|
Post by qALLAHAN on Feb 13, 2015 14:55:39 GMT 1
satt och funderade på om jag sett en elegantare skridskoåkare någonstans...i alla fall inte live
|
|
|
Post by Zäta on Feb 13, 2015 15:44:00 GMT 1
En av de bästa spelarna och bästa skridskoåkaren i HA enl Lückner. Enligt mig med. Även Strömberg är ju lyrisk över hur han spelar och rör sig på isen.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 13, 2015 15:46:14 GMT 1
En av de bästa spelarna och bästa skridskoåkaren i HA enl Lückner. Hörde du lückners ord om Beckmans och Lidström betydelse i Västerås ??
|
|
|
Post by Sverker on Feb 13, 2015 15:47:29 GMT 1
satt och funderade på om jag sett en elegantare skridskoåkare någonstans...i alla fall inte live Des Moroney var också en underbar skridskoåkare.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 13, 2015 16:51:57 GMT 1
Andre Jönsson var också riktigt grym på rören!
|
|
|
Post by Sverker on Feb 13, 2015 17:55:27 GMT 1
En av de bästa spelarna och bästa skridskoåkaren i HA enl Lückner. Hörde du lückners ord om Beckmans och Lidström betydelse i Västerås ?? Ja.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 13, 2015 18:02:01 GMT 1
Hörde du lückners ord om Beckmans och Lidström betydelse i Västerås ?? Ja. Bra de,lät annorlunda här från dig annars?
|
|
|
Post by Sverker on Feb 13, 2015 18:07:55 GMT 1
Bra de,lät annorlunda här från dig annars? Okej, vad lät annorlunda?
|
|
|
Post by time on Feb 13, 2015 18:14:16 GMT 1
Tycker han är tämligen osynlig. Kändes inte som en värvning som skulle göra jobbet i det tysta. En match tycker jag han var riktigt bra, sedan sjönk han tillbaka igen. Var är farten? Skulle han inte vara bättre än Lihagen? Tessier producerar inte heller i närheten av vad jag hoppades. Missar precis som andra, massor med lägen (jmfr Jordan), men har i alla fall lite fart. Ibland ser man dock fin kvalité Missar som alla andra? Tja vi är näst effektivst i HA ... och effektivare än ALLA SHL-lag. Så du kan lägga ned ditt eviga tjat om att vi bränner så mycket lägen
|
|
|
Post by Sverker on Feb 13, 2015 18:19:29 GMT 1
Andre Jönsson var också riktigt grym på rören! Ja absolut, även Lars-Göran Nilsson i Brynäs var gudomlig på rören.
|
|
|
Post by time on Feb 13, 2015 18:19:42 GMT 1
En av de bästa spelarna och bästa skridskoåkaren i HA enl Lückner. Hade han även kunnat tackla och nåpon gång då och då våga ställa sig i skottlinjen (avsiktligt) hade han sluppit harva i HA.
|
|
|
Post by time on Feb 13, 2015 18:20:43 GMT 1
Andre Jönsson var också riktigt grym på rören! Ja absolut, även Lars-Göran Nilsson i Brynäs var gudomlig på rören. Jag var liten då. Men var inte Inge Hammarström också det? eller minns jag fel?
|
|
|
Post by Sverker on Feb 13, 2015 18:21:16 GMT 1
Tycker han är tämligen osynlig. Kändes inte som en värvning som skulle göra jobbet i det tysta. En match tycker jag han var riktigt bra, sedan sjönk han tillbaka igen. Var är farten? Skulle han inte vara bättre än Lihagen? Tessier producerar inte heller i närheten av vad jag hoppades. Missar precis som andra, massor med lägen (jmfr Jordan), men har i alla fall lite fart. Ibland ser man dock fin kvalité Missar som alla andra? Tja vi är näst effektivst i HA ... och effektivare än ALLA SHL-lag. Så du kan lägga ned ditt eviga tjat om att vi bränner så mycket lägen Blir inte lätt att övertyga MrC om detta. Jag håller iaf med dej.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 13, 2015 18:22:46 GMT 1
Ja absolut, även Lars-Göran Nilsson i Brynäs var gudomlig på rören. Jag var liten då. Men var inte Inge Hammarström också det? eller minns jag fel) Helt ok, men inte lika bra som de som nämnts.
|
|
|
Post by time on Feb 13, 2015 18:26:59 GMT 1
|
|