|
Post by time on Oct 25, 2012 13:33:16 GMT 1
Vem skall vi värva? Du som vet allt kan väl svara på de!!!! Är du kompis med Sir I, time, kaffe eller benderman? Vem har sagt att jag vet allt? Jag har en åsikt och står för den, det är en jävla skillnad! Gillade inte värvningen av Ha Hy från början, för jag ansåg att det fanns viktigare saker att värva, ex en riktigt bra back. Vilken back man skulle värvat kan jag inte säga, det överlåter jag till de som ansvar för KHKs värvningar att avgöra. Jag tror de har bättre koll på det än mej och alla andra här. Du verkar ju gilla Ha Hy vad tycker du han gjort bra hittills? Hur kan du tycka att de har bättre koll än dig ? Du sågade ju den värvningen redan innan han tagit ett skär på isen och nu tycker du att han sska bort. Alltså borde du ha betydligt bättre koll än Höök o co? (för övrigt är det lika kul att hela tiden se din sjukliga fixering du har vid några utvalda spelare: Fahla, Sibbe, Hannes ...)
|
|
|
Post by Sverker on Oct 25, 2012 14:09:04 GMT 1
Är du kompis med Sir I, time, kaffe eller benderman? Vem har sagt att jag vet allt? Jag har en åsikt och står för den, det är en jävla skillnad! Gillade inte värvningen av Ha Hy från början, för jag ansåg att det fanns viktigare saker att värva, ex en riktigt bra back. Vilken back man skulle värvat kan jag inte säga, det överlåter jag till de som ansvar för KHKs värvningar att avgöra. Jag tror de har bättre koll på det än mej och alla andra här. Du verkar ju gilla Ha Hy vad tycker du han gjort bra hittills? Hur kan du tycka att de har bättre koll än dig ? Du sågade ju den värvningen redan innan han tagit ett skär på isen och nu tycker du att han sska bort. Alltså borde du ha betydligt bättre koll än Höök o co? Ha Hy har jag sett och IFRÅGASATTE värvningen av honom, inte sågade. Läs om och läs rätt! Så här skrev du när Ha Hy var klar: Välkommen ! JÄVLAR vilken värvning !!!!!!!!!!!!! Så här skrev jag (är det en SÅGNING enl dej?): Jag är FBK supporter och jag blev inte speciellt glad när de tog in honom sist. Det är möjligt att han klara HA bättre än Elitserien, för där gjorde han inte mycket väsen av sej. Defensiven är ju inte hans styrka milt uttryckt! Han har ett mycket bra skott, så vi får hoppas han får mer tid här och producerar en del. Personligen hade jag hellre sett en bra back! Oavsett, så är det bra att Calle agerar!
|
|
|
Post by Sverker on Oct 25, 2012 19:31:48 GMT 1
Ha Hy ok idag spelat 0-0 så här långt mot Örebro, även haft en backhandskott mot mål.
|
|
|
Post by chriande on Oct 25, 2012 19:34:46 GMT 1
Ha Hy ok idag spelat 0-0 så här långt mot Örebro, även haft en backhandskott mot mål. Bra, Mc Donell då?
|
|
|
Post by Sverker on Oct 25, 2012 19:36:36 GMT 1
Ha Hy ok idag spelat 0-0 så här långt mot Örebro, även haft en backhandskott mot mål. Bra, Mc Donell då? Den här tråden handlar väl om Ha HY, eller?
|
|
|
Post by chriande on Oct 25, 2012 19:40:47 GMT 1
Den här tråden handlar väl om Ha HY, eller? Hur har McDonell sett ut i förhållande till HaHy då?
|
|
|
Post by Sverker on Oct 25, 2012 19:42:20 GMT 1
Den här tråden handlar väl om Ha HY, eller? Hur har McDonell sett ut i förhållande till HaHy då? FF handlar tråden om Ha Hy, vill du ha svar på din fråga skriv i hans tråd. Så kanske jag svarar.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Oct 25, 2012 22:51:47 GMT 1
Hur har McDonell sett ut i förhållande till HaHy då? FF handlar tråden om Ha Hy, vill du ha svar på din fråga skriv i hans tråd. Så kanske jag svarar. Det kan han ju inte göra, den handlar ju om McDonell... Ni måste skapa en ny tråd som heter HaHy vs. McDonell... ;D
|
|
|
Post by tobbeman77 on Oct 30, 2012 20:50:54 GMT 1
Förlänga eller ej!? Finns absolut ingen anledning att förlänga enligt mitt tycke. För de pengarna bör vi kunna få betydligt bättre spelare som även visar lite vilja på isen.
|
|
|
Post by dragkrok on Oct 30, 2012 20:55:44 GMT 1
Ledsen Hannes, jag hoppades på dig, men hittills har du inte visat upp något som gör så det finns anledning att behålla dig.
Bättre lägga dom pengarna på att försöka behålla Rögletrion, med en gång går dom in och visar attityd och kreativitet.
|
|
|
Post by chl on Oct 30, 2012 21:00:26 GMT 1
Förlänga eller ej!? Finns absolut ingen anledning att förlänga enligt mitt tycke. För de pengarna bör vi kunna få betydligt bättre spelare som även visar lite vilja på isen. Hur mycket pengar får han då ?
|
|
|
Post by tobbeman77 on Oct 30, 2012 21:13:45 GMT 1
Förlänga eller ej!? Finns absolut ingen anledning att förlänga enligt mitt tycke. För de pengarna bör vi kunna få betydligt bättre spelare som även visar lite vilja på isen. Hur mycket pengar får han då ? Absolut ingen aning! Men med hans meriter så bör han ju kosta en del. Men vem vet, han kanske struntar i pengar och spelar för sin glöd för hockey, den glöden isf. har jag dock inte sett mkt till på isen. Jag tycker inte han tillför ngt till laget utan borde bänkas. Riktigt tråkigt, för man hade höga förväntningar på honom!
|
|
|
Post by sheriff on Oct 30, 2012 22:18:05 GMT 1
Hannes kommer inte att få förlängt. Pålle kritiserar honom på sin blogg.
|
|
|
Post by time on Oct 30, 2012 22:27:11 GMT 1
Tror inte heller han blir kvar. Hade hoppats mycket på honom iom att jag sett vad han leverrerade på högre nivå.
Nu smäller han väl in tre mål i morgon och ger Höök o co huvudbry.
Tycker han känns som den typen av spelere som Asplöven kommer att rycka i.
|
|
|
Post by chl on Oct 31, 2012 10:45:33 GMT 1
Jag tycker heller inte att han har övertygat så här långt, men om man skriver att vi kunde få mer för dom pengarna så förutsätter jag att man vet vad han tjänar
|
|