|
Post by sonnie on Apr 14, 2013 5:56:38 GMT 1
Avgå Mats Johansson!!! Du sänker vårat KHK!!! ♥ KHK Men jag kommer inte lägga en onödig krona till i klubben tills du avgår eller du får sparken!!!
|
|
esc
Nybörjare
|
Post by esc on Apr 14, 2013 8:43:07 GMT 1
Helt ok sonnie, du behöver inte skriva här på forumet heller. Ha ett bra liv. Med andra ord vilket meningslöst inlägg...
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 14, 2013 9:09:27 GMT 1
Ok, då vet vi.
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 14, 2013 9:31:05 GMT 1
Nu var ju inte "sonnie"s inlägg så djupt men i sak har han ju rätt,Mats bör ju träda tillbaks och framförallt bör en ny styrelse utses!Patetiskt och pinsamt det som hänt i KHK senaste dagarna.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 14, 2013 10:08:28 GMT 1
...men det är här inne som stormar rörs upp. Undrar om inte forumet ibland används för särskilda syften... Typ skapa oreda för vår klubb (jo, de hjälper själva till, men...).
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 14, 2013 10:41:20 GMT 1
vet inte om inlägget är så konstigt...irritationen är väl jävulskt stor på många håll och det är inte alls bra att både Höök och Kempe fått gå och den orörbare Kungen sitter kvar på sin tron
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 14, 2013 10:42:28 GMT 1
Jag tror inte någon här inne vaknar upp på morgonen o tänker "nu ska jag sätta mig vid datorn och jävlas med khk". Här diskuterar man ju klubben helt enkelt..
|
|
|
Post by Provocare on Apr 14, 2013 11:04:23 GMT 1
Mats Johansson bör avgå!
|
|
|
Post by ksoze on Apr 14, 2013 11:39:15 GMT 1
Det stora problemet är inte Mats Johansson som jag ser det, det stora problemet är att vi har en styrelse som inte har någon koll på kärnverksamheten, med noll hockeykunskap helt enkelt! I en styrelse behövs givetvis alla sorter, de som har koll på debit/kredit osv.. Men det viktigaste måste väl ändå vara att ha med någon/några som har koll på kärnverksamheten i "företaget". De är ju trots allt de som skall anställa en ny sportchef, ta beslut om denne gör ett bra jobb, om Mats gör ett bra jobb osv.. Det är trots allt styrelsen som har stått för turbulensen den sista tiden.. Grädden på moset var att både styrelsen och Mats GISSADE och FÖRUTSATTE att Janne skulle fortsätta, INGEN av dem visste hur hans kontrakt såg ut! Helt galet!
Men jag får intrycket av vissa här inne att styrelsen går i Mats Johanssons koppel? Alltså ombytt maktförhållande.. Vet inte om jag tolkat vissa rätt?
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 14, 2013 11:52:13 GMT 1
Så anser nog jag att det är..tyvärr.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 14, 2013 12:05:39 GMT 1
Du tolkar rätt...kan inte i mina vildaste fantasier se att styreslen vågar kicka honom! Sen är det ju inte så att de ska behöva göra det, utan han borde, genom sin delaktighet i fiaskosäsongen, själv lämna uppdraget. Då skulle t o m jag hedra honom
|
|
|
Post by oneandonly on Apr 14, 2013 12:16:52 GMT 1
Du tolkar rätt...kan inte i mina vildaste fantasier se att styreslen vågar kicka honom! Sen är det ju inte så att de ska behöva göra det, utan han borde, genom sin delaktighet i fiaskosäsongen, själv lämna uppdraget. Då skulle t o m jag hedra honom Det kommer ju att bli ett årsmöte. Jag ser redan nu fram emot att höra Dig lufta Dina åsikter där.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 14, 2013 12:38:54 GMT 1
Du tolkar rätt...kan inte i mina vildaste fantasier se att styreslen vågar kicka honom! Sen är det ju inte så att de ska behöva göra det, utan han borde, genom sin delaktighet i fiaskosäsongen, själv lämna uppdraget. Då skulle t o m jag hedra honom Det kommer ju att bli ett årsmöte. Jag ser redan nu fram emot att höra Dig lufta Dina åsikter där. Måste vara medlem för det, men medlemskapet ingår inte i säsongskortet, eller? Det var väl en engångsföreteelse när det var så.
|
|
|
Post by oneandonly on Apr 14, 2013 13:18:26 GMT 1
Man har ju alltid rätt att närvara, men man har inte rösträtt.
Tyvärr har Vi inte så många medlemmar som Vi borde ha. Det har med föreningens ålder att göra. Titta på klubbar som tex AIK, Hammarby, Leksand osv.
Varför har de många medlemmar? För att det är för dem en självklarhet att vara med i klubben/familjen som de har närmast hjärtat.
Det tänket kommer så småningom fler och fler få här också.
|
|
|
Post by richardsson on Apr 14, 2013 13:24:06 GMT 1
Det kan också blir fler när förtroendet ökar för den styrande delen av föreningen. Skall man ens ha skuggan av en chans att bygga upp det förtroendet igen så tror jag att en del personer för de två senaste säsongerna behöver ta ett steg tillbaka .. det har hänt för mycket konstiga saker bakom kulisserna som kommit ut för att förtroendet skall finnas
|
|