|
Post by qALLAHAN on Jan 29, 2015 10:25:03 GMT 1
varför då?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 29, 2015 10:27:29 GMT 1
Det är nog det naturliga att säga. Men kan han säga nej om SAIK kallar? Han säger att det viktigaste för honom är mkt speltid och förtroende. Något han VET att han får här. Vilken status skulle han få i SAIK?
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 29, 2015 10:36:29 GMT 1
Av den enkla anledningen att han inte håller måttet. Pudas är längre fram i utvecklingen. Skulle va om man lånade ut han någon säsong isåfall. Går vi upp står vi inför samma sak som mellan ettan och HA. Vi måste ha in folk som spelat på nivån och kan kliva in direkt. Vi kommer inte kunna vänta på att någon ska utvecklas..inte i början iaf
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 29, 2015 10:47:16 GMT 1
Maksim är ju en av våra toppbackar...man tycker att man behöver behålla ett par, tre stycken åtminstone...Pudas, Maksim och Kurki. Resten är mer tveksamma
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 2, 2015 16:18:25 GMT 1
Satans jävla helvetet skit!!!!!
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 2, 2015 16:22:54 GMT 1
verkligen, tack för den bengtzen
|
|
|
Post by wodmatte on Apr 2, 2015 16:51:35 GMT 1
a -- that vi vill ha lojala spelare spelare som går sidled klara vi oss utan
|
|
|
Post by chriande on Apr 2, 2015 18:36:47 GMT 1
a -- that vi vill ha lojala spelare spelare som går sidled klara vi oss utan Antagligen klart sedan länge.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 2, 2015 19:01:08 GMT 1
Fy fan så fult av Bengtzen!! Vi är snälla och släpper honom och så snor han vår bästa back! Jävla *s... Och till Pudas, vad i helvete ska du till ett skitlag för? Hade fattat lite om det varit t ex Skellefteå. Inte heller du är värd vatten för mig nu! Efter en så fantastisk resa, måste det vara en jävligt bra ursäkt att gå i sidled
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 2, 2015 19:59:02 GMT 1
Fy fan så fult av Bengtzen!! Vi är snälla och släpper honom och så snor han vår bästa back! Jävla *s... Och till Pudas, vad i helvete ska du till ett skitlag för? Hade fattat lite om det varit t ex Skellefteå. Inte heller du är värd vatten för mig nu! Efter en så fantastisk resa, måste det vara en jävligt bra ursäkt att gå i sidled Kanske var klart sen länge som nån sa?
|
|
|
Post by Teddybear on Apr 2, 2015 20:35:48 GMT 1
Lite Judas över Pudas....förstår inte hur han tänker där. Förmodligen så var det klart redan innan KHK blev klara för SHL. Tråkigt dock!
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 2, 2015 21:05:52 GMT 1
Lite Judas över Pudas....förstår inte hur han tänker där. Förmodligen så var det klart redan innan KHK blev klara för SHL. Tråkigt dock! Precis...och precis därför man inte ska kalla honom Judas..För jäkla tråkigt dock att spelare och lag inte kan vänta till deras säsonger är över!
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 3, 2015 12:22:50 GMT 1
Trist, gillade (gillar) honom skarpt. Lite förvånad när han nu säger att KHKs bud var ekonomiskt bättre men att han tog Brynäs för bättre utvecklingsmöjligheter. Var det inte Pudas som i höstas sa att han föredrar KHK framför att gå till SHL för utvecklingsmöjligheterna? Fast det kanske var med SHL-kliv mitt i säsongen som alternativ, och speltid i KHK fick han ju. Tror ändå inte att utvecklingsmöjligheterna är sämre i ett KHK i SHL än i Brynäs. Hur som helst, lycka till men vi hoppas att KHK kan ställa till det lite för BIFfarna i år. Sorry att jag hoppas att ditt sidsteg blir till ett personligt snedsteg
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 3, 2015 14:29:22 GMT 1
Jag skiter i Pudas, ganska vanligt att spelare går sidledes i SHL, däremot gillar jag inte Bengtsens agerande, han hamnar på svarta listan ihop med Jesper Jensen. Få göra in lista lik Sheldon.
|
|
|
Post by time on Apr 3, 2015 14:38:21 GMT 1
Jag skiter i Pudas, ganska vanligt att spelare går sidledes i SHL, däremot gillar jag inte Bengtsens agerande, han hamnar på svarta listan ihop med Jesper Jensen. Få göra in lista lik Sheldon. Han drar i fler ...
|
|