|
Post by OFFENSIVE on Oct 3, 2006 20:06:02 GMT 1
Det måste vara i SIK han menar då? Träffade Mats härom dagen och då nämde jag att han iallafall från mitt håll var saknad! Frågade även om det smygtränades för en ev comeback vid jul! Han demmeterade detta ej utan sa enbart att det var ju inte omöjligt
|
|
|
Post by OFFENSIVE on Oct 3, 2006 20:19:10 GMT 1
Jag kan inte tänka mig att Mats har haft någon kontakt med KRIF för han vet nog att hockeyn är över efter förra årets insats men det är klart, han har väl spelat fler matcher för KRIF än för KHK så han har nog lite kontakter där ändå. Haha...okunnighet?? Fick inget svar angående 40+ spelarna i NHL.... Han har själv sagt att det inte var motiverande att harva i 3an...och det sägs också att han inte är en som lagt sig på sofflocket o tynat bort.......
|
|
|
Post by OFFENSIVE on Oct 3, 2006 20:27:19 GMT 1
Ni har nog glömt alla år när Mats alltid skrev på sist med samtidigt som han var mycket tydlig med att han ville spela i en annan klubb. Den enda som har haft alla möjligheter att spela i en annan klubb men alltid visat att han har hjärtat för hockeyn i Karlskrona är Ikonernas Ikon Nisse Johnsson. Han stog upp när det blåste. Mats tror jag varit borta 7-8 år från Karlskronahockeyn, var fanns hjärtat då? På höger sida? Det jag vill säga är att Mats har gjort mycket bra men han är inte MR Hockey i Karlskrona, långt därifrån. Vilka skulle vara de andra stjärnorna? P Valko hade klubben inte råd att behålla. Menar du Räihä? ;D Med försvann, antar jag cal menar försvann i kvalet. Det var ju för f-n en uppsjö duktiga spelare som verkade få stora darren när det väl gällde, spelare som blev totalt anonyma när det drog ihop sig. Det var då denne gigant bland giganter vissade att hjärtat sitter till vänster och med motivation nog att föra ett ånglok framför sig upp för mount everest förde han KHK till division 2. Glöm aldrig det! SKANDAL att åtminstonne inte ge honom chansen att visa vad han går för i tvåan!
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 3, 2006 20:29:05 GMT 1
Haha...okunnighet?? Fick inget svar angående 40+ spelarna i NHL.... Han har själv sagt att det inte var motiverande att harva i 3an...och det sägs också att han inte är en som lagt sig på sofflocket o tynat bort....... Nu börjar jag inse varför de är så upprörda över att Mats försvann i KHK's föryngringprocess. Erik ALTvall fick ju kontrakt
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Oct 3, 2006 20:37:07 GMT 1
Ni har nog glömt alla år när Mats alltid skrev på sist med samtidigt som han var mycket tydlig med att han ville spela i en annan klubb. Den enda som har haft alla möjligheter att spela i en annan klubb men alltid visat att han har hjärtat för hockeyn i Karlskrona är Ikonernas Ikon Nisse Johnsson. Han stog upp när det blåste. Mats tror jag varit borta 7-8 år från Karlskronahockeyn, var fanns hjärtat då? På höger sida? Det jag vill säga är att Mats har gjort mycket bra men han är inte MR Hockey i Karlskrona, långt därifrån. Med försvann, antar jag cal menar försvann i kvalet. Det var ju för f-n en uppsjö duktiga spelare som verkade få stora darren när det väl gällde, spelare som blev totalt anonyma när det drog ihop sig. Det var då denne gigant bland giganter vissade att hjärtat sitter till vänster och med motivation nog att föra ett ånglok framför sig upp för mount everest förde han KHK till division 2. Glöm aldrig det! SKANDAL att åtminstonne inte ge honom chansen att visa vad han går för i tvåan! Tycker nog att Fredrik Claesson har visat ett lika stort hjärta för klubben!
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Oct 3, 2006 20:54:22 GMT 1
Ni har nog glömt alla år när Mats alltid skrev på sist med samtidigt som han var mycket tydlig med att han ville spela i en annan klubb. Den enda som har haft alla möjligheter att spela i en annan klubb men alltid visat att han har hjärtat för hockeyn i Karlskrona är Ikonernas Ikon Nisse Johnsson. Han stog upp när det blåste. Mats tror jag varit borta 7-8 år från Karlskronahockeyn, var fanns hjärtat då? På höger sida? Det jag vill säga är att Mats har gjort mycket bra men han är inte MR Hockey i Karlskrona, långt därifrån. Tycker nog att Fredrik Claesson har visat ett lika stort hjärta för klubben! Håller med han har varit KIK/KHK trogen i vått o tort ...
