khk
Ungdomslirare
|
Post by khk on Feb 1, 2007 17:07:06 GMT 1
Fan va tråkigt att Jimmie inte forsätter nästa säsong i khk redan skrivit på 1 år till för oskarshamn
|
|
|
Post by Jason on Feb 1, 2007 18:46:17 GMT 1
Om KHK lyckas att gå upp till 1:an så lär väl utbudet bli bättre på spelare...
|
|
|
Post by Les Paul on Feb 1, 2007 22:57:01 GMT 1
Mycket kan man säga om Linus men att han har ett bra skott är inte en av sakerna... Mja, så vidare hårt skjuter han väl inte, men smart. Men annars. Tobbe kan ringer Jens Sjöstedt eller någon annan het legend! Ja, där har vi en annan knäskålpassare. Han skulle bilda backpar med Koffa, det är bara att forwards förstärker sina benskydd både fram och bak.
|
|
|
Post by Les Paul on Feb 1, 2007 23:22:18 GMT 1
Förstår inte varför inte 22 får spela center i 3e nu när 17 e bortra.... Förstår inte att 16 hela tiden får nya chanser... Karln kan omöjligt slå en passning.... Varje gång jag säger att 5 ser tung o långsam ut så gör han mål... 7, 26 och 13 platsar inte i div1... Sebbe Jönson Brasar- Sebbe o Brasar har spelat ihop förr. Jönson e vår bästa center Norberg Oskar Sandberg- Vi vet att den kedjan är bra ihop. Jimma Ekman Häggström- Kan man växa mer som center än man gör bredvid Jimma! Strelert Fredde P Linus C Backarna skiter jag i o komentera för det fins bara två som e värda att nämna o de e 20 och 11... dom andra vill inte jag se i div 1.... 20 och 11 är givna, men jag tycker faktiskt att 7 utvecklas fortfarande och har försökt att ta för sig mer fysiskt och inte bara peta med klubban. Dom andra är på dekis. Jag vill se backar som spelar som Fuhrman gjorde. Spela enkelt, gå på kropp och framförallt hålla rent framför egen kasse. Man var aldrig orolig bakåt när Fuhrman var inne.
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 2, 2007 0:07:34 GMT 1
Förstår inte varför inte 22 får spela center i 3e nu när 17 e bortra.... Förstår inte att 16 hela tiden får nya chanser... Karln kan omöjligt slå en passning.... Varje gång jag säger att 5 ser tung o långsam ut så gör han mål... 7, 26 och 13 platsar inte i div1... Sebbe Jönson Brasar- Sebbe o Brasar har spelat ihop förr. Jönson e vår bästa center Norberg Oskar Sandberg- Vi vet att den kedjan är bra ihop. Jimma Ekman Häggström- Kan man växa mer som center än man gör bredvid Jimma! Strelert Fredde P Linus C Backarna skiter jag i o komentera för det fins bara två som e värda att nämna o de e 20 och 11... dom andra vill inte jag se i div 1.... 20 och 11 är givna, men jag tycker faktiskt att 7 utvecklas fortfarande och har försökt att ta för sig mer fysiskt och inte bara peta med klubban. Dom andra är på dekis. Jag vill se backar som spelar som Fuhrman gjorde. Spela enkelt, gå på kropp och framförallt hålla rent framför egen kasse. Man var aldrig orolig bakåt när Fuhrman var inne. Du nämner ju inte KHKs bästa defensiva backar; Alm och Hjelm! Märkligt resonemang! Håller med dig om att #7 bara blir bättre och bättre!
