|
Post by Jason on Mar 25, 2011 0:20:54 GMT 1
Ja herregud!!!
|
|
|
Post by happygilmore on Mar 25, 2011 7:45:59 GMT 1
Vem har sagt att Höök och de andra blandar ihop idrott och politik? Vi vet ju inte Höökens framtidsplaner. Han kanske lämnar KHK helt. Han sa ju själv att beslutet om hans framtid låg i andras händer. Folk som totaldissar en annan människa för att han inte har samma politiska åsikt ger jag inte mycket för! Tror inte heller att moderaterna blivit nekade reklamplats om de velat ha. Folks politiska åsikt skiter jag själv i. Men jag tycker det inte klingar bra att KHK ska förknippas med ett visst block eller parti. Det kan straffa sig i längden. Hade det varit en Sverigedemokrat som höll i spakarna så hade folk gått man ur huse för att få bort honom eller henne ifrån klubben. Menar du allvar eller driver du med oss?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 25, 2011 7:55:56 GMT 1
Folks politiska åsikt skiter jag själv i. Men jag tycker det inte klingar bra att KHK ska förknippas med ett visst block eller parti. Det kan straffa sig i längden. Hade det varit en Sverigedemokrat som höll i spakarna så hade folk gått man ur huse för att få bort honom eller henne ifrån klubben. Menar du allvar eller driver du med oss? Med vad? Att det klingar illa att Mats nu börjar värva politiker inom laget? Tänk om fler sponsorer tänker som husnasarn. Eller att folk hade gått man ur huse för att driva ut Sverigedemokraten ur klubben?
|
|
|
Post by husnasarn on Mar 25, 2011 8:03:22 GMT 1
Vem har sagt att Höök och de andra blandar ihop idrott och politik? Vi vet ju inte Höökens framtidsplaner. Han kanske lämnar KHK helt. Han sa ju själv att beslutet om hans framtid låg i andras händer. Folk som totaldissar en annan människa för att han inte har samma politiska åsikt ger jag inte mycket för! Tror inte heller att moderaterna blivit nekade reklamplats om de velat ha. Det var hemskt vad ni tycker illa om folk som ogillar sambandet idrott och politik. Jag vet att det är fel tråd
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 25, 2011 8:04:53 GMT 1
Låt Hööken bli politiker om han vill, han måste väl få ha en karriär efter hockeyn också utan att det skall börja tragglas om politiska åskådningar & konspirationsteorier här i silly season.
Nu håller vi oss till ämnet.
|
|
|
Post by happygilmore on Mar 25, 2011 8:06:17 GMT 1
Menar du allvar eller driver du med oss? Med vad? Att det klingar illa att Mats nu börjar värva politiker inom laget? Tänk om fler sponsorer tänker som husnasarn. Eller att folk hade gått man ur huse för att driva ut Sverigedemokraten ur klubben? Hela ditt resonemang är ju helt befängt. En konspirationsteori som du själv kommit på, självklart har politiken inget att göra med styrelse och alla andra som jobbar i klubben.
|
|
|
Post by husnasarn on Mar 25, 2011 8:21:08 GMT 1
Med vad? Att det klingar illa att Mats nu börjar värva politiker inom laget? Tänk om fler sponsorer tänker som husnasarn. Eller att folk hade gått man ur huse för att driva ut Sverigedemokraten ur klubben? Hela ditt resonemang är ju helt befängt. En konspirationsteori som du själv kommit på, självklart har politiken inget att göra med styrelse och alla andra som jobbar i klubben. MJ är slipad. KHK är den perfekta plattformen för att värva röster i nästa val. Kan man få Karlskronas idoler att välja sida så kommer värvningen av röster att gå som smort. Nej det är inte befängt att tro detta. Ganska logiskt faktiskt. Förlåt Iron ska inte skriva mer om detta i denna tråd.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Mar 25, 2011 10:55:02 GMT 1
Jag är vansinnig på Emil Larsson för han läser till elektriker vid sidan av hockeyn! Höök har alltid varit intresserad av politik och väldigt insatt, inte fan bryr jag mig vad han sysslar med vid sidan av hockeyn.
|
|
|
Post by Mr Magic on Mar 25, 2011 11:05:28 GMT 1
Hela ditt resonemang är ju helt befängt. En konspirationsteori som du själv kommit på, självklart har politiken inget att göra med styrelse och alla andra som jobbar i klubben. MJ är slipad. KHK är den perfekta plattformen för att värva röster i nästa val. Kan man få Karlskronas idoler att välja sida så kommer värvningen av röster att gå som smort. Nej det är inte befängt att tro detta. Ganska logiskt faktiskt. Förlåt Iron ska inte skriva mer om detta i denna tråd. Sossefieringen inom KHK är snart total. Snart byts väl klubbmärket på tröjan ut mot den röda sosserosen på samma sätt som telenorpropellern dominerade tröjan tidigare.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Mar 25, 2011 12:16:34 GMT 1
Håll er till Silly här och inte till politik!!!
|
|
|
Post by tobbeman77 on Mar 25, 2011 12:22:50 GMT 1
Hur fungerar Silly i dessa lägen när vi har chansen till allsvenskan? Jag menar, det går kanske inte riktigt att signa spelare nu när man inte vet 100% vilken division man spelar nästa säsong. Tror ni KHK tittar redan nu aktivt på nästa säsongs trupp eller avvaktar de till tiden finns (kvalserien bör upptaga en hel del tid) samt vet vart vi ska spela?
Och om inte Tobbe ska sitta kvar som sportchef nästa säsong (ren spekulation) borde väl även ett byte ske ganska snart?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 25, 2011 15:03:28 GMT 1
Håll er till Silly här och inte till politik!!! WÖRD!
|
|
|
Post by time on Mar 27, 2011 17:29:16 GMT 1
Håll er till Silly här och inte till politik!!! Tycker man ska värva en rödhårig spelare Inga blåbär tack.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Mar 28, 2011 0:33:20 GMT 1
Det surras hej vilt om att en spelare är klar för KHK, ska bli högst intressant detta.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Mar 28, 2011 0:38:41 GMT 1
Nån mer än jag som tror att #42 och #3 spelat till sig ett nytt kontrakt?
|
|