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 4, 2006 7:30:32 GMT 1
Ni har nog glömt alla år när Mats alltid skrev på sist med samtidigt som han var mycket tydlig med att han ville spela i en annan klubb. Den enda som har haft alla möjligheter att spela i en annan klubb men alltid visat att han har hjärtat för hockeyn i Karlskrona är Ikonernas Ikon Nisse Johnsson. Han stog upp när det blåste. Mats tror jag varit borta 7-8 år från Karlskronahockeyn, var fanns hjärtat då? På höger sida? Det jag vill säga är att Mats har gjort mycket bra men han är inte MR Hockey i Karlskrona, långt därifrån. Med försvann, antar jag cal menar försvann i kvalet. Det var ju för f-n en uppsjö duktiga spelare som verkade få stora darren när det väl gällde, spelare som blev totalt anonyma när det drog ihop sig. Det var då denne gigant bland giganter vissade att hjärtat sitter till vänster och med motivation nog att föra ett ånglok framför sig upp för mount everest förde han KHK till division 2. Glöm aldrig det! SKANDAL att åtminstonne inte ge honom chansen att visa vad han går för i tvåan! Kunde inte sagt det bättre själv ! Med samma tillägg som skribenterna ovan ang Clarre
|
|
|
Post by HF on Oct 4, 2006 18:06:53 GMT 1
Ni har nog glömt alla år när Mats alltid skrev på sist med samtidigt som han var mycket tydlig med att han ville spela i en annan klubb. Den enda som har haft alla möjligheter att spela i en annan klubb men alltid visat att han har hjärtat för hockeyn i Karlskrona är Ikonernas Ikon Nisse Johnsson. Han stog upp när det blåste. Mats tror jag varit borta 7-8 år från Karlskronahockeyn, var fanns hjärtat då? På höger sida? Det jag vill säga är att Mats har gjort mycket bra men han är inte MR Hockey i Karlskrona, långt därifrån. Med försvann, antar jag cal menar försvann i kvalet. Det var ju för f-n en uppsjö duktiga spelare som verkade få stora darren när det väl gällde, spelare som blev totalt anonyma när det drog ihop sig. Det var då denne gigant bland giganter vissade att hjärtat sitter till vänster och med motivation nog att föra ett ånglok framför sig upp för mount everest förde han KHK till division 2. Glöm aldrig det! SKANDAL att åtminstonne inte ge honom chansen att visa vad han går för i tvåan! Halleluja offensive, jag håller med dig fullt. Mats använde även sin bättre bror i en tidningsartikel för att någon klubb skulle få upp intresset.
|
|
|
Post by Brutus on Oct 4, 2006 23:03:32 GMT 1
[
Vilka skulle vara de andra stjärnorna? P Valko hade klubben inte råd att behålla. Menar du Räihä? ;D[/quote] Hade dessa två spelat även detta år m denna upplaga av lag hade du kanske närmare sett vad många anser vara hockey. Exempelvis gjorde sistnämda spelare fler poäng på halva antalet matcher än vad ovan nämda "favoriter" gjorde.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 4, 2006 23:13:54 GMT 1
[ Vilka skulle vara de andra stjärnorna? P Valko hade klubben inte råd att behålla. Menar du Räihä? ;D Hade dessa två spelat även detta år m denna upplaga av lag hade du kanske närmare sett vad många anser vara hockey. Exempelvis gjorde sistnämda spelare fler poäng på halva antalet matcher än vad ovan nämda "favoriter" gjorde. [/quote] Underbart Brutus!! Jag har innan många ggr tjatat om Räihäs härliga näsa för nätmaskorna och ställt mig MYCKET frågande till hans nu icke varande i klubben. Ok om han ville sticka, men en gåta om klubben inte ville behålla honom... Han hade inte varit bäst i laget kanske, men klart bättre än de svagaste länkarna....
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 5, 2006 7:14:19 GMT 1
[ Vilka skulle vara de andra stjärnorna? P Valko hade klubben inte råd att behålla. Menar du Räihä? ;D Hade dessa två spelat även detta år m denna upplaga av lag hade du kanske närmare sett vad många anser vara hockey. Exempelvis gjorde sistnämda spelare fler poäng på halva antalet matcher än vad ovan nämda "favoriter" gjorde. Underbart Brutus!! Jag har innan många ggr tjatat om Räihäs härliga näsa för nätmaskorna och ställt mig MYCKET frågande till hans nu icke varande i klubben. Ok om han ville sticka, men en gåta om klubben inte ville behålla honom... Han hade inte varit bäst i laget kanske, men klart bättre än de svagaste länkarna....[/quote] Det hade han säkert varit. Men om jag förstod det rätt såå levde han ej upp till förväntningarna när plockades hit. Nu får Bäcken försörja honom istället
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 5, 2006 9:04:06 GMT 1
Fattar inte hur man kan ha högre förväntningar än att han gjorde en massa poäng när han kom igång innan skadan...men man kanske skyller skadorna på honom själv...
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 5, 2006 9:55:29 GMT 1
Fattar inte hur man kan ha högre förväntningar än att han gjorde en massa poäng när han kom igång innan skadan...men man kanske skyller skadorna på honom själv... KHK kanske hittat bättre forwars till lägre kostnad ....
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Oct 5, 2006 10:13:42 GMT 1
Fattar inte hur man kan ha högre förväntningar än att han gjorde en massa poäng när han kom igång innan skadan...men man kanske skyller skadorna på honom själv... KHK kanske hittat bättre forwars till lägre kostnad .... Jo, det måste vara så. Om inte... du vet vad.... SKANDAL!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 5, 2006 10:17:42 GMT 1
Hur går det för Räihä i Bäcken, verkar inte gjort något större väsen av sig?
|
|