|
Post by Medgångssupportern on Dec 25, 2013 12:37:50 GMT 1
Vissa sväljer all negativt som skrivs, helt utan att tänka en extra gång. Om detta faktiskt stämmer (vilket det troligtvis inte gör) så hade Mats knappast fått vara kvar på sin position så här långt in på säsongen.
Vissa är som kärringar på ett kafferep, skvaller skvaller skvaller, gissar på att ni även läser Se&Hör.
|
|
|
Post by vsn on Dec 25, 2013 13:39:09 GMT 1
Vad tror du?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 25, 2013 19:09:41 GMT 1
Jag tror inte någonting då jag har för lite information om varför han skulle fått avgå. Istället för att spekulera och således komma med ytterligare rykten som vissa gör till sanning (t ex att vi har minus på kontot pga Mats).
|
|
|
Post by vsn on Dec 25, 2013 19:42:44 GMT 1
Du har uppenbarligen en åsikt eftersom du gång på gång dumförklarar oss och säger att vi har fel. Är du för feg för att stå för vad du själv tycker så ser jag dig som totalt irrelevant i alla diskussioner, och blockerar härmed dig. Jag välkomnar dig att göra detsamma så slipper vi pajkastning i fortsättningen, vilket garanterat gagnar alla här inne.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 25, 2013 21:39:17 GMT 1
Jag säger bara att det är idioti att hålla på och spekulera om något ni inte vet ett skit om. Vilket också är anledningen till att jag inte tänker yttra mig om vad som har hänt, eftersom jag inte vet.
Kul att du blockerar dem som inte håller med, spinn vidare på gnällkärring-spåret.
|
|
|
Post by vsn on Dec 25, 2013 22:44:19 GMT 1
Nu var jag tvungen att läsa det här ändå. Varför ska vi ha ett forum om vi inte ska vädra våra åsikter? Då kan vi alla bara sitta och F5'a khk.se tills det dyker upp nyheter.
Jag blockerar inte folk bara för att de inte håller med mig, jag och khkkrille delar knappast uppfattning i många av diskussionerna här på sistone, men han har konkreta exempel och motiveringar till varför han tycker si och så, och det är alltid tänkvärt att höra dem, för att bredda sina egna perspektiv och infallsvinklar.
Vad gäller dig så sitter du bara och klagar på att vi klagar, utan att ha ett uns av egna åsikter, och du är med andra ord patetisk i mina ögon. Därför är du blockerad.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 25, 2013 23:09:44 GMT 1
SÅ är det...jag tjafsar också en hel del med Krille, men han har ju i alla fall åsikter. Precis vad denna plats går ut på
|
|
|
Post by 31an on Dec 26, 2013 0:04:31 GMT 1
Vad gäller dig så sitter du bara och klagar på att vi klagar, utan att ha ett uns av egna åsikter, och du är med andra ord patetisk i mina ögon. Därför är du blockerad. Men ni har gott om åsikter, fast ni inte vet ett skit. Är det bättre menar du?
|
|
|
Post by vsn on Dec 26, 2013 0:16:51 GMT 1
Ja det menar jag. Vi får resonera och tycka baserat på den information klubben släpper, vilket på senare tid betyder ungefär noll. Resten blir rykten och spekulationer, som det alltid varit. Inget nytt under solen egentligen. Du själv har ju t.ex. åsikter i Silly season-tråden, fast du kanske inte vet ett skit om dem mer än vad du fått höra ryktesvägen, inte sant?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 26, 2013 0:31:02 GMT 1
det vi VET, är ju inte mycket att diskutera eller spekulera om...eller? Det handlar om att tro saker..att anta saker och spekulera om saker. Spåna helt enkelt...vad tror jag om ditt och datt..och vad tror du?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 26, 2013 10:58:02 GMT 1
Jag tror att det wash out skriver bara är en massa skit, hade det varit sant hade Mats varit avskedad för längesedan.
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 26, 2013 11:24:58 GMT 1
Tror du? Jag tror att det ligger jäkligt mycket sanning i det då det går helt i linje med dårens personlighet. Att han inte kickats tidigare kan bero på att det var en väldigt svag styrelse som gick hans ärende.. Jag har varnat otaliga gånger för den mannen men det enda jag fått till svar är allt gott han gjort för hockeyn i stan..att han ensam (tycks det) såg till att arenan kom till o jadda jadda jadda. Vill ALDRIG mer se honom och hans svans i närheten av en ledande position i KHK! Kommer ta ett tag att städa upp vad han och hans förtrogna ställt till men efter det hoppas jag på en frisk klubb.
|
|
|
Post by 31an on Dec 26, 2013 20:23:27 GMT 1
Ja det menar jag. Vi får resonera och tycka baserat på den information klubben släpper, vilket på senare tid betyder ungefär noll. Resten blir rykten och spekulationer, som det alltid varit. Inget nytt under solen egentligen. Du själv har ju t.ex. åsikter i Silly season-tråden, fast du kanske inte vet ett skit om dem mer än vad du fått höra ryktesvägen, inte sant? Nu är det ju en jäkla skillnad på att tro och veta. TROR du så betyder det att du inte vet och varför ha en åsikt om nåt du inte vet!? Blir ju ofta bara fel då... VET du kan du bilda en åsikt som sen kan diskuteras. Tills du vet får du tro. Men man ska vara försiktig att göra sina spekulationer till fakta att bygga åsikter på. Vad gäller Silly season så har jag inte haft en åsikt alls. Däremot har jag spekulerat, förmedlat rykten jag hört och skrivit vad jag tror om en viss eventuell värvning. Det är liksom det som ÄR silly season... Edit; flyttar mitt svar till "Mats Johansson" där det hör hemma Read more: khkbeetles.proboards.com/thread/2401/lkommen-mats-johansson?page=9&scrollTo=214436#ixzz2obvsNTZi
|
|
|
Post by benderman on Dec 27, 2013 0:02:01 GMT 1
Stackars Jakob
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 27, 2013 0:06:25 GMT 1
Var ganska osynlig idag tycker jag..
|
|