|
Post by HF on Oct 2, 2006 17:49:51 GMT 1
Om KHK inte ville ha honom nu så lär de inte ta honom efter jul! Krif tackade ju också nej. Mats ville spela där och hans anledning var att han ville avgöra mot KHK i TAK.
|
|
|
Post by Teddybear on Oct 2, 2006 20:57:45 GMT 1
Där har du en poäng. Man vinklar förstås beroende på om man är "anhängare" eller ej. MEN det är många som skulle VILJA vsia upp sig och få chansen att visa vad man går för. VET att KHK tackat nej till ett antal som själva hört av sig o velat träna med A-laget. En stor skillnad är att just denna spelare är en STOR anledning till att vi nu är i tvåan...när andra "stjärnor" försvann, visade han hjärtat.... Vilka skulle vara de andra stjärnorna? P Valko hade klubben inte råd att behålla. Menar du Räihä? ;D
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Oct 2, 2006 22:45:27 GMT 1
En stor skillnad är att just denna spelare är en STOR anledning till att vi nu är i tvåan...när andra "stjärnor" försvann, visade han hjärtat.... Vilka skulle vara de andra stjärnorna? P Valko hade klubben inte råd att behålla. Menar du Räihä? ;D Med försvann, antar jag cal menar försvann i kvalet. Det var ju för f-n en uppsjö duktiga spelare som verkade få stora darren när det väl gällde, spelare som blev totalt anonyma när det drog ihop sig. Det var då denne gigant bland giganter vissade att hjärtat sitter till vänster och med motivation nog att föra ett ånglok framför sig upp för mount everest förde han KHK till division 2. Glöm aldrig det! SKANDAL att åtminstonne inte ge honom chansen att visa vad han går för i tvåan!
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 3, 2006 7:27:06 GMT 1
Vilka skulle vara de andra stjärnorna? P Valko hade klubben inte råd att behålla. Menar du Räihä? ;D Med försvann, antar jag cal menar försvann i kvalet. Det var ju för f-n en uppsjö duktiga spelare som verkade få stora darren när det väl gällde, spelare som blev totalt anonyma när det drog ihop sig. Det var då denne gigant bland giganter vissade att hjärtat sitter till vänster och med motivation nog att föra ett ånglok framför sig upp för mount everest förde han KHK till division 2. Glöm aldrig det! SKANDAL att åtminstonne inte ge honom chansen att visa vad han går för i tvåan! Mycket har man hört. men detta tyar priset. Hockey är en lagsport. Såg du tex avgörande matchen nere i Lund ? 16-17 spelare som slet o krigade ? Är det bara Mats som ska hyllas för att han efter formidabelt förarbete av Olof petade in 0-1 pucken Du har inte förstått hur hockey funkar det står ju helt klart för de som sysslat med detta i många år. SKANDAL-uttalande av JJB !
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 3, 2006 7:56:01 GMT 1
En synnerligen korrekt observation av HTS.
|
|
|
Post by newman on Oct 3, 2006 7:57:34 GMT 1
Tillåt mig skratta hela j-la vägen till TAK... Han skulle fått chansen...som en del andra...Typ "try out" kontrakt... Svårare behöver det inte vara.. Han visade när vinden ven som hårdast att han hade kyla och hungern i Kvalet.. Men att tala för döva öron ger ju inget tillbaka.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Oct 3, 2006 8:00:46 GMT 1
Bjäbb, bjäbb, bjäbb....
Vidhåller att det är SKANDAL att inte ge honom chansen att visa vad han går för i tvåan! Skulle de sen visa sig att han inte håller, okej då ("so be it" som cal sa).
|
|
|
Post by newman on Oct 3, 2006 8:02:26 GMT 1
Exakt.....
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 3, 2006 8:08:24 GMT 1
Bjäbb, bjäbb, bjäbb.... Vidhåller att det är SKANDAL att inte ge honom chansen att visa vad han går för i tvåan! Skulle de sen visa sig att han inte håller, okej då ("so be it" som cal sa). Vad jag uttalde mig om var din HYLLNING till Mats och sågning av andra i laget. Såg du matchen i Lund ?
|
|
|
Post by newman on Oct 3, 2006 10:29:37 GMT 1
Såg dock skytteligan efter kvalet....
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 3, 2006 13:05:50 GMT 1
Om KHK inte ville ha honom nu så lär de inte ta honom efter jul! Krif tackade ju också nej. Mats ville spela där och hans anledning var att han ville avgöra mot KHK i TAK. Hoppas du har lite på fötterna när du skriver nåt sånt här......
|
|
|
Post by newman on Oct 3, 2006 16:32:09 GMT 1
Han har ju sänkt oss tidigare..dock ej i TAK.
|
|
|
Post by HF on Oct 3, 2006 16:32:27 GMT 1
Om KHK inte ville ha honom nu så lär de inte ta honom efter jul! Krif tackade ju också nej. Mats ville spela där och hans anledning var att han ville avgöra mot KHK i TAK. Hoppas du har lite på fötterna när du skriver nåt sånt här...... räcker skor och strumpor?
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 3, 2006 17:34:13 GMT 1
Hoppas du har lite på fötterna när du skriver nåt sånt här...... räcker skor och strumpor? knappt. Det du skriver om Mats (om det inte är sant) är ju nästan förtal. Skulle det vara sant blir jag väldigt undrande ...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 3, 2006 17:49:39 GMT 1
Vilka skulle vara de andra stjärnorna? P Valko hade klubben inte råd att behålla. Menar du Räihä? ;D Med försvann, antar jag cal menar försvann i kvalet. Det var ju för f-n en uppsjö duktiga spelare som verkade få stora darren när det väl gällde, spelare som blev totalt anonyma när det drog ihop sig. Det var då denne gigant bland giganter vissade att hjärtat sitter till vänster och med motivation nog att föra ett ånglok framför sig upp för mount everest förde han KHK till division 2. Glöm aldrig det! SKANDAL att åtminstonne inte ge honom chansen att visa vad han går för i tvåan! Självklart menar jag detta!!! F ö spelar det ju inte så stor roll om man sliter skiten av sig på banan om man inte gör mål...det finns något som heter bana väg för skyttekungar. Det kunde de säkert fortsatt med i år också...
|
|