närminne.
|
|
|
Post by Merry on Mar 14, 2006 12:13:08 GMT 1
Får ju bara välja 8-9 spelare i en poll tyvärr
|
|
|
Post by OFFENSIVE on Mar 14, 2006 12:40:41 GMT 1
Oskar, Olof, Hjälm, Norberg, Jimmy, Koffa, Valko, Henrik. Alla dessa har höjt standarden oerhört mycket i laget.
|
|
|
Post by albundy on Mar 17, 2006 20:55:03 GMT 1
Oskar A är en härlig kämpe som har förmågan att vara på rätt plats vid rätt tillfälle. Strelert är en jättetalang men väger för lätt när det kommer till mer fysisk hockey. Koffa är en kanonback offensivt och Pavol kompletterar defensivt men jag lägger nog min röst på Oskar. (Hade faktiskt förväntat mig mer av Henrik Andersson). En stor eloge till Kellman som mer eller mindre visat vägen i kvalet. Än kan den gamle!
|
|