|
Post by qALLAHAN on Feb 20, 2018 17:25:50 GMT 1
Hade inte brytt mig om ifall kungen eller trapetskonstnärer varit där! Det är inte Charlottes fel att det värvas fel och coachas fel. Har aldrig fattat det där med "totalupplevelse". Kanske andra gör det, men det känns inte så... Kanske man har familjeupplevelser i div 2, men det är lite väl dyrt familjenöje i SHL...
|
|
|
Post by Sverker on Feb 20, 2018 17:43:04 GMT 1
Hade inte brytt mig om ifall kungen eller trapetskonstnärer varit där! Det är inte Charlottes fel att det värvas fel och coachas fel. Har aldrig fattat det där med "totalupplevelse". Kanske andra gör det, men det känns inte så... Kanske man har familjeupplevelser i div 2, men det är lite väl dyrt familjenöje i SHL... Håller med till viss del. För mig är det märkligt att Molin och SC inte är ifrågasatta överhuvudtaget.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 20, 2018 19:45:49 GMT 1
Hade inte brytt mig om ifall kungen eller trapetskonstnärer varit där! Det är inte Charlottes fel att det värvas fel och coachas fel. Har aldrig fattat det där med "totalupplevelse". Kanske andra gör det, men det känns inte så... Kanske man har familjeupplevelser i div 2, men det är lite väl dyrt familjenöje i SHL... Håller med till viss del. För mig är det märkligt att Molin och SC inte är ifrågasatta överhuvudtaget. Sitter kanske på mer vattentäta avtal?
|
|
|
Post by Sverker on Feb 20, 2018 20:02:35 GMT 1
Håller med till viss del. För mig är det märkligt att Molin och SC inte är ifrågasatta överhuvudtaget. Sitter kanske på mer vattentäta avtal? Vilka har "vattentäta" avtal i dagens hockey? ??😎
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 20, 2018 20:59:41 GMT 1
Vattentät= dyra att bryta. Charlotte så ju upp sej och sparar ju en del pengar åt klubben på så vis
|
|
|
Post by Sverker on Feb 20, 2018 23:11:38 GMT 1
Vattentät= dyra att bryta. Charlotte så ju upp sej och sparar ju en del pengar åt klubben på så vis Ok, men Charlotte har 3 månaders uppsägningslön. Så det sparas inga pengar på henne denna säsongen.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 21, 2018 6:13:45 GMT 1
Vattentät= dyra att bryta. Charlotte så ju upp sej och sparar ju en del pengar åt klubben på så vis Ok, men Charlotte har 3 månaders uppsägningslön. Så det sparas inga pengar på henne denna säsongen. Även fast hon sa upp sig själv?
|
|
|
Post by Sverker on Feb 21, 2018 9:06:15 GMT 1
Ok, men Charlotte har 3 månaders uppsägningslön. Så det sparas inga pengar på henne denna säsongen. Även fast hon sa upp sig själv? Ja tydligen, för hon sa det i intervjun. Det är nog bara utåt man säger att hon sagt upp sig själv, för att inte svärta hennes CV.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 21, 2018 9:18:56 GMT 1
Även fast hon sa upp sig själv? Ja tydligen, för hon sa det i intervjun. Det är nog bara utåt man säger att hon sagt upp sig själv, för att inte svärta hennes CV.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 21, 2018 9:19:14 GMT 1
Kan va så
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 21, 2018 10:10:48 GMT 1
Återigen slutar någon/bryter sitt kontrakt och kan gå iväg med deg i fickan .....Signalen utåt blir märklig om det nu inte är så att man mörkar en regelrätt sparkning!
|
|
|
Post by time on Feb 21, 2018 10:43:42 GMT 1
ett annat alternativ ge dem support som fd markandschefen Rickard Karlsson gjort ... Skulle alla som är kriska till hur klubben sköts gå in och hjälpa organisationen som du alltid tycker, skulle det ju blir fler tusen. Vem ska organisera det? Det handlade om att Richard valde att supporta dem via Facebook. Inget annat.
|
|
|
Post by time on Feb 21, 2018 10:46:09 GMT 1
Återigen slutar någon/bryter sitt kontrakt och kan gå iväg med deg i fickan .....Signalen utåt blir märklig om det nu inte är så att man mörkar en regelrätt sparkning! Om man bryter kontrakt och drar = inte en krona
|
|
|
Post by noll1 on Feb 21, 2018 11:56:05 GMT 1
Återigen slutar någon/bryter sitt kontrakt och kan gå iväg med deg i fickan .....Signalen utåt blir märklig om det nu inte är så att man mörkar en regelrätt sparkning! Om man bryter kontrakt och drar = inte en krona Charlotte var anställd av klubben och har därmed uppsägningstider precis som vilka jobb som helst, en vanlig konstruktion är tre månader om den anställda säger upp sig och sex månader om arbetsgivaren säger upp den anställde.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 21, 2018 12:46:29 GMT 1
Om man bryter kontrakt och drar = inte en krona Charlotte var anställd av klubben och har därmed uppsägningstider precis som vilka jobb som helst, en vanlig konstruktion är tre månader om den anställda säger upp sig och sex månader om arbetsgivaren säger upp den anställde. Det där stämmer inte i vanliga yrkeslivet iaf. Har idrottsklubbar särskilda regler?
|
|