|
Post by Rocket on Oct 3, 2010 21:09:44 GMT 1
Referee: Rosdahl, Henrik Linesmen: Liljeberg, Henrik, Nyqvist, Anders .. ska tilläggas att nybro fick ett mål bortdömt åxå då domaren inte såg att den var inne.. alla såg att den var inne och vände, t.o.m goisarna.. jävla pajas.. Kasta inte sten glashuset nu koffus och skyll på en domarkollega
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 3, 2010 21:11:20 GMT 1
;D ;D
|
|
|
Post by koffus on Oct 3, 2010 21:20:55 GMT 1
hähä.. som försvar får jag väl säga att jag slutat döma för 2 år sedan så kollega är det ju inte riktigt.. skämt åsido.. han hade väldigt mycket lustigt för sig på isen(även linjemännen) som jag inte riktigt kan förstå.. hände faktiskt en lite småkul/patetisk grej..
En goisare står på offensiv blå och laddar bössan varpå hans klubba går av. pucken tar sig ner i hörnet till en annan goisare. Backen står kvar på blå, med klubban som är av och som ALLA både hörde och såg, gick av, får sedan tillbaka passet av goisaren i hörnet och tar då emot pucken med den halvaklubban.. Utan att få utvisning.. denna situation var nästan absurd då faktiskt alla såg att han spelade i drygt 10-15 sekunder med en avbruten klubba..
samma sak händer för nybro i 3e.. en av våra spelare sköt av klubban, slängde sig ssedan efter pucken med halva klubban i handen, sparkade ner pucken i zon igen för att sen resa sig med den trasiga klubban och åka hela vägen till båset med klubban i handen.. inte heller detta gav någon utvisning =)
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 21, 2010 11:37:28 GMT 1
|
|
|
Post by Back to Front on Oct 21, 2010 13:04:09 GMT 1
Åkte han omkull hela TeJf?
|
|
|
Post by tof on Oct 21, 2010 14:44:10 GMT 1
Jeff Jacobs fick förlängt straff 31 Januari
|
|
|
Post by 4ever on Oct 24, 2010 8:25:01 GMT 1
Claesson back in town den 31/10 när KHK-HHF möts. Kan han bara hålla samma nivå när KHK mötte GSK borta blir det inga problem. Hoppas Claesson pallar för publiktrycket.
|
|
|
Post by krickan on Oct 24, 2010 21:15:44 GMT 1
Ja, GSK-KHK gjorde han riktigt bra...otroligt nog
|
|
|
Post by 4ever on Nov 27, 2010 11:16:21 GMT 1
Dags att bryta trenden i Nybro 1/12
Nybro-KHK Domare: just det, Moooooooooooooorgan Claesson
|
|
|
Post by staun on Nov 27, 2010 19:19:54 GMT 1
Dags att bryta trenden i Nybro 1/12 Nybro-KHK Domare: just det, Moooooooooooooorgan Claesson Tack, nu behöver man inte ge Nybro några pengar i denna match. Mission impossible Jag stannar hemma
|
|
|
Post by koffus on Nov 28, 2010 18:32:54 GMT 1
måste nog ändå säga att jag tycker morgan har varit bland dem bättre domarna i år.. hoppas han gör en bra match mot khk nu åxå.
Sen hoppas jag att det kommer väldigt många från karlskrona ner till nybro åxå och skapar härlig stämning.. välkomna!
|
|
|
Post by oneandonly on Dec 18, 2010 10:29:19 GMT 1
Nu kan jag inte svära på att denna historia stämmer, men om den gör det är den så djävla bra att man inte kan låta bli att gilla Claesson lite. När Salo tränade Kungälv blev han förbannad på Claesson och skrek: - Hur f-n dömer Du ? Du förstör ju hela matchen ! Claesson vänder sig om och säger: - Och Du förstörde hela Mitt OS...
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Dec 18, 2010 12:13:22 GMT 1
Nu kan jag inte svära på att denna historia stämmer, men om den gör det är den så djävla bra att man inte kan låta bli att gilla Claesson lite. När Salo tränade Kungälv blev han förbannad på Claesson och skrek: - Hur f-n dömer Du ? Du förstör ju hela matchen ! Claesson vänder sig om och säger: - Och Du förstörde hela Mitt OS... ;D
|
|