|
Post by time on Nov 4, 2012 19:22:19 GMT 1
Håller förstås inte att glida omkring och titta på när motståndarna har pucken. Att ha en spelare som bara spelar PP går ju inte för sig.
Egentligen förstår jag inte hur han tänker (om han nu tänkt sig fortsätta spela hockey). Han har ju knappast höjt sitt marknadsvärde under sin tid i KHK. Snarare tvärtom. Det räcker tyvärr inte med att ha HA hårdaste skott.
Nej. Det blir ingen förlängning med Hannes.
|
|
|
Post by dragkrok on Nov 4, 2012 21:50:56 GMT 1
Tack och Hej, Hannes.....kan inte i min vildaste fantasi se att klubben kommer förlänga med dig.
.....möjligtvis om du kan tänka dig spela för 20' - 25'
|
|
|
Post by Sverker on Nov 5, 2012 17:55:35 GMT 1
"@sannylindstrom: Hannes Hyvönen får en månad med #KHK. Tippar på att han gör 7 mål under den perioden." Inget nytt twitter gällande Ha Hy från @sannylindström? Himla roligt att läsa denna tråden från sidan 1. ;D Kanske bra att vara lite realistisk (obs ej negativ) ibland, eller?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 5, 2012 21:28:29 GMT 1
"@sannylindstrom: Hannes Hyvönen får en månad med #KHK. Tippar på att han gör 7 mål under den perioden." Inget nytt twitter gällande Ha Hy från @sannylindström? Himla roligt att läsa denna tråden från sidan 1. ;D Kanske bra att vara lite realistisk (obs ej negativ) ibland, eller? Som med Pölle menar du?
|
|
|
Post by Sverker on Nov 5, 2012 21:30:47 GMT 1
Inget nytt twitter gällande Ha Hy från @sannylindström? Himla roligt att läsa denna tråden från sidan 1. ;D Kanske bra att vara lite realistisk (obs ej negativ) ibland, eller? Som med Pölle menar du? Har han twittrat om Pölle också?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 5, 2012 21:33:42 GMT 1
Som med Pölle menar du? Har han twittrat om Pölle också? Nej, men du (och andra) har sagt både det ena och det andra.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Nov 5, 2012 21:39:22 GMT 1
Vad är problemet egentligen, har man sagt en sak, så får man helt enkelt inte ändra uppfattning? Pölle var ju värdelös inledningsvis, det kan väl ingen säga emot??
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 5, 2012 21:45:24 GMT 1
Vad är problemet egentligen, har man sagt en sak, så får man helt enkelt inte ändra uppfattning? Pölle var ju värdelös inledningsvis, det kan väl ingen säga emot?? Sverker citerade mig, jag gav igen. Vad är problemet?
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Nov 5, 2012 22:03:35 GMT 1
Vad är problemet egentligen, har man sagt en sak, så får man helt enkelt inte ändra uppfattning? Pölle var ju värdelös inledningsvis, det kan väl ingen säga emot?? Sverker citerade mig, jag gav igen. Vad är problemet? Är det svaret på frågan?
|
|
|
Post by 31an on Nov 5, 2012 22:47:56 GMT 1
Vad är problemet egentligen, har man sagt en sak, så får man helt enkelt inte ändra uppfattning? Pölle var ju värdelös inledningsvis, det kan väl ingen säga emot?? Håller med, ett storhetstecken att kunna ändra sig. Har själv inte haft för mycket till övers för Jensen, men han har lyft sig sen JK kom och sista matchen var riktigt bra.
|
|
|
Post by benderman on Nov 7, 2012 16:15:57 GMT 1
Enligt Madhawk får inte Hannes förlängt.
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 7, 2012 16:30:18 GMT 1
Hade det varit förra årets ledning som tagit beslutet så är chansen överhängande att det blivit nytt kontrakt för hannes. Känner mej dock väldigt lugn med Höök vid rodret. Äntligen någon som kan ta ett obekvämt beslut!
|
|
|
Post by invalidname on Nov 7, 2012 17:00:43 GMT 1
Jag har varit väldigt besviken på Hannes. Men kan inte sluta leka med tanken att få se Hannes och Conny S i samma femma. Det lär inte hända, men oj vad bra Hannes helt plötsligt hade blivit tror jag.
|
|
|
Post by Sverker on Nov 7, 2012 18:34:13 GMT 1
Enligt Madhawk får inte Hannes förlängt. Usch, han skvallrar i sin blogg! Vad säger du nu time, är det ok att skvallra i bloggar?
|
|
|
Post by time on Nov 8, 2012 19:06:41 GMT 1
Välkommen ! JÄVLAR vilken värvning !!!!!!!!!!!!! favorit i repris
|
|