|
Post by qALLAHAN on Apr 3, 2015 15:58:01 GMT 1
Skandal...med facit i hand ska man tydligen inte vara snäll. Trodde inte man NU, skulle behöva ångra att han fick gå...
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 3, 2015 16:00:35 GMT 1
Känner fortfarande tacksamhet över Bengtzen som hjälpt oss dit vi är idag, men ogillar hans agerande med att tacka genom att ta våran bästa back precis som MrQ säger. Ingen skugga över Pudas, han gör självklart det som han känner är bäst för sig själv.. men Bengtzen däremot... nä där sjönk han lite i mina ögon.
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 3, 2015 19:10:17 GMT 1
Jag skiter i Pudas, ganska vanligt att spelare går sidledes i SHL, däremot gillar jag inte Bengtsens agerande, han hamnar på svarta listan ihop med Jesper Jensen. Få göra in lista lik Sheldon. Han drar i fler ... Vilka? Själv har jag inga problem med Bengtzens agerande,han gör de som är bäst för Brynäs..hade varit väldigt konstigt om han brytt sej om oss
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 3, 2015 19:22:03 GMT 1
Vilka? Själv har jag inga problem med Bengtzens agerande,han gör de som är bäst för Brynäs..hade varit väldigt konstigt om han brytt sej om oss Bergström och Kellman. Du tycker det är ok att Bengtzen kontaktar Pudas/Pudas agent när vi fortfarande spelar? Tydligen så ska Pudas varit klar innan det var klart att vi gick upp i SHL, men att man väntade tills efter vi och Brynäs spelat klart för säsongen.
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 3, 2015 19:54:10 GMT 1
Tar han kellman blir jag skogstokig
|
|
|
Post by wodmatte on Apr 3, 2015 20:02:15 GMT 1
sa inte källman på torget han e kvar ?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 3, 2015 20:05:31 GMT 1
sa inte källman på torget han e kvar ? Vad ska han säga i den situationen? "Nä, jag kommer sticka härifrån" Men visst kan man tycka att han kunde vara neutral som Bergström.
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 3, 2015 22:38:41 GMT 1
Vilka? Själv har jag inga problem med Bengtzens agerande,han gör de som är bäst för Brynäs..hade varit väldigt konstigt om han brytt sej om oss Bergström och Kellman. Du tycker det är ok att Bengtzen kontaktar Pudas/Pudas agent när vi fortfarande spelar? Tydligen så ska Pudas varit klar innan det var klart att vi gick upp i SHL, men att man väntade tills efter vi och Brynäs spelat klart för säsongen. Jag tycker inte det är ok att någon kontaktar någon under pågående säsong men nu är det som de är med det och jag lastar inte Bengtzen för något..han gör som alla andra..Att begära att han skulle bry sej om oss är att begära för mycket. Bergström och Kellman är svåra förluster men duktiga lirare och inte så svårt att förstå att de genererar intresse. Dags för folk att inse att hockey är buisness!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 3, 2015 22:54:16 GMT 1
Bergström och Kellman. Du tycker det är ok att Bengtzen kontaktar Pudas/Pudas agent när vi fortfarande spelar? Tydligen så ska Pudas varit klar innan det var klart att vi gick upp i SHL, men att man väntade tills efter vi och Brynäs spelat klart för säsongen. Jag tycker inte det är ok att någon kontaktar någon under pågående säsong men nu är det som de är med det och jag lastar inte Bengtzen för något..han gör som alla andra..Att begära att han skulle bry sej om oss är att begära för mycket. Bergström och Kellman är svåra förluster men duktiga lirare och inte så svårt att förstå att de genererar intresse. Dags för folk att inse att hockey är buisness! Lite respekt kan man väl ändå visa när vi släppte honom och lät honom förverkliga sin dröm. Det kändes som ett slag i magen när man fick reda på att Pudas varit klar för Brynäs sedan en tid tillbaka. Dags för folk att lära sig att det stavas business!
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 4, 2015 0:24:07 GMT 1
Jag tycker inte det är ok att någon kontaktar någon under pågående säsong men nu är det som de är med det och jag lastar inte Bengtzen för något..han gör som alla andra..Att begära att han skulle bry sej om oss är att begära för mycket. Bergström och Kellman är svåra förluster men duktiga lirare och inte så svårt att förstå att de genererar intresse. Dags för folk att inse att hockey är buisness! Lite respekt kan man väl ändå visa när vi släppte honom och lät honom förverkliga sin dröm. Det kändes som ett slag i magen när man fick reda på att Pudas varit klar för Brynäs sedan en tid tillbaka. Dags för folk att lära sig att det stavas business! Haha Vi tycker olika där är jag rädd..alla ser om sitt hus!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 4, 2015 11:16:04 GMT 1
Lite respekt kan man väl ändå visa när vi släppte honom och lät honom förverkliga sin dröm. Det kändes som ett slag i magen när man fick reda på att Pudas varit klar för Brynäs sedan en tid tillbaka. Dags för folk att lära sig att det stavas business! Det är ju PRECIS detta jag tjatar om hela tiden! Den enda anledningen att man blir förbannad. På vilket sätt är det konstigt att ifrågasätta att inte visa heder? Karln hade inte ens varit i Brynäs, utan vår välvilja! Det är som att få lite av någons godis...sedan TAR man resten också från honom i stället för att bjuda tillbaka... Hade inte ifrågasatt ett skit om det varit en "normal" sportchefsövergång
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 4, 2015 13:11:05 GMT 1
Lite respekt kan man väl ändå visa när vi släppte honom och lät honom förverkliga sin dröm. Det kändes som ett slag i magen när man fick reda på att Pudas varit klar för Brynäs sedan en tid tillbaka. Dags för folk att lära sig att det stavas business! Det är ju PRECIS detta jag tjatar om hela tiden! Den enda anledningen att man blir förbannad. På vilket sätt är det konstigt att ifrågasätta att inte visa heder? Karln hade inte ens varit i Brynäs, utan vår välvilja! Det är som att få lite av någons godis...sedan TAR man resten också från honom i stället för att bjuda tillbaka... Hade inte ifrågasatt ett skit om det varit en "normal" sportchefsövergång Bara att inse att Bengtzen jäkla snack att han bryr sig om KHK är skitsnack, smutsigt av honom.
|
|
|
Post by Zäta on Apr 4, 2015 17:59:03 GMT 1
Äh, lägg av. SB sköter väl bara sitt arbete? Skulle han vara den enda sportchefen som inte skulle få ta kontakt med "våra" spelare? Hans lojalitet ligger hos Brynäs nu. Precis som Sundlövs är hos oss.
Jag önskar Pudas stort lycka till i karriären.
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 4, 2015 18:17:51 GMT 1
Äh, lägg av. SB sköter väl bara sitt arbete? Skulle han vara den enda sportchefen som inte skulle få ta kontakt med "våra" spelare? Hans lojalitet ligger hos Brynäs nu. Precis som Sundlövs är hos oss. Jag önskar Pudas stort lycka till i karriären. Precis!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 4, 2015 18:36:51 GMT 1
Pudas blev klar innan vi ens hade spelat färdigt för säsongen, det är iallafall det som får Bengtzén att sjunka som en sten i mina ögon. Skulle inte förvåna mig om han varit och dragit i flera utav våra spelare innan vi spelat klart.
Hade han väntat tills efter vårat avancemang blev klart hade jag inte sagt något.
|
|