|
Post by newman on Oct 5, 2006 10:29:29 GMT 1
Har du någon fakta du kan dela med dej utav?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 5, 2006 10:36:01 GMT 1
Efter de två första träningsmatcherna var han "nollad" i poängprotokollet. Kan också tillägga att Mörrums supportrar inte var "allt för upprörda" över att de tappade honom till KHK förra säsongen.
|
|
|
Post by Teddybear on Oct 5, 2006 11:30:37 GMT 1
Efter de två första träningsmatcherna var han "nollad" i poängprotokollet. Kan också tillägga att Mörrums supportrar inte var "allt för upprörda" över att de tappade honom till KHK förra säsongen. Nej det var ingen större förlust för KHK, alldeles för mycket petande med klubban och för feg. Han lär ju inte ha varit gratis heller...
|
|
|
Post by newman on Oct 7, 2006 7:29:29 GMT 1
Men näsa för maskan höggt uppe till vänster...
|
|
|
Post by Brutus on Oct 7, 2006 9:48:05 GMT 1
Fattar inte hur man kan ha högre förväntningar än att han gjorde en massa poäng när han kom igång innan skadan...men man kanske skyller skadorna på honom själv... Kan ju vara så att man inte själv har "ögat" för vad spelare tillför & hur viktigt det är att dom spelar m andra spelare av samma kaliber. Tror till stor del att killen i denna upplaga av KHK hade öst in mål bara han spelat m rätt sorts folk. Ingen spelare kan få en rättvis bedömning eller kritik efter att startad i en femma utan tempo & fantasi. Killen va alltid på "rätt" plats, om det var för pass eller som målskytt spelade ingen roll. Hade han fått puck & rätt femma att spela m är jag övertygad att han gjort sig väl förtjänt av denna tråds Pokal.
|
|
|
Post by Brutus on Oct 7, 2006 10:00:36 GMT 1
Efter de två första träningsmatcherna var han "nollad" i poängprotokollet. Kan också tillägga att Mörrums supportrar inte var "allt för upprörda" över att de tappade honom till KHK förra säsongen. Nej det var ingen större förlust för KHK, alldeles för mycket petande med klubban och för feg. Han lär ju inte ha varit gratis heller... Gratis eller inte, finns dom som kostat klubben mera! Denna typen av spelare ska inte tröska i en femma utan tempo & fantasi. Han vill ha snabba pass & samförstånd m övriga spelare. Han "gästade" m Jonas Nordberg ett antal ggr & fick då väldigt mkt mer uträttat tillsammans m honom. Tyvärr tror jag att detta på det hela va ett stort misstag av tränare & ass. Detta för att inte "våga byta ut" det äldre gardet. Oskar Räihä hade gjort sig mkt väl i detta lag, idag finns andra du m flera kan kritisera & spekulera om som både är sämre & som aldrig kommer att bli bättre.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 7, 2006 10:21:27 GMT 1
Kul att se att det finns fler som sett Räihäs potential...."alltid på rätt ställe" är ett bra ordval....och som du säger många spelare är "för bra" för div 3 och får mindre gjort där än vad du skulle få i div 2....
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 7, 2006 18:54:32 GMT 1
callahan du missade att Bruturs påpekade ""våga byta ut" det äldre gardet".
dvs. din idol Kellman. ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 7, 2006 21:48:01 GMT 1
Nu handlar det väl om att ha honom DENNA säsong....och TROTS att den gamle inte är kvar, fick Räihä foten. Det gör det ju bara ÄNNU knäppare....
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 8, 2006 7:20:38 GMT 1
Nu handlar det väl om att ha honom DENNA säsong....och TROTS att den gamle inte är kvar, fick Räihä foten. Det gör det ju bara ÄNNU knäppare.... Du har aldrig funderat på att det finns något som kallas pris/prestanda ?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 8, 2006 10:33:01 GMT 1
Frågar du inte Brutus detsamma? Jag vet fortfarande inte om han kostade en förmögenhet...
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 8, 2006 10:44:46 GMT 1
Frågar du inte Brutus detsamma? Jag vet fortfarande inte om han kostade en förmögenhet... Gäller brutus också. Men han är inte kommunicerbar Dessutom är det nog minst 10 spelare i dagens trupp jag INTE skulle byta mot Oskar R
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 8, 2006 11:06:19 GMT 1
Det kan jag förstå...(även om många är hemska målsumpare stundtals), men laget består av fler ä 10 man... När jag VET om han är svindyr, kan jag förstå saken..
|
|