|
Post by time on Feb 25, 2014 13:28:22 GMT 1
Hoppas nu att alla hockeyälskare köper detta kort. Även de som inte har så stora förhoppningar på resultaten i PO-serien.
Varje sålt kort innebär ett viktigt tillskott till innevarande säsongs ekonomi och inte minst förbättras förutsättningarna inför nästa säsong
Tror nog man kan säga att detta blir en bra värdemätare av hur stort hockeyintresset är i stan.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 25, 2014 13:34:15 GMT 1
Hoppas nu att alla hockeyälskare köper detta kort. Även de som inte har så stora förhoppningar på resultaten i PO-serien. Varje sålt kort innebär ett viktigt tillskott till årets ekonomi och inte minst förbättras förutsättningarna inför nästa säsongHar tyvärr inte råd...min ekonomi går för klubbens i alla lägen.
|
|
|
Post by Zäta on Feb 25, 2014 13:40:24 GMT 1
Undrar vad man kan räkna med i antal sålda kort? Dom flesta som har säsongskort borde väl köpa?
|
|
|
Post by Rocket on Feb 25, 2014 13:40:55 GMT 1
Hoppas nu att alla hockeyälskare köper detta kort. Även de som inte har så stora förhoppningar på resultaten i PO-serien. Varje sålt kort innebär ett viktigt tillskott till innevarande säsongs ekonomi och inte minst förbättras förutsättningarna inför nästa säsongTror nog man kan säga att detta blir en bra värdemätare av hur stort hockeyintresset är i stan. Självklart. Korten redan fixade och klara.
|
|
|
Post by 31an on Feb 25, 2014 14:08:24 GMT 1
Har förlängt mitt samt köpt ett ståplats till grabben. Var inget att tveka på i mina ögon! Fatta vilken nivå vi faktiskt är på nu, kval till högsta serien
|
|
|
Post by time on Feb 25, 2014 14:27:11 GMT 1
Undrar vad man kan räkna med i antal sålda kort? Dom flesta som har säsongskort borde väl köpa? Ja det kan man ju hoppas. Men skulle tro att det sålts fler om vi typ legat 8-9 och sedan spurtat till oss en sjätteplats. Dvs om vi mot slutet av grundserien haft en positiv trend.
|
|
|
Post by Zäta on Feb 25, 2014 14:34:35 GMT 1
Undrar vad man kan räkna med i antal sålda kort? Dom flesta som har säsongskort borde väl köpa? Ja det kan man ju hoppas. Men skulle tro att det sålts fler om vi typ legat 8-9 och sedan spurtat till oss en sjätteplats. Dvs om vi mot slutet av grundserien haft en positiv trend. Det tror jag med. Men vi kan fortfarande gå in i förkvalet/kvalet med en positiv trend!!
|
|
|
Post by Rocket on Feb 25, 2014 14:41:26 GMT 1
Har förlängt mitt samt köpt ett ståplats till grabben. Var inget att tveka på i mina ögon! Fatta vilken nivå vi faktiskt är på nu, kval till högsta serien Playoff om vi ska vara helt korrekta, men det kan bli kvalspel också Skämt å sido. Jag har varit frustrerad, besviken, förbannad, skrikit efter nyförvärv men har faktiskt vilket är väl att vara engagerad som supporter även om jag periodvis mått ganska dåligt av det också Även om det är smolk i bägaren med det här med ekonomin som påverkat utfallet av eventuella breddspelare och för tunn trupp så har KHK ändå i sin andra säsong lyckats med bedriften att visa att "vi" kan vara med och slåss i toppen på HA. Vem hade trott detta ? Jag vet i fan vad det är idag med mig, om det är vädret, vårkänslor eller inte men jag är faktiskt ändå optimistisk och tror att denna säsongen kan få en rolig avslutning trots allt, OM "vi" kan få tillbaka en del av de skadade spelarna samt att laget kan ta sig i kragen och hitta spelet igen.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 25, 2014 14:57:19 GMT 1
Undrar vad man kan räkna med i antal sålda kort? Dom flesta som har säsongskort borde väl köpa? Ja det kan man ju hoppas. Men skulle tro att det sålts fler om vi typ legat 8-9 och sedan spurtat till oss en sjätteplats. Dvs om vi mot slutet av grundserien haft en positiv trend. Precis (innehållsmässigt) vad jag skrev på annan plats. Hade vi krigat oss till 7:e platsen, tror jag ingen säsongskortsinnehavare hade tvekat, men med nollambition ("vi har klarat att undvika negativt kval, så vi är nöjda" och vi har inga pengar att utmana alls), så tror jag HÖGST 2/3 köper kvalkort
|
|
|
Post by Sverker on Feb 25, 2014 15:00:28 GMT 1
Vet man redan nu vilka datum som gäller? Vet man om alla matcher blir i Arenan? Om ej, hur ska man då kunna köpa kort?
|
|
|
Post by Zäta on Feb 25, 2014 15:00:59 GMT 1
Ja det kan man ju hoppas. Men skulle tro att det sålts fler om vi typ legat 8-9 och sedan spurtat till oss en sjätteplats. Dvs om vi mot slutet av grundserien haft en positiv trend. Precis (innehållsmässigt) vad jag skrev på annan plats. Hade vi krigat oss till 7:e platsen, tror jag ingen säsongskortsinnehavare hade tvekat, men med nollambition ("vi har klarat att undvika negativt kval, så vi är nöjda" och vi har inga pengar att utmana alls), så tror jag HÖGST 2/3 köper kvalkort Styrelsen och SB har kanske gett upp. Men jag tror knappast Janne och truppen gett upp!!
|
|
|
Post by time on Feb 25, 2014 15:17:37 GMT 1
Vet man redan nu vilka datum som gäller? Vet man om alla matcher blir i Arenan? Om ej, hur ska man då kunna köpa kort? "Vid frågor var vänliga och ring KHK biljettkontor 0708-16 68 11"Inga problem funkade alldeles utmärkt att boka för mig www2.nortic.se/customer/prebook.html?sid=11555
|
|
|
Post by Zäta on Feb 25, 2014 15:26:58 GMT 1
Vet man redan nu vilka datum som gäller? Vet man om alla matcher blir i Arenan? Om ej, hur ska man då kunna köpa kort? "Vid frågor var vänliga och ring KHK biljettkontor 0708-16 68 11"Inga problem funkade alldeles utmärkt att boka för mig www2.nortic.se/customer/prebook.html?sid=11555Vet du om ngn match ska spelas på annan ort och vart i så fall?
|
|
|
Post by Sverker on Feb 26, 2014 11:27:05 GMT 1
Köper inget förens jag vet vart matcherna kommer att spelas.
|
|
|
Post by time on Feb 26, 2014 11:59:49 GMT 1
Köper inget förens jag vet vart matcherna kommer att spelas. Svarade ingen på biljettkontoret? Tror de "riktiga supportrarna" som du kallar en del av publiken åker några mil om så skulle behövas.
|
|