|
Post by khkkrille on Oct 25, 2014 19:57:13 GMT 1
Idag får han ta på sig Rögles första mål..måste få bort killen framför mål ochinta agera rryggsäck. I övrigt en bra insats
|
|
|
Post by Zäta on Oct 25, 2014 23:23:52 GMT 1
åkte på en riktig otäck tackling idag. Borde vara matchstraff på den.
|
|
|
Post by time on Oct 26, 2014 9:10:50 GMT 1
åkte på en riktig otäck tackling idag. Borde vara matchstraff på den. Vad hände? Såg ej själva tacklingen.
|
|
|
Post by time on Oct 26, 2014 16:10:30 GMT 1
Vaken Zäta?
|
|
|
Post by Zäta on Oct 26, 2014 18:07:12 GMT 1
Ludvig Rensfeldt gav honom en tryckare i ryggen en halvmeter från sargen. Pudas huvud åker in ganska rejält i sargkanten och blir liggande.
|
|
|
Post by aloviak on Oct 29, 2014 22:14:46 GMT 1
Femma i totala +/- ligan och spelar ca 25 min/match ca 30 byten, utvecklas mycket tycker jag och får mycket förtroende tillsammans med Maxim 5 64 Pudas, Jonathan KAR LD 18 17 10 7
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 29, 2014 22:24:31 GMT 1
Femma i totala +/- ligan och spelar ca 25 min/match ca 30 byten, utvecklas mycket tycker jag och får mycket förtroende tillsammans med Maxim 5 64 Pudas, Jonathan KAR LD 18 17 10 7 Hans enda svaghet är närkampsspelet och just det tycker jag är en backs viktigaste egenskap. Gör det bra och utvecklas..håller honom före maksim
|
|
|
Post by aloviak on Oct 29, 2014 23:04:07 GMT 1
Femma i totala +/- ligan och spelar ca 25 min/match ca 30 byten, utvecklas mycket tycker jag och får mycket förtroende tillsammans med Maxim 5 64 Pudas, Jonathan KAR LD 18 17 10 7 Hans enda svaghet är närkampsspelet och just det tycker jag är en backs viktigaste egenskap. Gör det bra och utvecklas..håller honom före maksim Närkamp spelet en mot en tycker jag han löser bra, bryter ofta och styr ut dom mot hörnen. Däremot närkamp spelet framför mål är ju hans svaghet lite beroende på vikten så klart, svårt o hålla en het Lihagen från mål när man väger 20 kg mindre. Maxim är en annan sorts back tycker att dom kompletterar varandra och löser problemen tillsammans
|
|
|
Post by time on Oct 30, 2014 9:14:10 GMT 1
Märkligt att Pudas/Matuschkin som är hårt kritiserade har klart bäst +/- av alla i KHK ...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 30, 2014 9:24:29 GMT 1
Lika märkligt som att Ekelund hyllas, med SÄMST +/-
|
|
|
Post by time on Oct 31, 2014 11:42:01 GMT 1
Pudas ligger 4a i +/- ligan i HA
|
|
|
Post by aloviak on Oct 31, 2014 12:16:46 GMT 1
Lika märkligt som att Ekelund hyllas, med SÄMST +/- Sug på det här, efter 19 matcher har Matuskin, Pudas, Ekelund och Moyer varit inne på 10 baklänges mål var. Hur tolkar du det MrQ?
|
|
|
Post by sheriff on Oct 31, 2014 12:20:40 GMT 1
Det går ju inte att bara räkna +/-. Bergström har tex varit inne på flest baklängesmål. För att få en någorlunda rättvis bild måste man ha med så många parametrar som möjligt. Hur mycket man spelar. vilka man spelar mot. Vilka man spelar med. Hur ofta man är inne på baklängesmål(Varje match?). Osv.
|
|
|
Post by aloviak on Oct 31, 2014 12:48:33 GMT 1
Det går ju inte att bara räkna +/-. Bergström har tex varit inne på flest baklängesmål. För att få en någorlunda rättvis bild måste man ha med så många parametrar som möjligt. Hur mycket man spelar. vilka man spelar mot. Vilka man spelar med. Hur ofta man är inne på baklängesmål(Varje match?). Osv. exakt så tycker jag med, kuriösa (Joel har varit inne på näst mest och Cruseman tredje och Linder 4:de) Därför tycker jag inte det är märkligt att Ekelund hyllas för han är en av våra bästa backar Tolkningen kan vara att har man bra i +/- stat så är det bra, djäkligt bra t.o.m Har man dåligt i +/- så behöver det inte vara dåligt
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 31, 2014 13:04:47 GMT 1
Lika märkligt som att Ekelund hyllas, med SÄMST +/- Sug på det här, efter 19 matcher har Matuskin, Pudas, Ekelund och Moyer varit inne på 10 baklänges mål var. Hur tolkar du det MrQ? Att Ekelund inte är ett dugg bättre än andra defensivt. Igår tycker jag snarare både han och Moyer stack ut som extremt offensiva. Dock utan att bidra med mål som ger +. Därför tycker jag att de andra känns som med kompletta
|
|