|
Post by vsn on Mar 20, 2015 22:33:13 GMT 1
Om man vill markera missnöje så gör man väl det på ett finare sätt än vad som nu skett?? Snacka om hönsgården av en mikroskopisk fjäder! Jag brukar vara den förste att kritisera klubben när de gör fel..men nu gör man inte fel mer än ett simpelt missförstånd.. Kan man som sponsor inte ha överseende med de så kan man dra åt helvete..säg den företagare som inte haft nåt kommunikationsproblem på sitt företag..nä..idioter Rätta mig om jag har fel. Men det var väl inte ett missnöje med klubben utan mot spelarna? Storsponsorn som hoppade av förra säsongen var pga av inkilningen. Alltså inte missnöje med klubben. Har khkkrille o medgångssupporten bett den sponsorn dra åt h-e också? Men KHK som arbetsgivare har misslyckats med internkommunikationen ifall spelarna blev så pass missnöjda att de gick ut på twitter med det. Klubben är nog inte helt oskyldig hur som helst, men visst måste man lasta spelarna för det, i slutändan är det ju ändå på deras bevåg.
|
|
|
Post by vsn on Mar 20, 2015 22:33:26 GMT 1
dubbelpost
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 20, 2015 22:34:14 GMT 1
Om man vill markera missnöje så gör man väl det på ett finare sätt än vad som nu skett?? Snacka om hönsgården av en mikroskopisk fjäder! Jag brukar vara den förste att kritisera klubben när de gör fel..men nu gör man inte fel mer än ett simpelt missförstånd.. Kan man som sponsor inte ha överseende med de så kan man dra åt helvete..säg den företagare som inte haft nåt kommunikationsproblem på sitt företag..nä..idioter Rätta mig om jag har fel. Men det var väl inte ett missnöje med klubben utan mot spelarna? Storsponsorn som hoppade av förra säsongen var pga av inkilningen. Alltså inte missnöje med klubben. Har khkkrille o medgångssupporten bett den sponsorn dra åt h-e också? Varför ska jag be någon dra åt helvete? Allt jag ville var att få reda på vilka dessa två sponsorerna är så att jag kan bojkotta dessa.
|
|
|
Post by time on Mar 20, 2015 22:37:14 GMT 1
Rätta mig om jag har fel. Men det var väl inte ett missnöje med klubben utan mot spelarna? Storsponsorn som hoppade av förra säsongen var pga av inkilningen. Alltså inte missnöje med klubben. Har khkkrille o medgångssupporten bett den sponsorn dra åt h-e också? Varför ska jag be någon dra åt helvete? Allt jag ville var att få reda på vilka dessa två sponsorerna är så att jag kan bojkotta dessa. Det var visst khkkrille som bad dem dra åt h-e. Är du säker på att du kan bojkotta dem? En fråga hur tänker ni? Tänk om det är en sponsor som pumpat in pengar i tio år och sett till att vi kan göra denna resan? Ska dessa bojkottas/dra åt h-e nu?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 20, 2015 22:44:13 GMT 1
Varför ska jag be någon dra åt helvete? Allt jag ville var att få reda på vilka dessa två sponsorerna är så att jag kan bojkotta dessa. Det var visst khkkrille som bad dem dra åt h-e. Är du säker på att du kan bojkotta dem? Bombsäker, om de nu inte är de enda företagen i världen i sin bransch vilket jag tvekar på.
|
|
|
Post by time on Mar 20, 2015 22:46:42 GMT 1
Det var visst khkkrille som bad dem dra åt h-e. Är du säker på att du kan bojkotta dem? Bombsäker, om de nu inte är de enda företagen i världen i sin bransch vilket jag tvekar på. Inte tänkt på att det kan vara företag som du aldrig köper produkter ifrån? Ska du sluta köpa såna produkter nu då?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 20, 2015 22:47:20 GMT 1
Bombsäker, om de nu inte är de enda företagen i världen i sin bransch vilket jag tvekar på. Inte tänkt på att det kan vara företag som du aldrig köper produkter ifrån? Ska du sluta köpa såna produkter nu då? Om jag inte köper produkter ifrån dem för tillfället blir det ju väldigt enkelt med en bojkott..
