|
Post by Medgångssupportern on Dec 28, 2012 23:49:27 GMT 1
Jag är så glad att vi har Höök, han kan knappast beskyllas för att Kempe, Oskar och Tobbe misslyckades totalt med lagbygget. Vissa tror att det bara är att sparka spelare hur som helst att man sedan slipper betala lön till dessa, då jag gissar det inte är många lag som vill ta över spelare ifrån ett gäng som är cementerade i botten. Inget lag i HA, knappast någon lag som spelar i Allettan heller. Vissa verkar tro att KHK har ett pengaträd undangömt på kansliet vilket gör att vi skulle kunna flyga hit vilka spelare vi vill.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 28, 2012 23:59:04 GMT 1
Vem har gett Ågren den lönen? Och Fimpen?? Aaro...Wahlqvist...?? Jimmie 100000 mer än Jensa??? Vet inte vad som är realistiskt, men man kan ju jämföra proportionerna inbördes...och det ser ju helt sjukt ut. Aaros lön har ofta diskuterats, men Ågrens tog ändå priset! INGEN visste om han skulle räcka till i HA nu...och det gör han ju inte heller. Inte konstigt att det ska ockras med biljetterna
|
|
|
Post by Zäta on Dec 29, 2012 0:05:57 GMT 1
Det handlar ju om all inkomst. Allt behöver ju inte komma från KHK.
|
|
|
Post by aloviak on Dec 29, 2012 0:14:44 GMT 1
Vem har gett Ågren den lönen? Och Fimpen?? Aaro...Wahlqvist...?? Jimmie 100000 mer än Jensa??? Vet inte vad som är realistiskt, men man kan ju jämföra proportionerna inbördes...och det ser ju helt sjukt ut. Aaros lön har ofta diskuterats, men Ågrens tog ändå priset! INGEN visste om han skulle räcka till i HA nu...och det gör han ju inte heller. Inte konstigt att det ska ockras med biljetterna Börja inte med lönejämförelserna igen, listan säger bara vad du tjänade det året inte vad de fick från KHK så håll dig till fakta Ågren jobbade full tid som snickare t.ex
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 29, 2012 0:30:25 GMT 1
ok...rätt meningslös lista då... Full tid förresten? Det är väl helt omöjligt på denna nivå..? Måste t o m åka över halva sverige mitt i veckan...
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 29, 2012 1:18:40 GMT 1
Listan är för förra säsongen om jag inte läste fel.
|
|
|
Post by 31an on Dec 29, 2012 1:26:44 GMT 1
Listan baseras väl på 2011? Isf div 1. Ågren spelade i Nybro mesta tiden då, liksom Elofsson. Flera spelare jobbade (tex jimma, Wahla, Fimpen)
|
|
|
Post by krickan on Dec 29, 2012 10:03:49 GMT 1
Fast hur många tror ni gått ner i lön? Ta Ågren tex. Tror ni inte han jobbar mindre men har minst samma total, han får mer från KHK, mindre från byggfirman? Tror ni han går ner i lön för att flytta och spela i AS? Lägg därpå en bil o sociala...
|
|
|
Post by time on Dec 29, 2012 12:35:00 GMT 1
Fast hur mÃ¥nga tror ni gÃ¥tt ner i lön? Ta Ã…gren tex. Tror ni inte han jobbar mindre men har minst samma total, han fÃ¥r mer frÃ¥n KHK, mindre frÃ¥n byggfirman? Tror ni han gÃ¥r ner i lön för att flytta och spela i AS? Lägg därpÃ¥ en bil o sociala... Du spekulerar i det oändliga i saker du inte har en aning om ....
|
|
|
Post by krickan on Dec 29, 2012 12:38:22 GMT 1
Fast hur många tror ni gått ner i lön? Ta Ågren tex. Tror ni inte han jobbar mindre men har minst samma total, han får mer från KHK, mindre från byggfirman? Tror ni han går ner i lön för att flytta och spela i AS? Lägg därpå en bil o sociala... Du spekulerar i det o�ndliga i saker du inte har en aning om .... Kan så vara. Men tror du själv spelare går ner en massa i lön för att få spela i KHK? Är iaf. Inte som du en som tävlar i ryggdunkande.
|
|
|
Post by time on Dec 29, 2012 12:42:55 GMT 1
Du spekulerar i det o�ndliga i saker du inte har en aning om .... Kan sÃ¥ vara. Men tror du själv spelare gÃ¥r ner en massa i lön för att fÃ¥ spela i KHK? Är iaf. Inte som du en som tävlar i ryggdunkande. Tävlar inte i ryggdunkande. Du vet inte ett skit om vad jag säger och har sagt till personer i KHK's organisation!! Men inget jag tar i ett forum. Det tar jag direkt.Däremot anser jag mig att ha rätt att invända när du sprider felaktigheter.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 29, 2012 12:47:49 GMT 1
krickan du sprider väl inte "felaktigheter" här på forumet? Då måste jag banna dig. alt. så tar du med några bira och dyker upp hemma hos mig idag så får vi tala ut om ditt ryktes spridande här på forumet.
|
|
|
Post by krickan on Dec 29, 2012 12:48:00 GMT 1
Time: Så du menar att spelare går ner i lön för att få spela här med andra ord?
|
|
|
Post by krickan on Dec 29, 2012 12:49:37 GMT 1
Hinner jag så kommer jag IP. Är inte hemma än så tror inte jag hinner, tyvärr.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 29, 2012 12:51:30 GMT 1
Hinner jag sÃ¥ kommer jag IP. Är inte hemma än sÃ¥ tror inte jag hinner, tyvärr. Då blir du nog bannad. ;D
|
|