|
Post by Rocket on Oct 31, 2012 12:06:11 GMT 1
Besviken på honom. Glider runt på en skridsko och verkar inte alls laddad eller intresserad att ens försöka få förlängt
|
|
|
Post by player67 on Oct 31, 2012 17:15:29 GMT 1
Ikväll vaknar han!
|
|
|
Post by time on Oct 31, 2012 22:08:32 GMT 1
Ikväll vaknar han! Hårdaste skottet. Inte väplacerat men så hårt att mv inte hann med. Synd att en fladderpuck skulle göra att det inte räckte till poäng.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 31, 2012 22:19:37 GMT 1
Ett mål räcker inte långt...
|
|
|
Post by Sverker on Nov 1, 2012 18:38:54 GMT 1
Vem vill ha Ha Hy kvar? 8 matcher 1 m 1 ass -9! Oavsett vad han gör mot TAIF och Almtuna ska han bort!!!!! Roligt att läsa denna tråden från början. Jag var lite ifrågasättande från början av detta "nyförvärv" och då ansågs man som negativ. Jag var positiv till Kent, jag var positiv till Rögletrion. Så snacket om att jag är negativ till allt KHK gör stämmer inte. Synd att inte time läser mina inlägg, för hade varit kul att höra vad han tycker nu jämfört när han startade tråden.
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 1, 2012 19:57:40 GMT 1
Kan säga att Ha Hy inte motsvarat mina förväntningar även om gårdagens mål var jäkligt snyggt..nä han håller inte,vi har inte råd att spilla pengar och energi på en trött spelare som slår till och visar något en sisådär var tionde match.
|
|
|
Post by Sverker on Nov 1, 2012 20:05:20 GMT 1
Tycker han känns som den typen av spelere som Asplöven kommer att rycka i. Knappast, de vill nog ha spelare som ÅKER skridskor!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 1, 2012 20:32:29 GMT 1
Var jag ganska säker innan, så är jag efter Röglekillarnas intåg nu bombsäker! Jag brukar säga att åldern inte är viktig, men fan vet om den inte ofta är det. Trött spelare kan man kalla honom...eller likgiltig. Ungdomar ger alltid järnet och vill visa sig...och nu kan man förstå hur Babyhawks kunde vända skutan! Energi har en enorm betydelse, bara man har hyfsad talang!
|
|
|
Post by Prez on Nov 1, 2012 20:49:02 GMT 1
Lite får man väl fundera kring vilken omgivning HH har haft. HH har 18 och 19 bredvid sig, två killar som enligt mig inte riktigt räcker till i AS.
Jag tycker inte heller att han har övertygat men som sagt har han haft rätt omgivning? Hade varit intressant att se honom med 40 och 12 eller kanske med 14 och 49.
|
|
|
Post by chriande on Nov 1, 2012 20:58:18 GMT 1
Lite får man väl fundera kring vilken omgivning HH har haft. HH har 18 och 19 bredvid sig, två killar som enligt mig inte riktigt räcker till i AS. Jag tycker inte heller att han har övertygat men som sagt har han haft rätt omgivning? Hade varit intressant att se honom med 40 och 12 eller kanske med 14 och 49. Du måste väl se att han inte ens tar i när han åker skridskor, en sak i huvudet; skjut!!!!! Han skjuter på allt. På 8 matcher har han skjutit 36 skott, lika många som Höglund och Pöllinen gjort på 17 matcher.
|
|
|
Post by Prez on Nov 1, 2012 21:05:39 GMT 1
Håller med dig Chriande, han ser seg ut. Men jag undrar ändå om han hade snäppat upp lite med lite bättre folk runt sig. Hans formation tar ju sig knappt in i anfallszon, detta är ju inte enbart HH fel.
|
|
|
Post by Sverker on Nov 1, 2012 21:09:17 GMT 1
Lite får man väl fundera kring vilken omgivning HH har haft. HH har 18 och 19 bredvid sig, två killar som enligt mig inte riktigt räcker till i AS. Enligt mej räcker dom bättre till än Ha Hy. Ä du och time i maskopi? ;D
|
|
|
Post by chriande on Nov 1, 2012 21:11:29 GMT 1
Håller med dig Chriande, han ser seg ut. Men jag undrar ändå om han hade snäppat upp lite med lite bättre folk runt sig. Hans formation tar ju sig knappt in i anfallszon, detta är ju inte enbart HH fel. I början spelade han med Jensen och Pöllinen, funkade inte då heller, i de senaste med Söder och Larsson och dom har ju inte åstadkommit någonting på 17 omg.
|
|
|
Post by Prez on Nov 1, 2012 21:18:08 GMT 1
Nej Time och jag är långt ifrån i maskopi Är inte heller nöjd med HH. Hade stora förväntningar men undrar bara om HH är beroende av en bättre omgivning för att få ut mer av sitt spel. Han var ju ganska bra i FBK med så klart mycket bättre folk runt sig. Här kanske det inte hjälper med vilka han får runt sig? Har han för dålig motivation tror ni?
|
|
|
Post by time on Nov 1, 2012 22:53:56 GMT 1
Håller med dig Chriande, han ser seg ut. Men jag undrar ändå om han hade snäppat upp lite med lite bättre folk runt sig. Hans formation tar ju sig knappt in i anfallszon, detta är ju inte enbart HH fel. Tja han kom in sent förra säsongen i fbk. Vann ändå skytteligan. Men förstås en viss skillnad på omgivning i ett bra ESlag vs svagt AS-lag. I fbk spelade han vb i pp och fick många sidledspass där han gjorde mål på direktskott. Trodde han skulle prestera betydligt mer. Verkar som både han och Kent inte tycker det är speciellt kul att spela i HA.
|
|