|
Post by happygilmore on Sept 22, 2010 11:29:07 GMT 1
Problemet med med Cleasson är att han vill stå i centrum.
|
|
|
Post by #72 Foppa on Sept 23, 2010 16:00:40 GMT 1
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 23, 2010 16:08:10 GMT 1
Om du nu skulle visa sig att Calesson ljuger så ligger han nog ganska så risigt till.
|
|
|
Post by krickan on Sept 23, 2010 19:56:24 GMT 1
Det hade varit intressant att se filmen...
|
|
|
Post by Zäta on Sept 23, 2010 22:34:07 GMT 1
Mycket........... Blir nog ett långt straff. Men faktum kvarstår. Han är oduglig den här Morgon.
|
|
|
Post by richardsson on Sept 27, 2010 12:56:47 GMT 1
Ryktet går om att han dömer derby mellan khk - oik på onsdag? kan nån bekräfta?
|
|
|
Post by koffus on Sept 27, 2010 12:59:58 GMT 1
hehe ja de hade varit fint.. bara vi slipper se honom i nybro så är jag nöjd men jag håller med om att han borde kanske satsa på div 3 eller u16 eller nåt istället.. eller kanske fiske?=)
|
|
ass
Nybörjare
|
Post by ass on Sept 27, 2010 13:17:01 GMT 1
|
|
|
Post by Jason on Sept 27, 2010 13:20:56 GMT 1
Hmmm... är lite skeptisk till en av de linjemännen som ska vara med mot OIK...
Han verkar alltid ha otroligt dålig koll på bortabåset samt hänger inte med vid blålinjerna (gäller iof åt båda håll)...
|
|
|
Post by time on Sept 27, 2010 22:07:41 GMT 1
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 28, 2010 8:18:46 GMT 1
Att sådana domare ens får döma... hur fan fick de sin licens?
|
|
Wagnborg
Ungdomslirare
Tj?nstebil...
|
Post by Wagnborg on Sept 28, 2010 11:54:43 GMT 1
Även om det här forumet inte är KHKs officiella forum så kopplas det starkt ihop med KHK. Därav borde den här tråden låsas så fort som möjligt innan fler "ljushuvuden" skriver att det är helt ok att cross-checka domare i huvudet mm...
Oavsett vad man tycker om domare så är det f-n inte ok...
SKÄRPNING...tänk på att ni skriver i KHKs namn på detta forumet, i alla fall indirekt...
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 28, 2010 12:21:20 GMT 1
Vem har sagt att det är OK att cross-checka domare i huvudet? För övrigt verkar det ju finnas videobevis för att Claesson ljuger, hoppas att vi snart får ta del av detta videoklipp.
|
|
Wagnborg
Ungdomslirare
Tj?nstebil...
|
Post by Wagnborg on Sept 28, 2010 13:45:19 GMT 1
Det finns dem som tycker att det var helt ok eftersom det var Claesson som blev påhoppad. Enligt de jag har har pratat med så skall en tackling med klubban i ansiktet ha blivit utdelad mot Claesson. Att ge yttryck för att något sådant skall vara bra för hockeyn bara för att man tycker att en domare är kass är helt enkelt inte ok! Angående att Claesson skulle ljuga om detta borde ju inte tas med annat än en klackspark. Mjölby har sparkat spelaren som för övrigt verkar ha fått århundradets utskällning utav tränaren efter matchen. I min värld brukar inte detta vara brukligt efter en situation där spelaren inte har gjort något...men jag kan ha fel. Oavsett om det som sägs har hänt eller inte borde man vara försiktig att uttala sig om sådant på ett forum som är starkt förknippat med KHK...i alla fall när man/om man stöder ett sådant tilltag mot domare... Wagnborg/före detta domare, numera supervisor/kritiker för domare
|
|
|
Post by dragkrok on Sept 28, 2010 14:13:00 GMT 1
Det finns dem som tycker att det var helt ok eftersom det var Claesson som blev påhoppad. Enligt de jag har har pratat med så skall en tackling med klubban i ansiktet ha blivit utdelad mot Claesson. Att ge yttryck för att något sådant skall vara bra för hockeyn bara för att man tycker att en domare är kass är helt enkelt inte ok! Angående att Claesson skulle ljuga om detta borde ju inte tas med annat än en klackspark. Mjölby har sparkat spelaren som för övrigt verkar ha fått århundradets utskällning utav tränaren efter matchen. I min värld brukar inte detta vara brukligt efter en situation där spelaren inte har gjort något...men jag kan ha fel. Oavsett om det som sägs har hänt eller inte borde man vara försiktig att uttala sig om sådant på ett forum som är starkt förknippat med KHK...i alla fall när man/om man stöder ett sådant tilltag mot domare... Wagnborg/före detta domare, numera supervisor/kritiker för domare *applåder*
|
|