|
Post by qALLAHAN on Nov 28, 2013 16:12:49 GMT 1
Nu har ju i stort sett alla bra +/-, så jag tror ju inte att han personligen betytt SÅ mycket för den. Offensivt är han ju nästan helt ofarlig, dessutom numera ofarligare än någonsin. Kass är givetvis fel ord, för någon sån spelare har vi inte.
|
|
|
Post by eddietheeagle on Nov 30, 2013 21:48:17 GMT 1
Jag följer ofta Cepis lite extra under matcherna. Killen har jävligt go inställning och trampar på något fruktansvärt. Kanske lagets snabbaste spelare. Men oj så lätt han blir bortplockad fysiskt många gånger av motståndarna. Han har allt, utom storleken. Men det ska inte spela någon roll. Tycker man ska pröva honom i en annan roll. Han faller bort i dagsläget, helt i onödan.
|
|
|
Post by khkregerar on Dec 5, 2013 14:37:16 GMT 1
Jaha där var Cepis inte längre en KHK-spelare
|
|
|
Post by Zäta on Dec 5, 2013 14:55:50 GMT 1
Väntat.
|
|
|
Post by Sverker on Dec 5, 2013 14:57:52 GMT 1
Ja, det kan man inte blivit förvånad över.
|
|
|
Post by raquex on Dec 5, 2013 16:25:02 GMT 1
Dock ännu en forward som försvinner utan att det verkar finnas nån ersättare redo.
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 5, 2013 17:18:47 GMT 1
Trist!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 5, 2013 17:37:28 GMT 1
Vet inte om det är trist...snarare tagit längre tid än väntat. Måste ha bättre spetsspelare, för det är väl ändå det som varit målet med chansningen.
|
|
|
Post by Back to Front on Dec 5, 2013 18:00:07 GMT 1
Vet inte om det är trist...snarare tagit längre tid än väntat. Måste ha bättre spetsspelare, för det är väl ändå det som varit målet med chansningen. Kan bara hålla med....du har blivit så himla klok på äldre där Mr C
|
|
|
Post by hoackii on Dec 6, 2013 10:34:01 GMT 1
SB har ju överlag varit extremt framgångssrik med sina 'chansningar'. Osedda transor var han redan innan skeptisk till och det är knappast bättre nu. Cepis var ju bara en lättare kopia av Ruiz. Rolig men improduktiv.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 6, 2013 10:40:20 GMT 1
Ruiz gjorde ju inga poäng, men fan vet om han inte gjort lika många, med årets medspelare... Som sagt, en kopia, som inte ALLTID ramlade
|
|
|
Post by eddietheeagle on Dec 6, 2013 18:06:25 GMT 1
Ruiz gjorde ju inga poäng, men fan vet om han inte gjort lika många, med årets medspelare... Som sagt, en kopia, som inte ALLTID ramlade Cepis är betydligt snabbare än Ruiz, har bättre spelspinne och bättre teknik. Jag vet faktiskt inte varför det inte stämde för honom. Han är inte alls för dålig för Allsvenskan, men han kom inte till rätta i vårt lag. Tycker det är synd. Men däremot är ju Ruiz starkare. Cepis föll enkelt, och det var inte filmande det var tal om. Han vägde lätt. Men jag kommer sakna honom och har hoppats mycket på honom. Man får önska honom lycka till.
|
|
|
Post by vsn on Dec 30, 2013 0:24:35 GMT 1
Cepis har nu spelat 4 matcher med sin nya klubb Orlando Solar Bears, och på dem har han hunnit med att göra 2 mål och 1 assist.
|
|