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 2, 2007 8:21:30 GMT 1
Backarna skiter jag i o komentera för det fins bara två som e värda att nämna o de e 20 och 11... dom andra vill inte jag se i div 1.... OK KHK behöver alltså värva 6 backar till nästa säsong om man går upp ;D Personligen tror jag det räcker med 2
|
|
|
Post by crosschecking on Feb 2, 2007 8:53:41 GMT 1
Håller med . 2 räcker , om man får behålla de man vill av årets backbestånd.
|
|
|
Post by Les Paul on Feb 2, 2007 12:15:16 GMT 1
20 och 11 är givna, men jag tycker faktiskt att 7 utvecklas fortfarande och har försökt att ta för sig mer fysiskt och inte bara peta med klubban. Dom andra är på dekis. Jag vill se backar som spelar som Fuhrman gjorde. Spela enkelt, gå på kropp och framförallt hålla rent framför egen kasse. Man var aldrig orolig bakåt när Fuhrman var inne. Du nämner ju inte KHKs bästa defensiva backar; Alm och Hjelm! Märkligt resonemang! Håller med dig om att #7 bara blir bättre och bättre! Dom var inte med i inlägget jag citerade, förlåt mig! Hjelm tycker jag sett loj ut innan Kallingematchen men har tänt till och hoppas han kommer tillbaka i god form. Alm är bra, har bara en dundertabbe från Boromatchen på näthinnan.
|
|
|
Post by HF on Feb 2, 2007 12:27:26 GMT 1
Håller med . 2 räcker , om man får behålla de man vill av årets backbestånd. Själv skulle jag vilja ha 4 backar av god div 1 kvalitée om vi går upp. Framför allt för breddens sak.
|
|
|
Post by Brutus on Feb 2, 2007 13:02:03 GMT 1
Fan va tråkigt att Jimmie inte forsätter nästa säsong i khk redan skrivit på 1 år till för oskarshamn Ingen vet ju direkt vad för kontrakt han skrivit. Jimmie ville inte stänga några dörrar, kom ihåg det. Säkert vill han satsa ett par år till, han har varit skadad mkt sista tiden enl uppgift & har säkert mkt mer att ge högt upp i serie systemet. Killen kommer bli en tillgång för KHK framöver, frågan är bara när..
|
|
|
Post by Jason on Feb 2, 2007 15:35:48 GMT 1
Jimmie var lovordad av Wikegård för ett tag sedan att han kan gå långt... Och vi vet vilka mer som varit omnämda av herr Wikegård...
|
|
|
Post by lawless on Feb 2, 2007 22:08:26 GMT 1
Backarna skiter jag i o komentera för det fins bara två som e värda att nämna o de e 20 och 11... dom andra vill inte jag se i div 1.... OK KHK behöver alltså värva 6 backar till nästa säsong om man går upp ;D Personligen tror jag det räcker med 2 ... okej.... Alm håller oxå... Det va nog skrivet i vredesmod efter att ha sett tre otroligt duktiga nyförverv åka i cirklar mellan röd o anfallsblå en hel match utan riktiga uppspel....
|
|
khk
Ungdomslirare
|
Post by khk on Feb 3, 2007 0:21:38 GMT 1
Tycker ni inte ska sväva iväg för långt... KHK ska ha ett lag som består av 50% av egna produkter me...Måste låta ungdomarna få känna på spel å lära sig man kan inte gå rakt in i A-laget och bli bäst... de kan ta några år att anpassa sig som junior... Ekman har rätt fin "talang"
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 3, 2007 0:45:05 GMT 1
Tycker ni inte ska sväva iväg för långt... KHK ska ha ett lag som består av 50% av egna produkter me...Måste låta ungdomarna få känna på spel å lära sig man kan inte gå rakt in i A-laget och bli bäst... de kan ta några år att anpassa sig som junior... Ekman har rätt fin "talang" 50% egna produkter låter fint, men tyvärr helt omöjligt om man ska spela i ettan. Det är bara en utopi, 25% kanske kan vara rimligt!
|
|
khk
Ungdomslirare
|
Post by khk on Feb 3, 2007 10:39:05 GMT 1
de tycker jag med..men så står det i Elit2010 om inte det följs så kan vi tappa sponsorer och då åker vi ner i botten igen
|
|