|
Post by charlie on Mar 16, 2007 17:28:19 GMT 1
Yezzzz. Det hade smakat mumma. Rätt ålder och rätt tänk. Har lyft TAIF till höjder de inte anade. Eller mötte vi deras J20?
|
|
|
Post by ringcar on Mar 16, 2007 17:35:20 GMT 1
Jag tror att Waldermar ligger väldigt bra till, samtidigt så hörs röster i från Krifs forum som vill se Lundström
|
|
|
Post by unbreakable on Mar 16, 2007 18:08:03 GMT 1
Låt inte detta bli någon div 4 fotbollssnurratränarkarusell. Skall det vara Waldemarnivå på tränaren så finns det redan 2-3 stycken egna förmågor som har den nivån. Jag tror att Waldermar ligger väldigt bra till, samtidigt så hörs röster i från Krifs forum som vill se Lundström
|
|
|
Post by ringcar on Mar 16, 2007 18:15:09 GMT 1
Håller väl med om det.. men känner inte till någon tränare direkt som kan tänka sig KHK
|
|
|
Post by anticonnie on Mar 16, 2007 20:52:33 GMT 1
Gör som SSK gjorde. Fanse skapade ett konto i samarbete med klubben där alla supporters kunde sätta in valfri summa pengar. "Fansens lirare" kallades den och då fick fansen också ha insyn i och viss påverkan till vad/vem pengarna användes för. Vänta tils nästa vecka så får ni se ..............................
|
|
|
Post by HF on Mar 16, 2007 21:12:40 GMT 1
Har hört röster om nygammal tränare.
|
|
|
Post by anticonnie on Mar 16, 2007 21:15:33 GMT 1
Har hört röster om nygammal tränare. Kjelle B!!! Hell yeh!! Ryssar i truppen i massor............. Kirill i mål uhhhh! ;D
|
|
dagger
Ungdomslirare
|
Post by dagger on Mar 16, 2007 22:19:33 GMT 1
Har de tillräckligt med brännvin då
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 16, 2007 22:29:50 GMT 1
Har hört röster om nygammal tränare. Ja det förekommer ju att folk hör röster .... En del säger sig styras av dem tilloch med
|
|
|
Post by unbreakable on Mar 16, 2007 22:34:23 GMT 1
Handen på hjärtat, jag tycker det är konstigt att de flesta backarna sitter med nytt kontrakt, har man tagit ett ordentligt snack med de som visade väldigt dålig karaktär och hade ingen vinnarskalle under kvalet, det handlar mycket om ödmjukhet i visioner och målbilder och det fattas hos vissa.
Att man har ett stort hjärta och är en kämpe det är jättebra, men har man inte förmågan att vinna när det gäller och inte bara tokköra och " ja vi såg det allihop under kvalet".
Den här säsongen är det 1.an som gäller och inget annat och då kan man inte ta 10:e minutare för eget ego utan det gäller att kunna ta en smäll och inte ge igen.Jag är mycket tveksam till att vissa klarar att ta något utan att ge igen på motståndare, domare, medspelare.
Jag hoppas sedan att de två bästa backarna Jimma och Macke skriver på inom kort, det känns inte bra att de bästa inte är med på tåget än.
KHK till ettan, det enda som gäller
|
|
|
Post by dragon on Mar 16, 2007 23:07:02 GMT 1
Detta är inget rykte utan en önskan, jag skulle gärna vilja se Torgny Bendelin som tränare.....föga troligt men men....
Ingen som hört något namn ännu? (förutom Waldemar)
|
|
|
Post by Ragulin on Mar 16, 2007 23:09:21 GMT 1
Har hört röster om nygammal tränare. Jag också HF! Vi får väl se.
|
|
|
Post by crosschecking on Mar 16, 2007 23:11:32 GMT 1
Bengt öberg?
|
|
nico
Björnligan
Jag ?r inte full,jag ?r glutenallergiker...
|
Post by nico on Mar 16, 2007 23:19:17 GMT 1
Hej alla hockeyfans! Detta är mitt första inlägg(som ni ser) Jag vet(av initierad källa)att ni kommer att bli mycket överraskade inom några veckor av Tobbes kontaktnät. Han ock övriga inom föreningen är fast beslutna att fixa uppflyttning till nästa säsong! Om Norpan skulle försvinna så finns det faktiskt fler spelare i landtee som håller minst samma kvalitet,var så säkra! PS! Hur står det till med grammatikkunskaperna på forumet?
|
|
|
Post by unbreakable on Mar 16, 2007 23:21:16 GMT 1
Lars-Göran Österlund, Bergström, Böna, Tobbe, Weinberger, Paulsrud, Lindgren, Tommy Fors, Lasse Hellström, Nippe, Micke Nilsson, Rolf Nilsson, bergelin, Timo, ja det finns många som skulle kunna träna KHK med stor framgång.
|
|