|
Post by qALLAHAN on Apr 18, 2013 8:15:32 GMT 1
idag läser man i tidningen..Mats säger att Janne INTE är klar!! Vad innerst in i glödheta helvete håller pajaserna på med???
|
|
|
Post by ksoze on Apr 18, 2013 10:51:52 GMT 1
Helt otroligt! Måste man göra detta just nu? Mitt under kanske den viktigaste tiden på Silly, det är ju nu alla spelare är lediga! Det har väl varit ganska klart att vi har haft en undermålig organisation sedan serien började, varför togs detta inte tag i under säsongen? Hur den sportsliga organisationen ska se ut borde väl kunnat gjorts för länge sedan, sen är det ju bara att tillsätta platserna sedan. Exempelvis om det bestäms att vi ska ha en sportchef så ska det läggas ett antal veckor på at hitta en sådan, om det hade bestämts under säsongen så hade vi förmodligen redan haft en anställd!! Som hade kunnat ägna sig åt att leta spelare nu istället för att göra det i mitten på augusti..
Blir det samma jävla soppa igen så finns det inga andra alternativ än att byta ut ansvarig personer.. Kan inte fatta att man omorganiserar i den viktigaste sillyfasen! Och OM Janne inte stannar så ska det läggas ett antal veckor på att hitta en tränare, med andra ord så kommer vi vara lika hopplöst efter i värvandet som denna säsongen..
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 18, 2013 11:07:01 GMT 1
Det är ju fan med! Avgå Mats!
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 18, 2013 11:07:54 GMT 1
idag läser man i tidningen..Mats säger att Janne INTE är klar!! Vad innerst in i glödheta helvete håller pajaserna på med??? Avd . 10 lär få bygga ut..../Sandström
|
|
|
Post by Sverker on Apr 30, 2013 14:36:23 GMT 1
Finns det ngn som kan avsätta honom som KC? Isf vem? Har hört så mycket märkligt senaste tiden, så jag fattar inte att han kan få vara kvar.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 30, 2013 15:06:24 GMT 1
Mycket snack om Mats nu. Problemet är väl i första hand vår styrelse? Vi är en stor förening. Kanske behöver vi ha en klubbchef? Dock tycker jag att man borde rannsaka sig själva i styrelsen och kanske försöka få in lite mer hockeykunnande i den? Styrelsen fattar ett beslut att Calle ska få vara kvar. Beslutet rivs upp, av vem/vilka tror du? Med Mats som KC, är jag rädd för att ingen med "hockeykunnande" vill sitta i KHKs styrelse. Iofs finns det kanske massor av "ja sägare" som vill frotera i KHKs värld, så det ordnar sej nog ändå. Ska bli intressant att se vilka som blir kvar i styrelsen. Hade jag suttit i KHKs styrelse hade jag avgått direkt efter att man ändrade beslutet om Calle! Om det sen är bättre med SB som SC än Calle, det är en helt annan sak.
|
|
|
Post by Zäta on Apr 30, 2013 15:15:38 GMT 1
Finns det ngn som kan avsätta honom som KC? Isf vem? Har hört så mycket märkligt senaste tiden, så jag fattar inte att han kan få vara kvar. Styrelsen kan ju avsätta honom. Det sa han själv i Puballsvenskan. Men känslan är ju att han kommer sitta på livstid.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 30, 2013 17:20:28 GMT 1
Finns det ngn som kan avsätta honom som KC? Isf vem? Har hört så mycket märkligt senaste tiden, så jag fattar inte att han kan få vara kvar. Styrelsen kan ju avsätta honom. Det sa han själv i Puballsvenskan. Men känslan är ju att han kommer sitta på livstid. Hoppas dom gör det! Tyvärr har han väl en "hållhake"på ngt sätt på de flesta i styrelsen.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 30, 2013 18:44:52 GMT 1
Sverker verkar vara riktigt irriterad på Mats denna dag.... undrar vad som har hänt?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 30, 2013 19:30:52 GMT 1
saknar ord för vad jag själv vill säga om honom..och jag funderade också idag på HUR det går att få bort honom!? Antar att det är lika svårt som med vilken diktator som helst... :/
|
|
|
Post by dragkrok on Apr 30, 2013 20:22:53 GMT 1
saknar ord för vad jag själv vill säga om honom..och jag funderade också idag på HUR det går att få bort honom!? Antar att det är lika svårt som med vilken diktator som helst... :/ ...och ändå vill du att han ska vara med att bygga laget.....jag kan nämligen inte tolka det på annat sätt när du anser att lagbygget bör vara klart redan nu, INNAN sportchefen ens tillträtt sin tjänst...alltså göra om samma misstag som i fjol.
|
|