|
Post by Medgångssupportern on Jun 19, 2013 10:30:35 GMT 1
tja, det kan ju vara så att Stefan har mer kontakter än dig over there som scoutat honom? FInns någon scout där, som sett honom spela i allsvenskan? Eller på stor rink? Tror inte alla scouter att deras spelare ska göra succé? Jag tror du menar på agenter.
|
|
|
Post by Zäta on Aug 8, 2013 11:35:42 GMT 1
Hur va det nu, skulle vi se Cepis som spets eller bredd..?
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 8, 2013 11:46:56 GMT 1
Hur va det nu, skulle vi se Cepis som spets eller bredd..? Verkar vara en liten speedig spelare iaf men vill nog se han i några matcher innan jag bestämmer mej. Han har ju en fördel jämtemot de andra transorna när det gäller förväntningar..
|
|
|
Post by Sverker on Aug 8, 2013 12:13:19 GMT 1
Alla transatlanter ska vi väl se som spetsar allt annat vore märkligt.
Om han inte skulle hamna i en första eller andrakedja, ser jag det som en dålig värvning! Då hade man lika gärna kunnat behålla Ruiz. Cepis tror jag blir en spets, om ej får dom väl skicka iväg honom!
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 8, 2013 12:58:13 GMT 1
Alla transatlanter ska vi väl se som spetsar allt annat vore märkligt. Om han inte skulle hamna i en första eller andrakedja, ser jag det som en dålig värvning! Då hade man lika gärna kunnat behålla Ruiz. Cepis tror jag blir en spets, om ej får dom väl skicka iväg honom! Ja, fast läget har ju förändrats lite nu iom att det har släppts fritt. Hörde någonstans att transatlanterna i många fall är billigare än de inhemska spelarna. Vi får se helt enkelt, förhoppningsvis kan han visa sig vara ett guldkorn men jag kommer inte ha lika stora förväntningar på honom som de tre andra och det är väl för att de bevisat sej i bättre eller liknande ligor innan. ECHL är som jag varit inne på innan i denna tråden, en ojämn liga. Vissa lag och spelare håller absolut toppklass medan andra spelar på en dålig div1 nivå tydligen.
|
|
|
Post by matse on Aug 8, 2013 14:22:21 GMT 1
CoEd var väl toppspelare i ECHL? De tror jag hade varit tämligen anonyma i vår serie. Men jag utesluter inte på ngt sätt att Cepis kan bli kanon för oss. Tycker han såg speedig och ettrig ut. Särskilt framför kassen. Något vi saknade i fjol.
|
|
|
Post by time on Aug 8, 2013 14:29:05 GMT 1
CoEd var väl toppspelare i ECHL? De tror jag hade varit tämligen anonyma i vår serie. Men jag utesluter inte på ngt sätt att Cepis kan bli kanon för oss. Tycker han såg speedig och ettrig ut. Särskilt framför kassen. Något vi saknade i fjol. De kom från CHL
|
|
|
Post by Zäta on Aug 8, 2013 16:43:51 GMT 1
CoEd var väl toppspelare i ECHL? De tror jag hade varit tämligen anonyma i vår serie. Men jag utesluter inte på ngt sätt att Cepis kan bli kanon för oss. Tycker han såg speedig och ettrig ut. Särskilt framför kassen. Något vi saknade i fjol. De kom från CHL Det stämmer att dom kom till KHK från CHL. Men Ed har spelat 116 matcher i ECHL. Cepis har spelat 123 matcher i ECHL. På dom skrapade han ihop 121 poäng. Alltså 0,98 i snitt. Ed har som sagt spelat 116 matcher i samma liga. Han fick ihop 106 poäng. 0,91 i snitt. Jag hoppas naturligtvis att Cepis blir en flipp. Men är han tänkt att spela center tror jag han kommer få det tufft. Jag höjer ett varningens finger..... Men jag ska inte måla fan på väggen.
|
|
|
Post by Zäta on Nov 27, 2013 15:21:43 GMT 1
Nån mer än jag som tycker att Cepis syns mindre och mindre...?
|
|
|
Post by time on Nov 27, 2013 15:27:11 GMT 1
Nån mer än jag som tycker att Cepis syns mindre och mindre...? Jag
|
|
|
Post by Sverker on Nov 27, 2013 15:32:20 GMT 1
Nån mer än jag som tycker att Cepis syns mindre och mindre...? Jag också. Vad gör han här? Har säkert dubbel lön gentemot Söder och Larsson och är dubbelt så dålig, det rimmar inte!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 27, 2013 15:45:08 GMT 1
var han ens på banan igår?
|
|
|
Post by Zäta on Nov 27, 2013 18:24:31 GMT 1
Det sjuka är att han har väl typ bäst +/-...?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 27, 2013 19:47:28 GMT 1
ja, Burnel brukar säga det till mig, när jag undrar vad han gör här...
|
|
|
Post by 31an on Nov 28, 2013 16:08:08 GMT 1
Tycker inte Cepis är så kass. Visst hade jag hoppats och trott på mer poäng men som ni redan nämnt så talar hans +- ett tydligt språk.
Hade han haft en hög lön hade han inte varit kvar tror jag. Jmf med Somma som väl var här för att göra poäng och som jag antar hade en betydligt högre lön så tror jag Cepis gör skäl för sin lön. Rena antaganden då jag inte har en aning om vad han tjänar.
Sen kan man ju inte bara kicka spelare hit å dit. Vi har ju en tid redan gått på lite folk. Tror inte det är lätt att hitta rätt spelare just nu och Cepis skämmer knappast ut sig.
|
|