|
Post by 31an on Feb 26, 2014 12:22:48 GMT 1
Köper inget förens jag vet vart matcherna kommer att spelas. Vet bara att KHK försöker/försökt byta hemma/bortamatcher. Vet inte hur det gått med det dock...
|
|
|
Post by Sverker on Feb 26, 2014 12:33:04 GMT 1
Köper inget förens jag vet vart matcherna kommer att spelas. Svarade ingen på biljettkontoret? Tror de "riktiga supportrarna" som du kallar en del av publiken åker några mil om så skulle behövas. Nu är det som så att jag kommer att vara borta ena av veckorna kvalserien är. Du tror väl inte att jag då köper ett kort för 3 hemmamatcher om jag bara kan se en av dom, eller? Jag ser mig som "riktig supporter", men jag bidrar inte med hur mycket som helst till KHK. Om de som nu köper sitt kvalkort och sitter på G i Arenan idag. Hur gör man om matchen blir i ex Tingsryd, var ska dom sitta då? Är det först in i hallen som avgör vart man ska sitta, eller vad säger du som vet det mesta gällande detta kort?
|
|
|
Post by Sverker on Feb 26, 2014 13:05:29 GMT 1
Svarade ingen på biljettkontoret? Tror de "riktiga supportrarna" som du kallar en del av publiken åker några mil om så skulle behövas. Nu är det som så att jag kommer att vara borta ena av veckorna kvalserien är. Du tror väl inte att jag då köper ett kort för 3 hemmamatcher om jag bara kan se en av dom, eller? Jag ser mig som "riktig supporter", men jag bidrar inte med hur mycket som helst till KHK. Om de som nu köper sitt kvalkort och sitter på G i Arenan idag. Hur gör man om matchen blir i ex Tingsryd, var ska dom sitta då? Är det först in i hallen som avgör vart man ska sitta, eller vad säger du som vet det mesta gällande detta kort? Biljettkontoret vet inte idag när hemmamatcherna blir, men du kanske vet?
|
|
|
Post by time on Feb 26, 2014 17:48:21 GMT 1
Nu är det som så att jag kommer att vara borta ena av veckorna kvalserien är. Du tror väl inte att jag då köper ett kort för 3 hemmamatcher om jag bara kan se en av dom, eller? Jag ser mig som "riktig supporter", men jag bidrar inte med hur mycket som helst till KHK. Om de som nu köper sitt kvalkort och sitter på G i Arenan idag. Hur gör man om matchen blir i ex Tingsryd, var ska dom sitta då? Är det först in i hallen som avgör vart man ska sitta, eller vad säger du som vet det mesta gällande detta kort? Biljettkontoret vet inte idag när hemmamatcherna blir, men du kanske vet? Nej antar att det ska lottas
|
|
|
Post by 31an on Feb 27, 2014 19:58:21 GMT 1
Karlskrona HK @khkofficiella 2 min 1139 kort är sålda inför playoff-spelet. Missa inte att säkra din plats redan nu.
|
|
|
Post by aloviak on Feb 27, 2014 22:45:16 GMT 1
Karlskrona HK @khkofficiella 2 min 1139 kort är sålda inför playoff-spelet. Missa inte att säkra din plats redan nu. Ganska allvarligt detta
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 27, 2014 23:14:03 GMT 1
Bara att köpa 7 sådana med aloviak Tycker det är fel att straffa klubben om man nu har råd att lösa ett kort och är intresserad.. Jag har tyvärr inte råd med 700 spänn (kanske Time eller pålle kan ställa upp med de? ) men kommer köpa lösbiljetter på stå ändå.
|
|
|
Post by aloviak on Feb 28, 2014 0:14:46 GMT 1
Bara att köpa 7 sådana med aloviak Tycker det är fel att straffa klubben om man nu har råd att lösa ett kort och är intresserad.. Jag har tyvärr inte råd med 700 spänn (kanske Time eller pålle kan ställa upp med de? ) men kommer köpa lösbiljetter på stå ändå. Tror inte det hjälper, ser redan tendenser till säs kort nästa säsong
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 28, 2014 5:37:59 GMT 1
Tyvärr tror jag du har rätt..direkt efter denna säsongen får nog klubben gå ut och vara väldigt tydliga med vad man vill uppnå nästa säsong och hur man tänker med ekonomin och allt.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 28, 2014 8:19:12 GMT 1
Hemmamatcherna i PO-serien kommer att spelas på tre av följande datum: Tor 6/3, lör 8/3, mån 10/3, tis 11/3. ALLA matcherna i TAK. (Lördagen den 8/3 jobbar jag sent och kan inte gå. 700 pistoler för TVÅ matcher blir väl mastigt, hjälp mig att hålla tummarna för att det blir de andra tre datumen)
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 28, 2014 9:19:50 GMT 1
Ingen chans att vara ledig, eller byta arbetstid?? (men du skulle ju inte gå ändå... ;P )
|
|
|
Post by time on Feb 28, 2014 9:51:39 GMT 1
Tyvärr tror jag du har rätt..direkt efter denna säsongen får nog klubben gå ut och vara väldigt tydliga med vad man vill uppnå nästa säsong och hur man tänker med ekonomin och allt. Hur menar du? Missförstår jag dig? Inför denna säsong gick man ut med målsättningen "att undvika negativt kval". Då blev det väl runt 2100 säsongskort? De flesta hockeyexperter hade oss på plats 12-14. Nästan alla egna supportrar tippade oss på plats 8a och nedåt. När det gäller ekonomin måste man förstås vara väldigt tydlig
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 28, 2014 10:06:01 GMT 1
Jag sa inte att man var otydlig inför denna väl? Vad jag mena är att folk vill veta om ekonomin kommer påverka målsättningen. Kommer man satsa från grunden man lagt eller tvingas vi ta ett steg tillbaka? Nästa säsong kommer alla jämföra med denna..går den att toppa egentligen? Många frågetecken som måste rätas ut tror jag för att vi ska sälja lika många säsongskort igen
|
|
|
Post by time on Feb 28, 2014 10:24:37 GMT 1
Jag sa inte att man var otydlig inför denna väl? Vad jag mena är att folk vill veta om ekonomin kommer påverka målsättningen. Kommer man satsa från grunden man lagt eller tvingas vi ta ett steg tillbaka? Nästa säsong kommer alla jämföra med denna..går den att toppa egentligen? Många frågetecken som måste rätas ut tror jag för att vi ska sälja lika många säsongskort igen Nej det var just det jag menade att förra säsongen hade man en tydlig målsättning. Målsättningen var ju den lägsta man kan rimligen kan ha. Ändå blev det 2100. Även om den sportsliga budgeten inte sänks till kommande så har jag väldigt svårt att tro att man skulle gå ut med en målsättning som överträffar årets tabellplacering Skulle ju vara "vi ska bli top3". Så de som tror att man ska klättra tabellmässigt varje år tillhör nog den kategorin supporters som SB pratade om. Succelaget Växjö som för många är en förebild som förening och gjort en raketresa, klättrade ju inte direkt spikrakt uppåt när man nådde HA. Man var ett mittenlag och någon säsong inte ens det och spelade 8 säsonger i andraligan innan man klev upp i den högsta. Detta är väldigt lätt att glömma bort i sammanhanget.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 28, 2014 11:04:55 GMT 1
Ska bli intressant att se..antagligen blir de topp 7 målsättning. Minskar de budgeten så vet jag inte om jag tror på de dock men vi får se. Ja Växjö är ett föredömme och jag ser hellre att vi kopierar deras väg mot SHL än Örebros
|
|