|
Post by Medgångssupportern on Mar 28, 2011 6:17:58 GMT 1
Nån mer än jag som tror att #42 spelat till sig ett nytt kontrakt? Verkligen inte.
|
|
|
Post by stolpeout on Mar 28, 2011 8:27:19 GMT 1
Nån mer än jag som tror att #42 och #3 spelat till sig ett nytt kontrakt? Det tror jag oxå....#42 har ju utvecklats till en stabil back med bra uppspel och #3 slarvar inte lika mkt längre...men de har ju gått i Brooks hockeyskola. Men det är väl ändå lite konstigt att backsidan utvecklats så sedan Brooks kom för Kempe var ju själv back i alla år!
|
|
|
Post by krickan on Mar 28, 2011 8:36:58 GMT 1
Nån mer än jag som tror att #42 och #3 spelat till sig ett nytt kontrakt? Det tror jag oxå....#42 har ju utvecklats till en stabil back med bra uppspel och #3 slarvar inte lika mkt längre...men de har ju gått i Brooks hockeyskola. Men det är väl ändå lite konstigt att backsidan utvecklats så sedan Brooks kom för Kempe var ju själv back i alla år! Kan det vara så enkelt som "Man gör inte som andra säger, man gör som andra gör"? Kempe säger hur de ska spela medan Brooks visar vad Kempe menar under matcherna.
|
|
|
Post by xavante on Mar 28, 2011 8:39:36 GMT 1
Det surras hej vilt om att en spelare är klar för KHK, ska bli högst intressant detta. Lite mer tack!
|
|
|
Post by xavante on Mar 28, 2011 8:46:56 GMT 1
Nån mer än jag som tror att #42 och #3 spelat till sig ett nytt kontrakt? Håller fullständigt med i den analysen och med särskild beaktan på hur positiv Kempe varit i media gällande # 42 och att denne givits förtroende i slutfasen av matcherna. Rätt satsat eller inte låter jag vara osagt, men analysen står som helt adekvat. I övrigt kan det väl finnas övrigt att spekulera kring i backbesättningen, # 48 spelat till sig ytterliggare förtroende? Håller S.S rygg och psyke? Kan Axel Bråcks övertala hustrun därhemma och har han trivts så pass bra i staun så om det blir Sverige så blir det KalleKrona eller är han pengahungrig - erbjudanden lär inte saknas! Gällande kompetensen i backuppsättningen bör ljuskäglan och granskningen snarare falla på Hööken och Sirokovs, i alla fall om siktet är inställt uppåt. I rest my case, mer frågor än svar just nu.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Mar 28, 2011 9:09:03 GMT 1
Nån mer än jag som tror att #42 spelat till sig ett nytt kontrakt? Verkligen inte. Du tycker försvaret varit dåligt?
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Mar 28, 2011 12:41:15 GMT 1
Det surras hej vilt om att en spelare är klar för KHK, ska bli högst intressant detta. Ja, är det samma surr som jag har hört så... Hoppas det finns fog för det. Kan bli... intressant, ja
|
|
|
Post by cykeltjuven on Mar 28, 2011 14:02:17 GMT 1
Nån mer än jag som tror att #42 och #3 spelat till sig ett nytt kontrakt? Tror som du! Tyckte #42 var bra redan förra säsongen när MN äntligen spelade honom. Denna säsongen har han spelat upp sig ordentligt. Några fler kilon i sommar så...
|
|
|
Post by stolpeout on Mar 28, 2011 14:30:58 GMT 1
Nån mer än jag som tror att #42 och #3 spelat till sig ett nytt kontrakt? Tror som du! Tyckte #42 var bra redan förra säsongen när MN äntligen spelade honom. Denna säsongen har han spelat upp sig ordentligt. Några fler kilon i sommar så... Atte får väl visa honom finlänsk sommarträning ;D
|
|
|
Post by aloviak on Mar 28, 2011 15:27:48 GMT 1
Nån mer än jag som tror att #42 spelat till sig ett nytt kontrakt? Verkligen inte. absolut jag
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 28, 2011 21:12:25 GMT 1
Du tycker försvaret varit dåligt? Jag tycker inte #42 har gjort skäl för ett nytt kontrakt. För det var väl det som va frågan?
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Mar 28, 2011 21:19:35 GMT 1
Du tycker försvaret varit dåligt? Jag tycker inte #42 har gjort skäl för ett nytt kontrakt. För det var väl det som va frågan? Är han inte försvarare då? Nu har han visat att han håller, har klagat på både Jonas och Wahla innan men tycker dom är riktigt bra nu! Nu förstår jag varför Wahla spelat i allsvenskan innan.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 28, 2011 21:30:42 GMT 1
Jag tycker inte #42 har gjort skäl för ett nytt kontrakt. För det var väl det som va frågan? Är han inte försvarare då? Nu har han visat att han håller, har klagat på både Jonas och Wahla innan men tycker dom är riktigt bra nu! Nu förstår jag varför Wahla spelat i allsvenskan innan. Wahlqvist är grym ja, att han sedan står upp för laget och inte viker en tum är ett stort plus i kanten.
|
|
|
Post by den_galna_ryssen on Mar 28, 2011 21:47:32 GMT 1
hörde att två st från växjö e på väg hit en håller allsvensk klass och den andra håller hög div 1 klass? nån som vet mer?
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Mar 28, 2011 22:02:15 GMT 1
hörde att två st från växjö e på väg hit en håller allsvensk klass och den andra håller hög div 1 klass? nån som vet mer? Hörde att en från Växjö var på väg hit, men två är ju bättre
|
|