|
|
|
Post by time on Mar 20, 2015 22:48:17 GMT 1
Inte tänkt på att det kan vara företag som du aldrig köper produkter ifrån? Ska du sluta köpa såna produkter nu då? Om jag inte köper produkter ifrån dem för tillfället blir det ju väldigt enkelt med en bojkott.. Men har ingen effekt. Deras försäljning påverkas inte.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 20, 2015 22:50:03 GMT 1
Om man vill markera missnöje så gör man väl det på ett finare sätt än vad som nu skett?? Snacka om hönsgården av en mikroskopisk fjäder! Jag brukar vara den förste att kritisera klubben när de gör fel..men nu gör man inte fel mer än ett simpelt missförstånd.. Kan man som sponsor inte ha överseende med de så kan man dra åt helvete..säg den företagare som inte haft nåt kommunikationsproblem på sitt företag..nä..idioter Rätta mig om jag har fel. Men det var väl inte ett missnöje med klubben utan mot spelarna? Storsponsorn som hoppade av förra säsongen var pga av inkilningen. Alltså inte missnöje med klubben. Har khkkrille o medgångssupporten bett den sponsorn dra åt h-e också? Så sponsorerna straffar klubben för att spelarna tycker det är trist att deras tröjor auktioneras ut?..ännu dummare! Personligen har jag inga problem med hur inkilningen sköttes förra året, vad spelarna gör på försäsongen eller när de är lediga tycker jag alla borde skita i så länge det inte är kriminellt. Således har jag inga problem med att be "storsponsorn" dra åt helvete..frågor på de?
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 20, 2015 22:52:18 GMT 1
Varför ska jag be någon dra åt helvete? Allt jag ville var att få reda på vilka dessa två sponsorerna är så att jag kan bojkotta dessa. Det var visst khkkrille som bad dem dra åt h-e. Är du säker på att du kan bojkotta dem? En fråga hur tänker ni? Tänk om det är en sponsor som pumpat in pengar i tio år och sett till att vi kan göra denna resan? Ska dessa bojkottas/dra åt h-e nu? Ska vi falla på knä då när vi tycker de beter sig dumt? Min tunga är inte brun och kommer aldrig bli
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 20, 2015 22:52:36 GMT 1
Om jag inte köper produkter ifrån dem för tillfället blir det ju väldigt enkelt med en bojkott.. Men har ingen effekt. Deras försäljning påverkas inte. I framtiden kan jag tänkas behöva använda mig utav en tjänst som de tillhandahåller, men då jag bojkottar dem så går jag istället till en konkurent. På så sätt påverkas dem utav det. Nu kommer du säkert säga att min bojkott inte spelar någon större roll för dessa två företagen, men det är inte det detta handlar om.. att det ska svida i deras plånböcker. Det handlar om principer, jag vill inte stödja ett företag som har en sådan bajsnödig ledning att de väljer att avbryta sin sponsring för en sådan här liten sak.
|
|
|
Post by time on Mar 20, 2015 22:52:47 GMT 1
Rätta mig om jag har fel. Men det var väl inte ett missnöje med klubben utan mot spelarna? Storsponsorn som hoppade av förra säsongen var pga av inkilningen. Alltså inte missnöje med klubben. Har khkkrille o medgångssupporten bett den sponsorn dra åt h-e också? Så sponsorerna straffar klubben för att spelarna tycker det är trist att deras tröjor auktioneras ut?..ännu dummare! Personligen har jag inga problem med hur inkilningen sköttes förra året, vad spelarna gör på försäsongen eller när de är lediga tycker jag alla borde skita i så länge det inte är kriminellt. Således har jag inga problem med att be "storsponsorn" dra åt helvete..frågor på de? Inte förvånad över ditt svar. Då kan du ju först tacka dem för att de räddade KHK säsongen 2012/2013 och sedan be dem dra åt helvete....
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 20, 2015 22:57:14 GMT 1
Så sponsorerna straffar klubben för att spelarna tycker det är trist att deras tröjor auktioneras ut?..ännu dummare! Personligen har jag inga problem med hur inkilningen sköttes förra året, vad spelarna gör på försäsongen eller när de är lediga tycker jag alla borde skita i så länge det inte är kriminellt. Således har jag inga problem med att be "storsponsorn" dra åt helvete..frågor på de? Inte förvånad över ditt svar. Då kan du ju först tacka dem för att de räddade KHK säsongen 2012/2013 och sedan be dem dra åt helvete.... Varför ställer du frågor du redan vet svaret på? Då var då nu är nu. ASEA räddades en gång av Nazityskland men jag ser väldigt få företrädare av ASEA som hyllar dem nu?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 21, 2015 10:52:23 GMT 1
|
|
|
Post by time on Mar 21, 2015 11:31:09 GMT 1
|
|