|
Post by qALLAHAN on Feb 19, 2018 10:57:07 GMT 1
Det finns väl en bror Larsson till....
|
|
|
Post by Zäta on Feb 19, 2018 11:17:31 GMT 1
Jag satte möteskaffet i halsen när jag läste detta. Så jävla sjukt att den enda person som fått tjänsten på sina meriter och bakgrund väljer att hoppa av. Jag tolkar det som att klubben väljer en annan väg i arbetet mot att få ordning på grejerna. Det har ju gått sådär innan va.......? Behöver vi ens ha en klubbchef? Kanske ska "proffsen" i styrelsen sköta allt...........
|
|
|
Post by time on Feb 19, 2018 11:29:33 GMT 1
Jag satte möteskaffet i halsen när jag läste detta. Så jävla sjukt att den enda person som fått tjänsten på sina meriter och bakgrund väljer att hoppa av. Jag tolkar det som att klubben väljer en annan väg i arbetet mot att få ordning på grejerna. Det har ju gått sådär innan va.......? Behöver vi ens ha en klubbchef? Kanske ska "proffsen" i styrelsen sköta allt........... Var kanske ombedd att hoppa av ..
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 19, 2018 11:32:00 GMT 1
ännu en som slutar "självmant", som Tobbe...för att spara pengar?
|
|
hope
Nybörjare
|
Post by hope on Feb 19, 2018 11:35:10 GMT 1
Ryggdunkarklubben HK. Johansson-klanen och Larsson-klanen och sen gamla spelare som får positioner i klubben och det är orsaken nog till att Charlotte slutar...hon var för obekväm för kompisgänget.
|
|
|
Post by Zäta on Feb 19, 2018 11:36:41 GMT 1
Jag satte möteskaffet i halsen när jag läste detta. Så jävla sjukt att den enda person som fått tjänsten på sina meriter och bakgrund väljer att hoppa av. Jag tolkar det som att klubben väljer en annan väg i arbetet mot att få ordning på grejerna. Det har ju gått sådär innan va.......? Behöver vi ens ha en klubbchef? Kanske ska "proffsen" i styrelsen sköta allt........... Var kanske ombedd att hoppa av .. Ja. Eller blev hon inte det. Det som går att utläsa utav det jag har läst så beklagar föreningen hennes avhopp. I vilket fall som helst hoppar hon av och hon är väl den enda som fick jobbet pga av erfarenhet och meriter.....
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 19, 2018 11:51:08 GMT 1
Ryggdunkarklubben HK. Johansson-klanen och Larsson-klanen och sen gamla spelare som får positioner i klubben och det är orsaken nog till att Charlotte slutar...hon var för obekväm för kompisgänget. Spontant känns det så. Kommer någon med meriter så slutar de. Sundlöv också...inte för att det han gjorde var bra, men ett faktum att folk utifrån inte orkar med oss
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 19, 2018 12:00:09 GMT 1
Ryggdunkarklubben HK. Johansson-klanen och Larsson-klanen och sen gamla spelare som får positioner i klubben och det är orsaken nog till att Charlotte slutar...hon var för obekväm för kompisgänget. Spontant känns det så. Kommer någon med meriter så slutar de. Sundlöv också...inte för att det han gjorde var bra, men ett faktum att folk utifrån inte orkar med oss Bara att ställa dej till klubbens förfogande och lösa uppgiften...
|
|
hope
Nybörjare
|
Post by hope on Feb 19, 2018 12:34:52 GMT 1
Ha ha...Grillklubben ska sköta det operativa styret av föreningen.....gode gud.
|
|
|
Post by khkmarcus on Feb 19, 2018 15:08:45 GMT 1
Hur sköts KHK? Utan Charlotte framöver iaf. Den enda som fått jobbet pga sina meriter. Ska vi gissa på att det kommer in en som känner en.......... Det får vi verkligen inte hoppas , då tror jag tyvärr det går åt helvete på riktigt . Se bara på tidigare år . Jag tycker detta är ytterst beklagligt . Hoppas vid min Gud att jag har fel.
|
|
|
Post by time on Feb 20, 2018 10:34:17 GMT 1
Ha ha...Grillklubben ska sköta det operativa styret av föreningen.....gode gud. ett annat alternativ ge dem support som fd markandschefen Rickard Karlsson gjort ...
|
|
|
Post by Zäta on Feb 20, 2018 11:24:03 GMT 1
Handlar nog inte så mycket om det ena alternativet eller det andra. För egen del vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Återigen blir det slafs i denna föreningen. Jag är så jävla trött på detta. Det har liksom gått till den grad att hockeyn blir lidande. Vilket i sig är helt sjukt. Det är ju den man brinner för. Inte organisationens uppbyggnad.
Jag hoppas verkligen att dessa herrar ror iland detta sjunkande skepp och att föreningen har någon trovärdighet kvar inför nästa säsong bland sponsorer och publik.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 20, 2018 11:35:02 GMT 1
ja, finns MÅNGA anledningar till tomma läktare... jag säger det igen...för var dag som går, tappar jag intresset mer och mer. Det är t o m enbart skönt att det är uppehåll, då vi inte har något att erbjuda på isen. Och till detta ständig cirkus utanför isen! Tala om varför hockeysverige INTE skulla skratta åt och håna oss. Jag hade gjort detsamma
|
|
|
Post by Sverker on Feb 20, 2018 16:34:02 GMT 1
Ha ha...Grillklubben ska sköta det operativa styret av föreningen.....gode gud. ett annat alternativ ge dem support som fd markandschefen Rickard Karlsson gjort ... Skulle alla som är kriska till hur klubben sköts gå in och hjälpa organisationen som du alltid tycker, skulle det ju blir fler tusen. Vem ska organisera det?
|
|
|
Post by Sverker on Feb 20, 2018 16:55:11 GMT 1
Tyvärr räckte inte Ciss-Cam och Kundvagnsrace till för att locka publik till Arenan.
|
|